X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] Pompa paliwa

Autor Wiadomość
Damisss
Grupa Kujawsko-pomorska
iLoveMyDaewoo <3


Auto: Lanos New 1.6
Pomógł: 24 razy
Wiek: 30
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 1352
Skąd: Się znamy?
Wysłany: 2010-08-02, 15:23   [Lanos] Pompa paliwa

Witam!
Mam małe pytanko, doszedłem do wniosku że to iż samochód nie odpala mi od razu jest winna pompy paliwa która nie podaje paliwa, albo podaje go za mało... Otóz gdy przekręce zapłon pompa się włacza słysze ja i po chwili wyłacza(słychać pykniecie jak powinno byc) ale samochód nie odpali a jak zrobie ten manewr 2 razy przekrece zapłon wyłacze i znowu samochod odpali od kopa czy to pompa uszkodzona czy może filtr jest zapchany?? Jeśli pompa to na jaką wymienic?? I jaki filtr paliwa??
Pozdrawiam



Nie mam RWD, bokiem jeździć nie muszę, wolę mieć przód napęd, ale taki który ma duszę!
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
pawel1256

Auto: Espero
Pomógł: 10 razy
Wiek: 41
Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 482
Wysłany: 2010-08-02, 15:45   

filtr paliwa filtron

pompa paliwa polecam z zaworkiem zwrotnym
czyli orginał lub walbro(jedno chyba nawet nie wyklucza drugiego)
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24289
Skąd: SI
Wysłany: 2010-08-02, 15:45   

winny może być też regulator ciśnienia paliwa, zacznij od wymiany filtra, a jak jedziesz szybko w zakręty ale mając z pół baku paliwa to auto nie przymula ??



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
Damisss
Grupa Kujawsko-pomorska
iLoveMyDaewoo <3


Auto: Lanos New 1.6
Pomógł: 24 razy
Wiek: 30
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 1352
Skąd: Się znamy?
Wysłany: 2010-08-02, 15:52   

No czuc troche ze przymula nawet aby cofnac na rownym musze dac okolo 2 tys obrotow bo inaczej sie nie radzi na gazie nie ma tego problemu... a w zakret nie probowalem takze nie wiem:/



Nie mam RWD, bokiem jeździć nie muszę, wolę mieć przód napęd, ale taki który ma duszę!
 
 
grzechu


Auto: był Lanos 1.6 SX A/C jest Omega B MV6
Imie: Grzesiek
Pomógł: 65 razy
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 945
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-02, 18:32   

to raczej pompa juz nie domaga



Nie dziękuj, kliknij Pomógł ;)
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Damisss
Grupa Kujawsko-pomorska
iLoveMyDaewoo <3


Auto: Lanos New 1.6
Pomógł: 24 razy
Wiek: 30
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 1352
Skąd: Się znamy?
Wysłany: 2010-08-02, 19:53   

No nietety tez mi sie tak wydaje:/ jeszcze sprobuje przegonic go na pb 98 moze to cos pomoze albo jakis specyfik do czyszczenia wtryskow a jak nie pomoze to pompka do wymiany...



Nie mam RWD, bokiem jeździć nie muszę, wolę mieć przód napęd, ale taki który ma duszę!
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24289
Skąd: SI
Wysłany: 2010-08-02, 21:17   

Damisss napisał/a:
a jak nie pomoze to pompka do wymiany...



koniecznie walbro ;) oczywiście wymieniaj sam wkład pompujący



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
tomekmce

Auto: Lanos 1.5 16V LPG
Imie: Tomek
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 418
Skąd: Oberschlesien (SM)
Wysłany: 2010-08-02, 22:12   

a słychać u Ciebie pompę jak głośno potem pracuje ?? podczas jazdy jakieś piski i dziwne z niej odgłosy ??
 
 
Damisss
Grupa Kujawsko-pomorska
iLoveMyDaewoo <3


Auto: Lanos New 1.6
Pomógł: 24 razy
Wiek: 30
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 1352
Skąd: Się znamy?
Wysłany: 2010-08-02, 22:17   

Ok czyli sam wklad nie pompe kompletna??? Slychac ja po przekreceniu zaplonu ze pompuje paliwo, potem cisza, a jak samochod chodzi nic nie piszczy i nie slychac aby halasowala...



Nie mam RWD, bokiem jeździć nie muszę, wolę mieć przód napęd, ale taki który ma duszę!
 
 
tomekmce

Auto: Lanos 1.5 16V LPG
Imie: Tomek
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 418
Skąd: Oberschlesien (SM)
Wysłany: 2010-08-02, 22:36   

u mnie piszczy czasami i w ogóle wydaje dziwne odgłosy. Zdarzyło mi się dwa razy, że dopiero za którymś razem po przekręceniu kluczyka zadziałała. Także pewnie pompkę mam na wykończeniu i też zastanawiam się nad wymianą. Na allegro są wkłady już od 50zł, ale to pewnie jakiś złom i chgw ile podziała :niewiem: :niewiem: :niewiem: :niewiem: :niewiem: :niewiem:
 
 
binges
[Usunięty]

Wysłany: 2010-08-02, 22:53   Re: Pompa paliwa

Witam
czy posiadacz instalacje LPG ?
czy pompa wcześniej była wymieniana ?
ile masz PB w baku i kiedy tankowałeś ostatnio ?
 
 
Damisss
Grupa Kujawsko-pomorska
iLoveMyDaewoo <3


Auto: Lanos New 1.6
Pomógł: 24 razy
Wiek: 30
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 1352
Skąd: Się znamy?
Wysłany: 2010-08-03, 07:46   

A wiec tak posiadam lpg II gen lovato i na niej samochod chodzi ok, pompa nie wiem kiedy byla wymieniana bo autko posiadam od stycznia ale chyba nie byla wymieniana samochod ma 180kk przebiegu, staram sie miec zawsze minimum pol zbiornika pb a tankowalem ostatnio okolo miesiac temu...



Nie mam RWD, bokiem jeździć nie muszę, wolę mieć przód napęd, ale taki który ma duszę!
 
 
binges
[Usunięty]

Wysłany: 2010-08-03, 08:03   

Damisss napisał/a:
A wiec tak posiadam lpg II gen lovato i na niej samochod chodzi ok, pompa nie wiem kiedy byla wymieniana bo autko posiadam od stycznia ale chyba nie byla wymieniana samochod ma 180kk przebiegu, staram sie miec zawsze minimum pol zbiornika pb a tankowalem ostatnio okolo miesiac temu...

OK.
czy problemy z zapaleniem na PB powstają jak masz poniżej połowy zbiornika ?
czy pompa zaczyna głośno pracować przy włączeniu zapłonu np. pierwszy raz z rana (tj. harczeć) jak jest poniżej połowy zbiornika ?
czy pompa głośno pracuje przez cały czas podczas jazdy na PB ?
czy posiadasz odcięcie pompy po przełączeniu na LPG ?
jeżeli nie - to problemy z zapaleniem na PB za pierwszym razem mogą być spowodowane złym ustawieniem emulacji sondy lambda w instalacji LPG - czasy H i L. Komp benzyny uczy się niewłaściwych wartości z emulatora i przy zapalaniu może zubożyć mieszankę zamiast wzbogacać. Te czasu potrafią poprawnie ustawić tylko nieliczni fachowcy od LPG.
Aby te podejrzenia wyeliminować należy:
-zrobić reset kompa ECU,
-zaprogramować wolne obroty
-wyłączyć LPG i jeździć przez 2-3 dni tylko na PB aby komp ECU nie łapał błędów od sterownika LPG

jeżeli problem nie zniknie to dopiero wtedy sprawdzić filtr paliwa oraz pompę, która podejrzewam przy takim przebiegu może być już nieoryginalna (jeżeli LPG było od początku przebiegu)
 
 
Damisss
Grupa Kujawsko-pomorska
iLoveMyDaewoo <3


Auto: Lanos New 1.6
Pomógł: 24 razy
Wiek: 30
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 1352
Skąd: Się znamy?
Wysłany: 2010-08-03, 09:52   

1. Nie mogę mieć nawet przy rezerwie albo pełen i jest tak samo...
2. Tylko po przekreceniu zapłonu słychać że się włacza co jest normalne a podczas jazdy cisza.
3.Odcięcia pompy nie mam chodzi cały czas.
Czyli zrobić reset kompa ustawic obroty biegu jałowego i zobaczyc co sie bedzie działo??:D



Nie mam RWD, bokiem jeździć nie muszę, wolę mieć przód napęd, ale taki który ma duszę!
 
 
binges
[Usunięty]

Wysłany: 2010-08-03, 14:01   

Cytat:
1. Nie mogę mieć nawet przy rezerwie albo pełen i jest tak samo...

OK
Cytat:
2. Tylko po przekreceniu zapłonu słychać że się włacza co jest normalne a podczas jazdy cisza.

zawsze słychać, ale czy to jest cichy bzyk (tak jest prawidłowo) czy to jest głośny jęk, charczenie jakby w pompie były jakieś luzy, zgrzyty...
Cytat:
3.Odcięcia pompy nie mam chodzi cały czas.

zwykle jak pompa kończy się to albo zaczyna się zawieszać i głośno pracuje, dlatego proponuje Ci posłuchać jak to jest w innym Lanosie - czy odgłosy są takie same
Cytat:
Czyli zrobić reset kompa ustawic obroty biegu jałowego i zobaczyc co sie bedzie działo??

- zrobić reset kompa (im dłużej tym lepiej)
- w centralce od LPG przełączyć na PB (nie jeździc na LPG !!!)
- ustawić wolne obroty (można na szybko - tylko przez przekręcanie kluczykiem)
- odpalić silnik najlepiej dopiero po kilkunastu godz.
- jeżeli po resecie i po długim postoju zimny silnik dobrze odpali za pierwszym razem to na 99% będzie to oznaczać, że problem tkwi w źle ustawionej emulacji
- należy trochę pojeździć tylko na PB i zobaczyć jak odpala zimny silnik po dłuższym postoju
- jeżeli problem ustąpił i zimny silnik dobrze odpala, to przełączyć na LPG i zobaczyć czy po kilku dniach jazdy na LPG problem nie powraca
- jeżeli emulacja sondy lambda jest mocno rozjechana to wystarczy 20-50 km aby zauważyć, że problem powraca....
Proszę mi wierzyć, ale tak często jest i bardzo wiele osób wymienia pompę niepotrzebnie...
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt