Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Czy mógłby mi ktoś pomóc i przesłać mi dokładnie jak ma podłączone kabelki od komputera gazu (autronic al700)
Chodzi mi o kolorki kabli i w które miejsce są dokładnie podłączone w samochodzie.
Obecnie posiadam autronica Al600 ale kupiłem Al700 i chce go zamontować.
Chodzi o silnik 1,5 16v.
Z góry dzięki za pomoc.
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
pitersik74
Auto: Lanos SX 1,6 16V Sedan
Imie: Piotr Pomógł: 77 razy Wiek: 49 Dołączył: 01 Kwi 2009 Posty: 785 Skąd: Bochnia
Wysłany: 2010-08-10, 17:35
Może to pomocne ci będzie
Dorzucam jeszcze jedno zdj. i opinię gostka który to podpinał (wszelkie materiały zaczerpnięte z elektrody )
Wszystkie wyprowadzenia się zgadzają. Podłączyłem sterownik i działa. Poniżej rozpisałem parametry elektryczne poszczególnych sygnałów. nr wyprowadzeń jak na rysunku powyżej.
1. WE /Temperatura parownika wskazania w zakresie 0V=180 st.C 5V= -55st. C
2. WE /RPM prędkość obrotowa silnika reaguje na narastające zbocze sygnału (H) +5V
3. WE /Rezerwa gazu - jeżeli pojawi sie tutaj stan L wtedy dioda z wypr. 17 zaczyna migać.
4. WY /Silnik krokowy przepustnicy dawkowania LPG
5. WY /Silnik krokowy przepustnicy dawkowania LPG
6. WE /+12V ze stacyjki po włączeniu zapłonu.
7. WY /+12V jest podawane tylko wtedy kiedy nastąpiło przełączenie na LPG, przy pracy na benzynie jest 0V.
8. WY /Lambda jako emulacja s.Lambda do komputera benzynowego, na LPG pojawia sie około 0,7V przy Lambdzie 0-0,8V (zależenie od wyboru ustawień sondy Lambda), jeżeli pracuje na benzynie przekazuje prawdziwy sygnał z Sondy Lambda podłączonej do wyprowadzenia 16.
9. WE /TPS potencjometr przepustnicy w zależności od ustawień zakres pracy od 0-5V lub 5-0V
10. GND
11. GND
12. WE /Przycisk trybu pracy - stanem L wybór "benzyna", ponownie L "automat" sygnał jest podciągnięty do +5V
13. /niby NC ale gdzieś jest podłączone przynajmniej w moim sterowniku.
14. WY /Silnik krokowy przepustnicy dawkowania LPG
15. WY /Silnik krokowy przepustnicy dawkowania LPG
16. WE /Sonda Lambda zakres pracy od 0-5V w zależności od rodzaju podłączonej sondy
17. WY /LED sygnalizujący stan pracy - 0V benzyna, +5V LPG, LED miga gdy rezerwa (wyprowadzenie 3 ma stan L)
18. WE /Data RX RS232
19. WY /Data TX RS232
20 +12V
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez pitersik74 2010-08-10, 18:02, w całości zmieniany 1 raz
Markon Przyjaciel Błota i off roadu
Auto: SGV2, Ford Escape, M Pajero2
Imie: Mariusz Pomógł: 190 razy Wiek: 42 Dołączył: 24 Lis 2007 Posty: 6249 Skąd: Pajęczno (EPJ)