Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2010-07-27, 22:49 [Nubira I] Padły kierunkowskazy i awaryjne
Witam.
Mam problem, taki jak w temacie. Padły mi kierunki i awaryjne. Od jakiegoś już czasu kierunki nie włączały się od razu, tylko musiałem trochę pomachać dźwignią kierunkowskazów, a teraz już w ogóle kaplica... .
Dodam, że jak włączam alarm, to kierunki migają normalnie.
Słyszałem również, że włącznik awaryjnych może mieć swój udział w tym zamieszaniu.
Proszę pomóżcie
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
nawi Grupa Mazowiecka Wróg festyniarstwa!
Auto: Civic VIII GT Special + Lanos 1.4 :P
Imie: Piotrek Pomógł: 215 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Mar 2009 Posty: 3969 Skąd: Śródmieście Płn.
Wysłany: 2010-07-27, 22:51
Padł Ci przekaźnik od kierunków.
To właśnie wolność,
to najpiękniejszy z wszystkich snów,
nie podzielisz jej na pół!
Auto: Civic VIII GT Special + Lanos 1.4 :P
Imie: Piotrek Pomógł: 215 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Mar 2009 Posty: 3969 Skąd: Śródmieście Płn.
Wysłany: 2010-07-27, 23:09
Sprawdź najpierw bezpiecznik. Po lewej stronie w kabinie obok sprzęgła. Bezpiecznik F3 - 15A a jak będzie dobry to pod maską bezpiecznik EF12 - 15A.
[ Dodano: 2010-07-28, 00:10 ]
Przekaźnik od kierunków musi byc w kabinie bo go tam słychac. Dokładnie teraz nie wiem w którym miejscu - trzeba po serwisówce poszukac a już trochę późno jest.
To właśnie wolność,
to najpiękniejszy z wszystkich snów,
nie podzielisz jej na pół!
Dzięki bardzo. Rano poszukam i dam znać jak się sytuacja rozwinęła. Pozdro
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
Alberciczek
Auto: Nubira II CDX Kombi Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Kwi 2008 Posty: 1762 Skąd: Tychy
Wysłany: 2010-07-28, 07:55
Przekaźnik od kierunkowskazów i awaryjnych jest w kabinie na wysokości lewej nogi kierowcy. Żeby się do niego dostać trzeba zdemontować tą czarną osłonę przed kolanami kierowcy.
Może też być uszkodzony włacznik awaryjnych - przez jego styki lecą kierunkowskazy. Ale to mało prawdopodobne.
Ok. Dzięki. Wymacałem ten przekaźnik tam, bo jest trochę zakamuflowany. Jeśli chodzi o włącznik awaryjnych to spaliła się w nim żaróweczka podświetlenia, ale to chyba nie powinno mieć wpływu na jego działanie. Opłaca się kupować nowy przekaźnik, czy lepiej kupić używkę ze szrotu ?
nawi Grupa Mazowiecka Wróg festyniarstwa!
Auto: Civic VIII GT Special + Lanos 1.4 :P
Imie: Piotrek Pomógł: 215 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Mar 2009 Posty: 3969 Skąd: Śródmieście Płn.
Wysłany: 2010-07-28, 11:18
Cena nowego będzie pewnie podobna do tego ze szrotu. Zresztą lepiej założyc nowy.
Stary używany już masz
To właśnie wolność,
to najpiękniejszy z wszystkich snów,
nie podzielisz jej na pół!
Właśnie dzwoniłem do sklepu. Cena nowego przekaźnika 13,80 zł. Nie ma się więc co bawić w używki, tylko kupię nowy i po zawodach. O efektach wymiany poinformuję w późniejszym terminie.
Dzięki za pomoc
[ Dodano: 2010-07-29, 10:33 ]
Problemem był przekaźnik. Po wymianie wszystko jest ok. Wielkie Dzięki i Szacunek za pomoc Dla nawi oraz Alberciczek. Pozdrawiam