Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Błędów żadnych nie ma, tylko świecesą strasznie okopcone, mają taki nagar oraz podczas jazdy potrafi zacząć strasznie szarpać i nierówno chodzić tak jakby na 3 garach
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2010-07-21, 11:15
a kable zapłonowe kiedy wymieniałeś nie pali Ci za dużo
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
Pali włąśnie dużo12-14 lpg przy czym palił kiedyś 10 lpg. kable WN i świece nowe
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
Monsterhouse [Usunięty]
Wysłany: 2010-07-21, 11:22
Podepnę się do tematu by nie zakładać nowego.
Auto czasem chodzi jakby na 3 gary, więc sytuacja podobna.
Potrafi 2 dni jeździć ok na PB i LPG i nagle zaczyna szarpać.
Kable i świece wymienione, filtry i nowa pompa paliwa.
Na postoju gdy auto nierównomiernie pracowało odpinałem kolejno przewody z cewki i na jednym brak iskry. gdy pukałem w cewkę iskra się pojawiała. Gdy auto pracuje normalnie na wszystkich jest iskra.
Komputer żadnych błędów nie pokazuje.
Rozumiem że cewka jest do wymiany? czy da się jakoś zregenerować, przeczyścić?
barys12 [Usunięty]
Wysłany: 2010-07-21, 11:41
Tyko że objaw chodzenia na 3 garach u mnie występuje nagle podczas jazdy a podem za jakieś 2-3 km jest dobrze- tak mi się tylko wydaje do auto ne niskich obrotach jest mułowate i ma dużą dziure w mocy
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2010-07-21, 11:43
sprawdźcie sobie wiązkę elektryczną idącą do cewki może to być też uszkodzenie czujnika położenia wału ale to już sprawa na komputer diagnostyczny
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
A jaki najlepiej użyć program diagnostyczny do lanosa 1.5 16V?
Monsterhouse [Usunięty]
Wysłany: 2010-07-22, 09:17
Kolega RIPER miał rację podsuwając pomysł ze sprawdzeniem wtyczki.
Otóż, gdy tylko poruszyłem tą wtyczką od cewki auto zaczynało nierównomiernie pracować, i brakowało iskry na jednej ze świec. Odpiąłem wtyczkę i złączki nie wyglądały za ciekawie były powyginane. Rozprostowałem je i spryskałem WD-40 i podpiąłem z powrotem. Po tym zabiegu gdy ruszam wtyczką auto pracuje równo i nie przerywa. Mam nadzieję, że problem już nie powróci
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2010-07-22, 09:20
Monsterhouse napisał/a:
Kolega RIPER miał rację podsuwając pomysł ze sprawdzeniem wtyczki.
czasami trzeba wymienić wtyczkę ale wszystko zależy od jej kondycji, następnym razem psikaj kontakt sprayem a nie wd40
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
nie dostaniesz nowej wtyczki kolego, ja szukalem kilka tygodni, udezaj odrazu na szroty. A wogole to u mnie nie byla wina samej wtyczki na kabelku tylko gniazda w cewce a raczej elektroniki w srodku. kupilem nowa cewke i zapomnialem co to strzaly we filtr powietrza, falowanie na obrotach i spadek mocy
kolego pierwsza sprawa jak masz swiece okopcone to nie czysc juz ich moga byc przegrzane... wymien swiece i kable .... otworz maske wieczorem jak sie zciemni i zobacz czy nie masz pod maska dyskoteki... (przebicia na kablach lub wyjsciach cewki.... "skaczące iskierki") jesli to nic nie da ... to szanowny kolego najlepiej sprawdzic na innej cewce ... ja mialem ten sam problem silniczek lanosa powinien miec ta sama cewke co jest u mnie w 1.6 16v podeslij zdjecie tej cewki to ci powiem czy taka sama... cewki nie musisz nowej kupowac wybierz sie na szrot i tam kupisz ja za ok 40 zl ... jesli nie mieli by cewki do lanosa lub nubiry to powiedz im o cewce do poloneza gle czy tam gsi wez swoja na wzor bo te nowsze poldki maja te same cewki wiem bo sam na takiej jezdze ja posiadam swiece ngk, kable sentecha i cewke od poldka i chula jak ta lala a jest jeszcze mozliwosc czy w ukladzie dolotowym nie bierze sie skads lewe powietrze i czy reduktor jest sprawny w pelni a konkretniej jego membrana czy nie jest juz "zbutwiala" to tez moze sie przyczynic do kichania silniczka na lpg ....