X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[-] Alpine SWS-1240 - potrzebne parametry T-S

Autor Wiadomość
ChesterNS
Ahoj


Auto: było Espero 1.8
Imie: Marcin
Pomógł: 70 razy
Wiek: 35
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 3513
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2010-08-06, 17:40   [-] Alpine SWS-1240 - potrzebne parametry T-S

Potrzebuję parametry T-S subwoofera Alpine SWS-1240. Gdyby ktoś miał takie informacje to niech się podzieli :D Szukałem w necie ale nie znalazłem. Są mi potrzebne do obliczenia litrażu skrzyni.



Ja nie dorastam, tylko zabawki mi drożeją ;d
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
cursor
[Usunięty]

Wysłany: 2010-08-08, 11:23   

SWS-1240:
Type: Standard one-way driver
Comment: Type-S series
Shape: Round
Piston Type: Concave
Piston: Kevlar reinforced pulp cone.
Suspension: 0.75 inch Santoprene surround. Dual Nomex spiders.
Dust cap: Oversized parabolic dust cap.
Voice Coil: 38 mm diameter. Brass former.
Terminals: Heavy duty 8 gauge push terminals.
Magnet: 64 oz magnet. Bumped. Vented.

Fs = 28, Hz
Qms = 10,12
Vas = 70, liters
Xmax = 11,7 mm
Xmech = 21, mm
Sd = 490,9 sq.cm
Qes = 0,6
Re = 3,6 ohms
Le = 0,87 mH
Z = 4, ohms
Pe = 200, watts
Qts = 0,57
1-W SPL = 89, dB

Z parametru EBP wynika, że głośnik nadaje się tylko do obudowy zamkniętej, nic w tym dziwnego. układ magnetyczny do mocnych to nie należy w nim
 
 
ChesterNS
Ahoj


Auto: było Espero 1.8
Imie: Marcin
Pomógł: 70 razy
Wiek: 35
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 3513
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2010-08-08, 12:47   

Wychodzi mi 130 litrów. Chyba trochę za dużo :myśli: Gdzieś natknąłem się na info, że do tego głośnika powinna być skrzynia 45 litrów. Chciałem to zweryfikować i teraz sam już nie wiem co myśleć.

cursor napisał/a:
Z parametru EBP wynika, że głośnik nadaje się tylko do obudowy zamkniętej

Tak, wiem dlatego BR w ogóle nie wchodzi w grę



Ja nie dorastam, tylko zabawki mi drożeją ;d
 
 
 
cursor
[Usunięty]

Wysłany: 2010-08-11, 05:29   

ChesterNS napisał/a:
Wychodzi mi 130 litrów. Chyba trochę za dużo

WinISD to nie jest program który podaje Ci od razu najlepszą obudowę, a umożliwia symulację głośnika w różnych obudowach.

W więcej jak 50l closed bym nie pchał tego głośnika, bo nie warto.
 
 
Gwiazdoor
[Usunięty]

Wysłany: 2010-08-11, 09:07   

Z symulacji WinISD zdecydowanie potwierdza się 45 litrów. Większa obudowa daje bardzo mały zysk.
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt