X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Tico] Podłaczenie alarmu VEYRON 45B ---- link do alarmu

Autor Wiadomość
Spalcio

Auto: Tico sx
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 30
Wysłany: 2010-07-15, 20:29   [Tico] Podłaczenie alarmu VEYRON 45B ---- link do alarmu

Mam problemik kupiłem ten zestaw http://moto.allegro.pl/it...a_promocja.html no i podłączenie centralnego zamka 3h wszystko fajnie śmiga :)) no ale z alarmem gorzej wszystko podłączone oprócz 6 kabli :( ( bo nie wiem gdzie je znaleść są to takie:

1. ZIELONY - impuls masy przez 0.5sek. i idzie to przekaźnika który mam ale jak to potem podłączyć to jest na schemacie niżej
2. NIEBIESKI - drzwi +
3 i 4.FIOLETOWY I DRUGI KABEL ŻÓŁTO CZERWONY - drzwi minus
5. POMARAŃCZOWY - hamulec stop +
6. ŻÓŁTY - układ rozcięcia zapłonu
7. BIAŁY - 12v po zapłonie +

gdzie te kable znajdę ?? niżej schemat podłączenia :( (troche popisany ale jest)

http://spalcio.sileman.net.pl/skanuj0001.jpg

[ Dodano: 2010-07-16, 19:44 ]
No to tak :) ogarnąłem to lecz nie podpiąłem jednej rzeczy ŻÓŁTEGO kabelka, mam go podłączyć do przekaźnika który mam ale co dalej nie wiem (patrz schemat post wyżej)

w instrukcji pisze tak: " Żółty przewód - służy do sterowania rozcięciem zapłonu lub innego układu elektrycznego. Podłączamy go do przekaźnika dołączonego do zestawu pod pin 86 (żółty przewód)
Układ przekaźnika polega na tym, że po podaniu przez przewód żółty sygnału (do przewodu żółtego przekaźnika) styki 87A i 30 (zielone przewody) rozcinają obwód. Odcięcie np. zapłonu następuje podczas uzbrojenia alarmu. Styk 85 (biały przewód) podłączamy pod +12V pojawiające się po włączeniu zapłonu. Jeśli stykami 87A i 30 rozcinamy układ stacyjki to styk 85 musi być podłączony przed odcięciem.
UWAGA: po wybraniu obwodu rozcinanego przekaźnikiem przetnij przewód i sprawdź czy można uruchomić samochód. Silnik nie powinien dać się uruchomić."

i kurde nie wiem gdzie znaleźć te kable zółty wiem, biały podłączyć do białego z alarmu który idzie pod +12V po zapłonie ale jak podłączyć te zielone to niewiem ;( pomoże ktoś ??

mam jeszcze jeden problem, nie wiem czy było tak wcześniej i czy inni tak mają ale dzisiaj wyciągnąłem kluczyk po jeździe i był bardzo gorący i teraz nie wiem czy wcześniej tak było czy jest tam jakieś zwarcie jak jest u was?
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt