Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2010-07-15, 13:27 [Lanos] Gdzie posadzic reduktor?
Witam
Mam lanka z ABS-em i w momencie montarzu LPG macherzy stwierdzili, że jedyne miejsce dla niego to z przodu, pomiędzy zderzakiem a akumulatorem. Powoduje to że rura z gazem do palnika ma 80 cm. To troche dużo.
Chcę ją max skrócić, więc trzeba przenieść reduktor.
Zwracam się do właścicieli lanków z ABS i LPG o przykłady gdzie oni mają założony reduktor i jak, bo chciałbym podjechać do gaziarza z konkretami.
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
ci.nek
Auto: Oplowóz
Imie: Marcin Pomógł: 131 razy Wiek: 40 Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 2408 Skąd: MMz
Wysłany: 2010-07-16, 18:58
załóż przy ścianie grodziowej
łosiek
Auto: teraz bravo 2 Pomógł: 39 razy Wiek: 98 Dołączył: 02 Lut 2008 Posty: 932 Skąd: wejherowo
Wysłany: 2010-07-16, 21:47
normalnie to montuje sie tam gdzie masz abs,ja tez tam miałem ale po wymianie reduktora dałem go troche ponizej puszki f. powietrza,tam jest troche miejsca,jedynie wtedy mozna zslepić otwór za kratką ,aby powietrze nie leciało bezposrednio na reduktor bo go chłodzi ,a musi byc gorący,przewód wtedy ładnie leży między f powietrza a obudową rozrządu,nie jest zgięty-ładnie celuje w wejście mixera
binges [Usunięty]
Wysłany: 2010-07-17, 15:30 Re: Gdzie posadzic reduktor?
Witam
ja mam za akumulatorem w stronę serwa hamulcowego (odległość od aku 2-3 cm oraz od serwa ok. 2 cm),
aby zrobić więcej miejsca wywaliłem EGR, czyli odkręciłem go z głowicy i zaślepiłem blachą 3mm (w to miejsce mam podłączone też masy od komputera, które oryginalnie w 1,6 16V były przykręcone gdzieś do skrzyni)
parownik jest Lovato, najtrudniej było podłączyć przewody wodne, które muszą iść w dół, dlatego kolanka mszą być pod kątem 90st,
wsporniki montażowe są oryginalne Lovato, trochę odpowiednio powyginane, jeden przymocowany do parownika a drugi do śrubę od podstawy akumulatora,
wszystko sprawuje się ponad 4 lata bdb