X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN - http://daewooforum.pl/temat83489.html
POLITYKA PRYWATNOŚCI - http://daewooforum.pl/temat83490.html

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:
http://daewooforum.pl/temat83491.html#1076432

[Nubira I] Proszę o pomoc-na benzynie przerywa ,na gazie gaś

Autor Wiadomość
koper28
[Usunięty]

Wysłany: 2010-08-05, 12:52   [Nubira I] Proszę o pomoc-na benzynie przerywa ,na gazie gaś

Witam serdecznie wszystkich posiadaczy aut m-ki Daewoo
Jestem tutaj nowym forumowiczem i prosiłbym o radę ponieważ już się poddałem,ręce mi opadły zrobiłem wszystko co tylko mogłem a auto nadal szwankuje.Mianowicie:
Moja nubirka I 98r poj.1600 z gazem ma problem.Który nie zawsze występuje.
Na benzynie auto ciężko zapala i szarpie podczas jazdy,nato miast na gazie lubi przygasnąć podczas jazdy np.gdy włączam luz dojeżdzając do skrzyżowania.Zrobiłem wszystko co tylko mogłem ,co znalazłem w internecie w podobnych przypadkach jak mój.
Wymieniłem sondę lambda,obydwa silniczki krokowe od gazu i od benzyny,nowe świeceNGK,przewody zapłonowe WN,regulator ciśnienia paliwa,Dolałem dodatek do benzyny na przeczyszczenie wtrysków STP,przeczyściłem przepustnicę,posprawdzałem wszystkie rurki gumowe i plastikowe,Byłem na podłączeniu auta na komputerze(koszt 80zł) i nie wykazało żadnego błędu elektrycznego.Byłem na regulacji gazu też pod komp.Powiem,że po regulacji gazu auto ma większą moc i czasem chodzi elegancko ale te problemy nadal występują.O co tu chodzi?? może ktoś mi pomoże? Mój gg 2094235 Proszę bno już nie wiem co robić.Acha i jeszcze jedno-w aucie czuć czasami smród spalin na benzynie ,a na gazie smród starego śmierdzącego gazu.Do tej pory wszystko było opk ale od 3 tygodni nie wiem co robic.Katalizatora nie miałem od początku.
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
wnd


Auto: Leganza CDX ,Lacetti SE,Fiat Ulysse
Imie: vito
Pomógł: 489 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 7764
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-08-05, 20:21   

koper28 napisał/a:
Acha i jeszcze jedno-w aucie czuć czasami smród spalin na benzynie ,a na gazie smród starego śmierdzącego gazu
obejrzyj wydech moze gdzies jest nieszczelny i stad te przygasanie ,obejrzyj dolot czy szczelny
 
 
chudyrobert
[Usunięty]

Wysłany: 2010-08-05, 22:23   

Sprawdź poziom płynu w układzie chłodzenia, ja miałem taki problem i okazało się że było to wynikiem ubywającego płynu z chłodnicy przez nieszczelny wężyk. Jak płynu było za mało to przygasał na biegu jałowym i pracował nie równo lub gasł.
 
 
koper28
[Usunięty]

Wysłany: 2010-08-06, 20:14   

Dziękuję za odpowiedzi ,ale dolot i wydech jest ok.
Chudyrobert może faktycznie masz rację bo płyn w chłodnicy mi faktycznie ucieka,nawet ostatnio dojrzałem gdzie-jest to na takim rozdzielaczu trójniku za silnikiem gdzie łączą się 3 węże gumowe, ale czy takie coś byłoby przyczyną takich usterek?? Od 2 lat ten płyn ucieka,ale zbytnio się tym nie przejmowałem tylko po prostu dolewałem i nic.Nie było takich problemów.Fakt ostatnio ubywa go więcej trzeba dolewać z litr na miesiąc lecz nigdy nie było żadnych plam pod autem,w olej też nie ucieka-lecz silnik od strony skrzyni biegów jest tym płynem ulany.
Spróbuję wymienić ten trójnik,dolać płyn i zobaczymy-jeśli to będzie to masz u mnie kolego dobrą wódeczkę.
Acha przepraszam katalizator jednak jest w moim aucie i też go tak na 50% podejrzewałem lecz nic po nim nie widać,nie dzwoni ani nie hałasuje.
A może ma ktoś jakieś inne sugestei??
Dziękuję za odpowiedzi i czekam z niecierpliwością na znalezienie usterki
pozdrawiam
 
 
koper28
[Usunięty]

Wysłany: 2010-08-10, 23:06   

Cholerka właśnie wczoraj zauważyłem ,że jak wcześniej zmieniałem przewody zapłonowe wysokiego napięcia to pomyliłem 2 z 3 .Założyłem je odwrotnie tzn.przewód wychodzący z cewki zapłonowej który powinien być na 3 tłoku-dałem na drugi,natomiast ten który powinien być na drugim-dałem na trzeci. !!! Jeżdziłem tak tydzień !! Niestety wczoraj podmieniłem je spowrotem na dobrze,ale niestety nic się nie zmieniło.Co jest grane? Co mogłem uszkodzić??. A zauważyłem to przypadkiem jak zdejmowałem przewody z cewki zapłonowej.Na cewce przy każdym przewodzie jest napisane 1,4 oraz 2,3 a ja wpiąłem je do cylindrów 1,4 i 3,2 .Cholera co mam zrobić aby było dobrze? ,Już wszystko powymieniałem co tylko mogłem-nawet znowu kupiłem komplet nowych świec bo pomyślałem,że przez tą zamianę mogły "dostać po dupie" i nic. Nawet kasowałem znowu kompa,tzn.odłączyłem klemę akumulatora na 20 minut.
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
karol3k.lwo
[Usunięty]

Wysłany: 2010-08-11, 11:12   

Miałem identyczne problemy jak Ty, tyle że w mojej Nubirce z silnikiem 2.0 i okazało się, że wszystkiemu była winna stara instalacja gazowa. Po wymianie na sekwencje nie mam już takiego problemu. Gazownik powiedział, że centralka od gazu musiała nieźle namieszać w ECU i ten dawał zbyt bogatą mieszankę i silnik się dusił na niskich obrotach. Teraz mam STAG 3000, za którego z założeniem zapłaciłem 1100zł i jestem zadowolony bardzo. Autko nie dość, że pali niecałe litr więcej gazu niż benzyny to osiągi na gazie czy na PB są praktycznie identyczne, a różnica w przyśpieszeniu nie wyczuwalna.

Teraz jak zdjąłeś klemę i dobrze zaprogramowałeś wolne obroty, to zaleceniem jest abyś pojeździł na benzynie dobry tydzień. Resetując kompa wyrzuciłeś całą pamięć, którą silnik miał odnośnie map, teraz musisz go po prostu nauczyć jeżdżąc przez jakiś czas tylko na PB. Zawsze to na dłuższy czas pomoże zanim komputer od gazu nie namiesza w ECU.
 
 
Zetka
Przyjaciel
Pierwsza Smoczyca


Auto: Dodge Grand Caravan+Lanos
Imie: Smoczyca
Pomogła: 13 razy
Wiek: 36
Dołączyła: 26 Paź 2009
Posty: 863
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-11, 11:49   

Nie wyskoczył Ci błąd TPS-u ??
U mnie takie objawy najpierw były przez TPS, potem przez zbyt ubogą mieszankę.



http://www.youtube.com/watch?v=pzKX5yMEv3I
http://www.facebook.com/fluckypl
 
 
 
Artur20
[Usunięty]

Wysłany: 2010-08-11, 12:30   

sprobuj tez zaslepic zawor egr tylko pamietaj ze nie wystarczy zaslepiac samego wezyka tylko dorob sobie blaszke i pod zawor egr wcisnij ja i dopiero wezyk zaslep czyms warto sprobowac moze bedzie to dobry trop
 
 
koper28
[Usunięty]

Wysłany: 2010-08-11, 15:43   

Artur20 napisał/a:
sprobuj tez zaslepic zawor egr tylko pamietaj ze nie wystarczy zaslepiac samego wezyka tylko dorob sobie blaszke i pod zawor egr wcisnij ja i dopiero wezyk zaslep czyms warto sprobowac moze bedzie to dobry trop


A gdzie dokładnie znajduje się ten zawór EGR ? Po prostu mam go zatkać? Proszę wytłumaczyć jeśli ktoś wie w jakim celu się to robi, Przecież auto chodziło wcześniej dobrze i nikt w nim nie grzebał zanim zaczęły się te usterki.Może ma ktoś jakieś fotki tego EGR i gdzie on jest dokładnie to faktycznie spróbuję to zrobić
 
 
Artur20
[Usunięty]

Wysłany: 2010-08-12, 09:40   

na forum jest wiele tematow zwiazancyh z egr do czego sluza jakie sa objawy uszkodzenia co i jak:http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=13274&highlight=egr+lanos
http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=16878
http://daewooforum.pl/vie...der=asc&start=0
Lanos ma ten sam motor co Nubira 1.6 16v w tym samym miejscu jest egr wystarczy odkrecic dwie sruby sciagasz tego grzybka i dorabiasz sobie blaszke z puszki po piwie niepolecam niektorzy robili z blaszki z puszki po jakims pasztecie czy rybie jest grubsza i dluzej wytrzyma no chyba ze masz mozlisc dorobienia sobie takiej blaszki zeby calos zdjacna stale (chodzi mi o zawor egr) i dokrecic tylko sruby. Nikt nie musial grzebac zeby egr padlo wczesniej przy samochodzie.Mialem podobne objawy jak ty zaslepilem egr i po problemie jest dzieki kolega z forum i ich rada mam zglowy falowanie szarpanie gasniecie. Jezeli jestes z Wawy to moge ci pomoc z tym egr
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt