X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Nubira I] wymiana pompy paliwa

Autor Wiadomość
kajako
[Usunięty]

Wysłany: 2010-07-15, 20:31   [Nubira I] wymiana pompy paliwa

od dzisiaj mam problem zdaje sie ze z pompa paliwa, zaczelo sie od tego ze pompa chodzila bardzo glosno, kolega polecil, zebym dolal paliwa, no i nie pomoglo ;) . silnik nie rusza juz na benzynie, zdaje sie ze to pompa paliwa wiec. jezdze na codzien na LPG wiec gdy ruszam na nim to auto chodzi normalnie.
pytanie wiec, czy to na pewno bedzie pompa paliwa? a jesli tak to czy bylbym w stanie ja samemu zmienic? zaznaczam ze laikiem jestem ;)
i czy wymiana by wygladala mniej wiecej jak tutaj? http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=16947

pozdro
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
sobiemario

Auto: lanos 1.5 16V + LPG bedini
Wiek: 43
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 36
Skąd: Katowice
Wysłany: 2010-07-15, 20:59   

kajako napisał/a:
zaczelo sie od tego ze pompa chodzila bardzo glosno, kolega polecil, zebym dolal paliwa, no i nie pomoglo


pytanie co znaczy chodziła bardzo głośno?
jeśli po przekręceniu zapłonu słyszysz pod tylnim siedzeniem ssanie i inne "dziwne" dźwięki jest ok
jeśli masz dziwne odgłosy spod kanapy pompa siada...jeśli zdechnie nie odpalisz.
na oparach się nie jeździ...
:stop:




 
 
wnd


Auto: Leganza CDX ,Lacetti SE,Fiat Ulysse
Imie: vito
Pomógł: 489 razy
Wiek: 44
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 7763
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-07-15, 21:19   

kajako napisał/a:
czy wymiana by wygladala mniej wiecej jak tutaj
dokladnie ;)
sobiemario napisał/a:
pod tylnim siedzeniem ssanie i inne "dziwne" dźwięki jest ok
nieraz warczy a nie pompuje
kajako napisał/a:
zaznaczam ze laikiem jestem
a swiece wymienisz? bo jak tak to pokrec silnik na benzynie jak nie zaskakuje a swiece jak wykrecisz beda suche to na pewno pompa ;)
 
 
kajako
[Usunięty]

Wysłany: 2010-07-16, 06:27   

to zdecydowanie nie bylo ssanie, tylko taki jakby piski, znajomek powiadal ze to pompa mogla sie docierac. To racfzej nie beda swiece bp byly wymieniane ok 2miesiecy temu na nowe ;)
co do pompy, to kupowac zamiennik czy koreanczyka? Bo takie na allgro znalazlem. Dzieki za odpowiedzi szybkie
 
 
wnd


Auto: Leganza CDX ,Lacetti SE,Fiat Ulysse
Imie: vito
Pomógł: 489 razy
Wiek: 44
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 7763
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-07-16, 06:28   

kajako napisał/a:
To racfzej nie beda swiece bp byly wymieniane ok 2miesiecy temu na nowe
nie mialem na mysli ze sa zle,poczytaj uwaznie ;)
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt