Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
przemo597
Auto: Daewoo Lanos
Dołączył: 24 Maj 2010 Posty: 3
Wysłany: 2010-05-24, 21:51 [Lanos] Drgania na kierownicy
Witam wszystkich forumowiczów.Jestem nowy na forum więc być może ten temat był już poruszany.Otóż w moim lanosie pojawiają się stuki i drgania na kierownicy jeśli jadę po kostce brukowej ,torach lub po dużych dziurach.Stuki występują jeśli mam wyprostowane koła i jeśli skręcam w lewo.Nie występują jeśli skręcam w prawo.Dodam ze nie są to przeguby.Ponadto zostały wymienione końcówki drążków i przekładnia kierownicza a usterka nadal występuje.Moje auto ma przejechane 91 tys km.Jeśli ktoś z Was wie co to jest i miał podobny problem to bardzo proszę o odpowiedź.Pozdrawiam wszystkich.
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Koenig Weteran Moher Power
Auto: Audi A6 V6, Citroen C5 X7, Rover 75 V6
Imie: Janusz Pomógł: 115 razy Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 6281 Skąd: Miechów
Wysłany: 2010-05-24, 21:52
Być może jakieś luzy ma sama przekładnia kierownicza.
przemo597
Auto: Daewoo Lanos
Dołączył: 24 Maj 2010 Posty: 3
Wysłany: 2010-05-24, 21:57
a czy moze być też uszkodzona kolumna kierownicza?Auto nie ściąga i nie zdziera opon.
CONSTANTINE
Auto: lanos 1,5 16V Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Maj 2010 Posty: 212 Skąd: lubelskie
Wysłany: 2010-05-24, 22:01
zanim zaczniesz robić coś poważniejszego np dokręcanie maglownicy itp to sprawdź biały plastik który wchodzi w taka tulejkę na drążku kolumny kierowniczej jest mniej więcej w połowie długości . Jeśli jest poluzowany to wciśnij go i zablokuj opaską u mnie to pomogło
przemo597
Auto: Daewoo Lanos
Dołączył: 24 Maj 2010 Posty: 3
Wysłany: 2010-05-24, 22:02
plastik był zamocowany poprawnie.
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
Koenig Weteran Moher Power
Auto: Audi A6 V6, Citroen C5 X7, Rover 75 V6
Imie: Janusz Pomógł: 115 razy Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 6281 Skąd: Miechów
Wysłany: 2010-05-24, 22:04
Tulejka najczesciej przekłada się na "myszkowanie" auta, a czy na stuki...? Tego nie wiem. Sprawdzić nie zaszkodzi. Pamięatj tylko ze tulajka jeśli nie zostanie czymś zabezpieczona to po kilku obrotach kierownicą znów się wysunie.