X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] strus - Dark Style & Turbo 250KM / 330Nm

Autor Wiadomość
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 39
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 22275
Skąd: WT
Wysłany: 2016-04-08, 16:56   

Można i to i to ;)
Ja jestem już w połowie drogi więc :)




Tele-Komp Komputery/CCTV/Alarmy/Kontrola dostępu/PPOŻ/Centrale Tel./Domofony

Daewoo Lanos GTi
Powered by ESX
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Harnaś


Auto: Lanos Z32SER
Imie: Konrad
Wiek: 31
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1113
Skąd: Pabianice
Wysłany: 2016-04-10, 10:56   

Strus, a czemu nie dasz filtra w nadkole? Tam będzie dopiero dobrze odizolowane :)
 
 
 
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Wiek: 33
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 4077
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2016-04-10, 11:07   

W sumie bylo by to do zrobienia ale nie chce ciac blach ;)



Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Daewoo Leganza 2.5v6 205KM & 245NM -> Opel Vectra GTS 3.2v6 211KM & 300NM
 
 
 
Harnaś


Auto: Lanos Z32SER
Imie: Konrad
Wiek: 31
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1113
Skąd: Pabianice
Wysłany: 2016-04-10, 23:55   

Wystarczy powiększyć oryginalny otwór po obudowie filtra, oczywiscie tez w ksztalcie okregu. Roboty z tym będzie na pół godziny, a efekt najlepszy :-)
 
 
 
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Wiek: 33
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 4077
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2016-04-11, 07:03   

Jakos nie pasuje to do mojej wizji. Moze w innym aucie przy n/a ale przy turbo zostawiam jak jest ;)



Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Daewoo Leganza 2.5v6 205KM & 245NM -> Opel Vectra GTS 3.2v6 211KM & 300NM
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Wiek: 33
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 4077
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2016-05-07, 21:26   

Jako ze brak modyfikacji, podpatrzylem okolicznych hondziarzy i toledo brata i postanowilem zrobic dlugie pozycje.



:piwo: dla kolegi Zatorek za manual.



Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Daewoo Leganza 2.5v6 205KM & 245NM -> Opel Vectra GTS 3.2v6 211KM & 300NM
 
 
 
OzZy


Auto: Lanos Sport
Imie: Mateusz
Dołączył: 25 Maj 2015
Posty: 395
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2016-05-08, 08:37   

i to są prawdziwe mody :D a nie jakieś turba :P



Był Lanos c20xe
Był Lanos c25xe
Był Lanos Sport A16DMS
Była Astra V6 c25xe
Jest Lanos T150 A16DMS+ :P
 
 
 
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Wiek: 33
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 4077
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2016-05-29, 08:55   

Panowie, jak pamieta czesc z Was na poprzedniej skrzyni vmax to 220km/h. Teraz wrzucilem rowniez d20 ale ze swojej leganzy wiec malo prawdopodobne zeby byla inna mimo to vmax to dalej 220km/h. Co jest grane przeciez u Harnasia Race Logic pokazal 237, u Wessa tez wychodzilo znacznie za skale a u mnie reallnie jakies 215 uwzgledniajac blad licznika



Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Daewoo Leganza 2.5v6 205KM & 245NM -> Opel Vectra GTS 3.2v6 211KM & 300NM
 
 
 
Kondzio


Auto: Nexia 2.0T
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 283
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2016-05-29, 09:09   

teoretycznie d20 jest tylko z jednym przełożeniem, dobrze pamiętam ? A leganza jakiego maxa osiągała na tej skrzyni ?
wego czasu miałem nubire i V bieg był dość krótki pare razy złapałem coś ponad 200, ale to była już końcówka piątki ;) temat generalnie też mnie interesuje, bo jestem po zmianie skrzyni i widzę, że obecna też może nie podołać za długo ;)



Nexia 2.0T & Megane II DCi
 
 
 
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Wiek: 33
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 4077
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2016-05-29, 09:45   

Leganza jechalem max 160km/h bo byla zamulona (dolot zdlawiony klapka przeciwwybuchowa od lpg i wydech z 3 roznych srednic najmniejsza nie miala 40mm) Leganza ma tez wieksze kola. Ale wyznacznikiem moze byc np Harnas i jego 3.2. Ewentualnie Nadol jezdzil na d20 moze sie wypowie.

Wytrzymalosc to jedno ale ciekawi mnie poprostu czemu tak jest ze nagle zrobilo sie jakies dziwne przelozenie u wszystkich gra a u mnie jakas krotka, chociaz dzieki temu auto sie lepiej napedza.



Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Daewoo Leganza 2.5v6 205KM & 245NM -> Opel Vectra GTS 3.2v6 211KM & 300NM
 
 
 
Harnaś


Auto: Lanos Z32SER
Imie: Konrad
Wiek: 31
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1113
Skąd: Pabianice
Wysłany: 2016-05-29, 10:21   

Ile masz limiter ustawiony? Zrób zdjęcie oznaczeń na obecnej skrzyni i porównam u siebie, może jednak były jakieś różnice tak jak w d16.
 
 
 
Kondzio


Auto: Nexia 2.0T
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 283
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2016-05-29, 10:24   

Ja generalnie w oparciu o info z netu żyłem w przeświadczeniu o jednym przełożeniu głównym, ale może była różnica na poszczególnych biegach, bo z tego co pamiętam to w nubirze II miałem 1 i 2 długą, a pozostałe biegi krótkie. Kolega, który miał przedemną wcześniej nubire I hb mówił, że miał totalnie odwrotną sytuację, tj. 1 i 2 krótka, a pozostałe biegi długie... ( oczywiście oba modele 2.0 ),ale to tylko opowieści z kapelusza, a przydały by się fakty ;)



Nexia 2.0T & Megane II DCi
 
 
 
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Wiek: 33
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 4077
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2016-05-29, 10:43   

Harnaś napisał/a:
Ile masz limiter ustawiony? Zrób zdjęcie oznaczeń na obecnej skrzyni i porównam u siebie, może jednak były jakieś różnice tak jak w d16.


Odcinka seria 6800. Teraz na aucie moze byc ciezko odczytac oznaczenia, ale mam ta poprzednia ktora zajezdzilem wyjeta wiec spojrze sprzedajacy wtedy tez mowil ze jest z Leganzy chyba nie mial po co klamac zeszta mial czesci do leganzy na handel.



Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Daewoo Leganza 2.5v6 205KM & 245NM -> Opel Vectra GTS 3.2v6 211KM & 300NM
 
 
 
patryk
Grupa Pomorska
q2 will never die


Auto: lani srani : D
Imie: patryk
Wiek: 38
Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 1286
Skąd: klikasz?
Wysłany: 2016-06-09, 19:54   

strus napisał/a:


:piwo: dla kolegi Zatorek za manual.


podeslalbys mi tego manuala?



"...we are going full speed ahead..but facing backwards the whole time..."
 
 
Jonecky
Grupa Podkarpacka


Auto: Lanos 1,5 8v LPG
Imie: Michał
Wiek: 33
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 7233
Skąd: ok Dębica RDE
Wysłany: 2016-06-09, 19:56   

patryk, jest w kompendium wiedzy, z tym że tam zatorek odwalił niezła rzeźbę



http://daewooforum.pl/temat68645.html
 
 
 
Podobne tematy
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt