X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] Pompa paliwa

Autor Wiadomość
Damisss
Grupa Kujawsko-pomorska
iLoveMyDaewoo <3


Auto: Lanos New 1.6
Pomógł: 24 razy
Wiek: 30
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 1352
Skąd: Się znamy?
Wysłany: 2010-08-11, 22:45   

No coś tam spojrzałem to było 0,63 w jednym i drugim wypadku to chyba od tego, a tam zmieniała się dawka i była lambda to max był około 800 albo 80 nie pamiętam juz :-/ no właśnie nie wiem podłączał się pod lovato lov eco taki mam sterownik a emulator jest stag2 coś tam dalej... No właśnie też nie wiem no a stare mebrany faktycznie były stare wymieniał przy mnie ale czy te uszczelki też to nie wiem... Wtedy płaciłem 100zł a wymieniałem bo gazem śmierdziało w samochodzie... No nie wiem on stwierdził że się wiesza i że przez to też ciężko zapala bo w komorze spalania jest gaz a jak zapalam dostaje się benzyna i się zalewa... Tylko to trochę dziwne bo nie gasze go na lpg tylko zawsze na pb więc powinien wypalić ten gas... Nie wiem już sam ale poszukam w okolicy innego gazownika i do niego się udam i zobaczę co powie...



Nie mam RWD, bokiem jeździć nie muszę, wolę mieć przód napęd, ale taki który ma duszę!
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
kkwiatuszek89


Auto: był 126p a jest Lanos 1.5 16v + LPG
Imie: Kamil
Pomógł: 34 razy
Wiek: 31
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 1346
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2010-09-30, 19:52   

niestety odgrzeje temat...

Jak wyjąc pompe paliwa? Mam sedana i nie wiem jak się za to zabrac (jeżeli trzeba zdemontowac tylną kanapę to jak to zrobic??)
Mój problem polega na tym, że po przekręceniu kluczyka słychac pompę jak ,,próbuje" podac paliwo lecz jest to bardzo dziwny odgłos swego czasu było to płynne buczenie a teraz tak jak by przerywało... Paliwa jest 1/2 zbiornika i nigdy nie było jeżdżone na rezerwie...

[ Dodano: 2010-09-30, 20:59 ]
dodam tylko że jak już odpali na lpg po kilku sek. kręcenia jak jadę i przełączę na Pb to idzie normalnie nawet do odcięcia więc pompa chyba domaga...




 
 
 
emil5
[Usunięty]

Wysłany: 2010-09-30, 21:34   

Trzeba zdemontować tylną kanapę bo pompa znajduje się pod nią. Otwórz bagażnik i odepnij zatrzaski które mocują wykładzinę do tylnich oparć i odciąg wykładzinę. Mniej więcej na środku przy podłodze znajduje się uchwyt tylnej kanapy przykręcony śrubą chyba na klucz 12. Należy ją odkręcić. Uchwyt jest słabo widoczny zasłonięty jest siedzeniem. Z środka podnosisz tylną kanapę od strony przednich siedzeń. Trzeba użyć trochę siły. Będziesz miał dekiel plastikowy. Należy go podważyć i ukaże ci się pompa paliwa.
Na dzisiaj kończę bo jutro do pracy.
 
 
kkwiatuszek89


Auto: był 126p a jest Lanos 1.5 16v + LPG
Imie: Kamil
Pomógł: 34 razy
Wiek: 31
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 1346
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2010-10-01, 19:45   

dziękuję Ci za odpowiedź jutro zabieram się do roboty :)
a co do pompy to już nie domaga wogóle...nie rusza z miejsca i tylko zostaje elpidżi




 
 
 
kkwiatuszek89


Auto: był 126p a jest Lanos 1.5 16v + LPG
Imie: Kamil
Pomógł: 34 razy
Wiek: 31
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 1346
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2010-10-09, 07:24   

więc udało mi się wyjąc pompkę dzięki pomocy Ripera :) dzięki :) ale szukam teraz wkładu pompującego (nie ukrywam że 200zł to dośc dużo i szukam czegoś tańszego) czy ktoś może mi coś polecic??
Znalazłem takie coś:
http://www.kimoto.pl/poka...d=&wyslij=Dalej tu jest identyczny model jaki ja mam za 140 zł tylko nie mogę się do nich dodzwonic...

http://www.cardo-parts.pl/index.php?p21,erj-237 i teraz pytanie do lanosa erj 237 czy 197?

http://motohurt.info/skle...oducts_id=54567 wg wykazu pasuje do lanosa ale i nie tylko... :(

http://autosklep.istore.p...70&source=radar a tu to już całkiem hit cenowy... 75zł za ori Walbro :P




 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24289
Skąd: SI
Wysłany: 2010-10-09, 08:31   

kupuj WALBRO jak nie chcesz mieć problemów ;)



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
kkwiatuszek89


Auto: był 126p a jest Lanos 1.5 16v + LPG
Imie: Kamil
Pomógł: 34 razy
Wiek: 31
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 1346
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2010-10-09, 08:44   

http://www.cardo-parts.pl/index.php?p21,erj-237 ta będzie dobra? czy musi byc ta co mi podałeś z allegro?




 
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24289
Skąd: SI
Wysłany: 2010-10-09, 13:55   

jak zagwarantują Ci, że jest to oryginał z grawerką walbro na wkładzie pompującym to śmiało kupuj ;)



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
kkwiatuszek89


Auto: był 126p a jest Lanos 1.5 16v + LPG
Imie: Kamil
Pomógł: 34 razy
Wiek: 31
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 1346
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2010-10-09, 14:04   

ok dzięki :) w poniedziałek załatwię wszystkie sprawy z tą pompą i dam znac co i jak:) dziękuję :piwo:




 
 
 
kkwiatuszek89


Auto: był 126p a jest Lanos 1.5 16v + LPG
Imie: Kamil
Pomógł: 34 razy
Wiek: 31
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 1346
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2010-10-25, 18:32   

po wymianie zauważyłem jeden problem... mianowicie jak odpalam go po całej nocy to odpala chodzi z 5 sekund i gaśnie. Odpalam drugi raz i to samo... odpalam trzeci raz i już nie gaśnie. Jak odpalę za pierwszym razem i trzymam nogę na gazie to nie gaśnie. Co może byc przyczyną?




 
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24289
Skąd: SI
Wysłany: 2010-10-25, 18:44   

reduktor ciśnienia paliwa ale to nic na 100% powodów może być sporo, jak odpali zimny trzyma wyższe obroty ??



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
kanapa

Auto: 16v LPG
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Kwi 2010
Posty: 306
Wysłany: 2010-10-25, 19:54   

a jak sprawdzic czy pompa działa po przełaczeniu na LPG i własnorecznym zamocowaniu odciecia pompy na przekazniku?? Chodzi mi o to czy pracuje jak jest na gazie.
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24289
Skąd: SI
Wysłany: 2010-10-25, 20:02   

kanapa po pierwsze odpowiedź jest banalna, po drugie mieszasz w nie swoim temacie, podpinasz miernik pod pompę i sprawdzasz czy po przejściu na gaz ma prąd poza tym będzie słychać czy chodzi .. :foch2:



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
kanapa

Auto: 16v LPG
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Kwi 2010
Posty: 306
Wysłany: 2010-10-25, 21:27   

RIPER napisał/a:
kanapa po pierwsze odpowiedź jest banalna, po drugie mieszasz w nie swoim temacie, podpinasz miernik pod pompę i sprawdzasz czy po przejściu na gaz ma prąd poza tym będzie słychać czy chodzi .. :foch2:


rozumiem ze mam podłączyc miernik tam gdzie był bezpiecznik od pompy (w komorze silnika) a teraz sa kable do przekaznika?


otóz nie słychac. jak przekrece kluczyk to słychac wlaczenie sie pompy ale jak silnik pracuje na PB - zdjąłem kanapę i nic nie słyszałem ale musiałą działac bo pracował na PB.

stąd moje banalne pytanie :P
 
 
kkwiatuszek89


Auto: był 126p a jest Lanos 1.5 16v + LPG
Imie: Kamil
Pomógł: 34 razy
Wiek: 31
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 1346
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2010-10-26, 18:42   

RIPER napisał/a:
reduktor ciśnienia paliwa ale to nic na 100% powodów może być sporo, jak odpali zimny trzyma wyższe obroty ??


tak, obroty wskakują na ok 2 tys. przez 3-4 sekundy po czym pada... i tak ze 2-3 razy




 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt