X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


regulator biegu jałowego (silniczek krokowy) - rodzaje

Autor Wiadomość
dr.faustus
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-24, 14:05   regulator biegu jałowego (silniczek krokowy) - rodzaje

Witam.
W związku z tym,że nadal borykam się z problemem dyskutowanym w temacie "check+wyższe obroty",mam pytanie.Otóż w nawiązaniu do sugestii kolegów udałem się na komputer.Wykazał on poza moim "kontrolkowym" wynikiem (kod 35) czyli silnik krokowy,dodatkowo czujnik regulacji/położenia przepustnicy.W związku z tym mam pytanie,czy są różne rodzaje silniczków krokowych? Czy do silnika 2.0 16V jest tylko jeden określony typ,czy jest ich więcej? W poprzednim temacie pisałem,że gość od którego kupiłem wymieniał "krokowca".Mam podejrzenie,że mimo tej wymiany jest dalej trafiony,gdyż żadnego efektu to nie przyniosło.odłączam silniczek i tak jak było tak jest.
Pozdrawiam
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
ziemniak
Weteran


Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek
Pomógł: 140 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 7538
Skąd: Białystok
Wysłany: 2007-10-24, 14:23   

Jezeli odpinasz krokowca i nic sie nie zmienia, to znaczy ze jest spitolony :) Chyba ze ... skoro byl wymieniany ( na nowy, czy nie? ) to moze sciezka do niego jest gdzies przerwana ( kabelek? )



Lexus LS400 UCF10 '94 4.0 V8 PB
Lexus LS460 USF40 '06 4.6 V8 PB
Jeep Grand Cherokee WJ 4.7
Sodowanie Białystok
Piaskowanie Białystok
 
 
WildBoy
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-25, 09:47   

Cytat:
Jezeli odpinasz krokowca i nic sie nie zmienia, to znaczy ze jest spitolony


Z tym sie zgadzam, też tak miałem w Kadecie a jeśli chodzi o czujnik położenia przepustnicy to rozumiem że na kompie wykazuje "zbyt niskie lub zbyt wysokie napięcie czujnika położenia przepustnicy"?? Napisz co wykazuje bo to jest istotne. Ja w kadecie miałem zbyt niskie napięcie na czujniku położenia przepustnicy i po 2 miesiącach walki okazało sie że komputer padł :szok: i dlatego świrował krokowiec i cz.p.przepustnicy. kupiłem uzywany na szrocie pojechałem na wgranie nowego softu i kadziak chodził jak malina.
 
 
dr.faustus
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-25, 15:12   

Ziemniak,krokowca wymieniał 4tyg.temu poprzedni właściciel,z tym że zakupił z Allegro jakiś za 74zł.Stąd właśnie nasunęło mi się pytanie czy aby na pewno dobry założył?Czy jest to uwarunkowane że konkretny model do konkretnego silnika z konkretnego roku?
WildBoy,u mnie wykazało za małe napięcie na czujniku położenia przepustnicy.Przy czym tak jak wspomniałem,komputer wykazuje zarówno krokowca jak i ten czujnik :myśli:
 
 
WildBoy
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-25, 15:29   

Cytat:
Czy jest to uwarunkowane że konkretny model do konkretnego silnika z konkretnego roku?


Raczej nie jest. W kadecie jak padł mi krokowiec to tak dla sprawdzenia założyłem pożyczony od astry f i elegancko chodził. Wiec wydaje mi sie że nie jest przypisany do danego silnika konkretny typ. Ale może sie mylę. a to że komputer wykazuje i cz.p.p i krokowca to objaw siadania jednostki sterującej - w każdym razie je tak miałem. Jeśli sie mylę to poprawcie.
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
ziemniak
Weteran


Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek
Pomógł: 140 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 7538
Skąd: Białystok
Wysłany: 2007-10-26, 08:40   

Jezeli wyskakuje blad TPS to znaczy ze jest spitolony :P Nie wazne czy za niskie czy za wysokie napiecie :P
Co do krokowca z allegro; zalezy jaki to byl krokowiec - moze gosciu kupil od innego auta - wcale to nie musi zawsze byc tak hop siup wymienne. Najlepiej dogadaj sie z kims kto ma Nubi na czesci i "pozycz" na sprawdzenie ;)



Lexus LS400 UCF10 '94 4.0 V8 PB
Lexus LS460 USF40 '06 4.6 V8 PB
Jeep Grand Cherokee WJ 4.7
Sodowanie Białystok
Piaskowanie Białystok
 
 
Bourne
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-26, 11:31   

ziemniak napisał/a:
Jezeli wyskakuje blad TPS to znaczy ze jest spitolony :P Nie wazne czy za niskie czy za wysokie napiecie :P
Co do krokowca z allegro; zalezy jaki to byl krokowiec - moze gosciu kupil od innego auta - wcale to nie musi zawsze byc tak hop siup wymienne. Najlepiej dogadaj sie z kims kto ma Nubi na czesci i "pozycz" na sprawdzenie ;)


Dokładnie nie zawsze są współzamiennie

Ja miałem ostatnio taki przypadek z sondą lambda wszystko pasowało a działała dobrze 2 dni
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt