Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
turbo też miała 288 ? nie wiem czy taniej nie wsadził byś tego co mam w signumie z 314 a zacisk bardziej rozgarnięty jeżeli chodzi o przypasowanie docisku klocka do tarczy, zaciski pod 314 które by Ci tam podeszły miał saab w wersji vigen
Dzieki za podpowiedz chociaz ze wzgledu na klocki wolal bym zostawic ten zacisk. Ten z Vigen moze nie zmiescic sie w 16"
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2016-02-26, 22:45
dziwne by to było bo do siga wsadzałem moje fele z lanosa i wchodzą 16 bez problemu do tego klocek do tego jest ogromy w stosunku do tego co jest przy 288 no i zatrzymuje 1650 kilo w moment
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
Mam w garażu zaciski z saaba pod tarcze 288, bo właśnie zmienialiśmy na 314 z vectry. Jeśli chcesz to w wolnej chwili spojrzę jak to siada do ori zwrotnicy. Zaciski 314 w porównaniu do 288 są ogromne, ale pod saabowską 16 wchodzą z et bodajże 35
Harnas saab czy opel 315 to ten sam zacisk i tarcza i klocek.
Ten zacisk jest ogromny w porównaniu do zaciskow z cali..
Sam będę montowal to na przod, niestety adapter konieczny
A co do vigena to można chyba cała zwrotnice przeszczepic coś mi się tak wydaje
strus, będę robił u siebie trochę zawias za jakiś czas, ale kiedy dokładnie to nie wiem może i do miesiąca nawet zejść. Jak potrzebujesz szybciej to info to daj znać to w wolnej chwili się tam dobiorę
Edit: Znalazłem zdjęcie jak zmienialiśmy hamulce. Ten 288 jest wielkościowo podobny to tego z VB V6 więc widać różnice
A wiec Lanos wyjachal w koncu z wszystkimi biegami i szpera, niestety warunki nie pozwolily i zrobilem tylko kilka kilometrow:
- turbo poci sie pomiedzy korasem a muszla wydechowa
- mam wrazenie ze skrzynia d20 zamulila nieco auto
- do wymiany ppanel nawiewow
+ szpera nie sprawia jakis problemow w prowadzeniu czy w komforcie jazdy