X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


Astra 2.0 turbo

Autor Wiadomość
siwy7896


Auto: Laguna II phI 2.0T LPG
Imie: Rafał
Wiek: 31
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 1930
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-09, 18:00   Astra 2.0 turbo

Witajcie dzis przegladajac sobie od tak allegro zobaczylem astre 2.0 turbo. Zobaczylem ze silnik wyglada z zewnatrz jak zwykly oplowski 2.0 ktore sa monowane takze w nubirach i leganzach, a wyglada tak http://img16.allegroimg.p...0/1175555074_6. I tu pojawia sie pytanie czy kolektor dolot i inne rzeczy pasowaly by do naszych nubir/leganz?

Mysle ze wystarczylo by zmienic:
- kolektor wydechowy + turbo
- kilka rur dolotu
- kompa albo program

I to chyba wszystko, i ciekawe czy to jest operacja p&p, co o tym sadzicie?
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Bradley
[Usunięty]

Wysłany: 2010-08-09, 19:04   

Link nie dziala, a silnik to pewnie C20LET. Nie ma ameryki;)
 
 
AbarthTC
[Usunięty]

Wysłany: 2010-08-09, 20:14   

Bradley napisał/a:
Link nie dziala, a silnik to pewnie C20LET. Nie ma ameryki;)


albo uturbione C20XE... hyhy :)
 
 
siwy7896


Auto: Laguna II phI 2.0T LPG
Imie: Rafał
Wiek: 31
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 1930
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-09, 20:18   

http://opel24.com/FAQ/silniki/z20leh.jpg

To jest z20leh z astry II coupe bertone wiec te nowe, jak myslicie czy duzo trzeba by przerobki zeby nasz mial tyle koni? Bo raczej wiekszosc by pasowala p&p?
 
 
 
Lukass


Auto: Peugeot 206
Imie: Lukasz
Wiek: 36
Dołączył: 27 Wrz 2006
Posty: 818
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 2010-08-09, 21:06   

Pewnie taniej i łatwiej bylo by przełożyć cały silnik, niż przerabiać oryginalny. Montując głowice kolektory i pozostale elementy z oplowskiego turbo, do korańskiego bloku i tak taki silnik nie bedzie dobrze pracował na orginalnym "oprogramowaniu". Koszt bedzie gigantyczny a efekt nie wiadomo jaki.



Czerwona strzała 1.8T, odjechała :)
Oraz Chevi Nubira 1.8
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
AbarthTC
[Usunięty]

Wysłany: 2010-08-09, 21:15   

Lukass napisał/a:
Pewnie taniej i łatwiej bylo by przełożyć cały silnik, niż przerabiać oryginalny. Montując głowice kolektory i pozostale elementy z oplowskiego turbo, do korańskiego bloku i tak taki silnik nie bedzie dobrze pracował na orginalnym "oprogramowaniu". Koszt bedzie gigantyczny a efekt nie wiadomo jaki.

święte słowa..2 do kupy i silnik do dupy...
SWAP to jedyne słuszne rozwiązanie...chcesz pomykać to nie półśrodkami...
 
 
siwy7896


Auto: Laguna II phI 2.0T LPG
Imie: Rafał
Wiek: 31
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 1930
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-09, 21:31   

Ale juz kilku ludzi wsadzalo turbo do du na totalnej serii, jedynie tloki mozna zmienic bo przy 300 km jednemu padly. Silnik nie wiadomo jaki sie trafi, a po co glowice skoro to co siedzi w du i oplowskie to to samo, dokladnie to samo, wystarczy kolektor wydechowy dolot i program do kompa.
 
 
 
hvil
[Usunięty]

Wysłany: 2010-08-09, 21:36   

ten silnik zapewne odprezony, wiec gora nic nieda, nizsze tloki, itp. lepiej swapowac.
 
 
siwy7896


Auto: Laguna II phI 2.0T LPG
Imie: Rafał
Wiek: 31
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 1930
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-09, 22:21   

http://www.racingforum.pl...showtopic=51521

Tu macie temat, gosciu pisze ze totalna seria i do pewnego cisnienia mozna bez odprezania ale pozniej trzeba bo inaczej sie nie da. A wiec ciekawe jak by to bylo z elementami z astry.
 
 
 
AbarthTC
[Usunięty]

Wysłany: 2010-08-09, 22:54   

myślę że gdybanie nie ma tu najmniejszego sensu...
moja propozycja pogadaj z kolegami Wess -em ma lanosa 1.6 Turbo
i z kolegą ziemniakiem specem od swapów i przeróbek... :piwo:
 
 
siwy7896


Auto: Laguna II phI 2.0T LPG
Imie: Rafał
Wiek: 31
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 1930
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-10, 09:31   

Nie chodzi mi tu ze chce to zrobic bo na to trzeba czasu i pieniedzy, chcialem po prostu pogadac i sie dowiedziec co myslicie o tym bo to te same silniki przeciez.
 
 
 
zgred


Auto: NubiraTurbo
Wiek: 37
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 137
Wysłany: 2010-08-11, 12:19   

W zasadzie to różnice są w tłokach i wałkach.W Lechu są o ile dobrze pamietam tłoki pokryto dodatkowo ceramiką.Nie wiem jak ma się wał do wału seda ale sedowski sporo zniesie.Seryjny tłok z seda pękł mi przy około 220-240 koniach.Nie wytrzymał mechanicznie i półka spadła w miskę.Korby wizualnie wyglądają jak korby z leta a te przy dobrze wstajacym turbo powinny okolice 400nm znieść oczywiście już nie na seryjnych śrubach.Seryjnego motoru nawet odprężać nie trzeba gdyz stopień jest bardzo fajny pod turbo.
Reszte zmian to osprzęt i nieszczęsny soft.Przy próbie wsadzenia ew lel/let/lech polecam odrazu wsadzić VEMS-a i problem z softem nas nie interesuje.



x20sed+td05-16=304KM i wiadro Nm-było
B235+BigT=4?? i wór Nm-się robi
 
 
siwy7896


Auto: Laguna II phI 2.0T LPG
Imie: Rafał
Wiek: 31
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 1930
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-11, 17:11   

Czyli jednak mamy do nubiry sposob p&p i mamy turbo:)
 
 
 
zgred


Auto: NubiraTurbo
Wiek: 37
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 137
Wysłany: 2010-08-11, 17:35   

Naj łatwiej to poszukać suszarki z z20 by nie robić kolektora,kawałek FMIC troche rurków,jakaś świnia i wóz lata.Gdybym miał dmuchać na 200km to nawet bym silnika nie otwierał(jak w dobrym stanie).Jak by co będe niedługo rozsprzedawał swoją motorownie więc kompletny zestaw juz jest



x20sed+td05-16=304KM i wiadro Nm-było
B235+BigT=4?? i wór Nm-się robi
 
 
siwy7896


Auto: Laguna II phI 2.0T LPG
Imie: Rafał
Wiek: 31
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 1930
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-11, 17:46   

Ja narazie kasy nie mam:) Ale jak juz to kupowal bym od astry II
 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt