X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Tico] Jakie spalanie lpg??

Autor Wiadomość
Grzesiek5621
[Usunięty]

Wysłany: 2010-08-15, 11:55   [Tico] Jakie spalanie lpg??

Witam. Tak jak w temacie . Chcialbym sie dowiedziec jakie powinno byc spalanie lpg w tico. Bo mi wychodzi tak od 8 do 7.5 l na 100 km. Jezdze "wokol komina" a nie mieszkam w miescie. Bo za 40 zl robie 220 - 240 km w zaleznosci od tego jak jezdze. U mnie gaz 2.19 wiec tak wychodzi kolo 8 l . I musze wymienic parownik bo na zimnym silniku nie odpala na gazie wiec zima bedzie klopot. Prosze o odpowiedz pozdro ;)
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Błachu
Grupa Łódzka


Auto: Lanos Evo
Imie: Piotr
Pomógł: 25 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 1087
Skąd: Zgierz
Wysłany: 2010-08-15, 12:02   

U mnie obecnie około 6.6 litra/ 100km, jazdą emeryta bez łamania przepisów. Generalnie kiedy spalanie gazu u mnie osiągło około 8.5 litra wymieniłem filtr powietrza i wyregulowałem gaz :)
 
 
Grzesiek5621
[Usunięty]

Wysłany: 2010-08-15, 13:41   

Aha. No moj styl jest taki ze tak kolo 80 km/h jezdze zawsze powyzej 100 w nie zabudowanym raczej nie wchodze zadko kiedy cos ponad 100 i ruszam dynamicznie ale nie tak ze kola piszcza i nie krece auta wysoko w obroty. Moze to od mojego stylu jazdy tak pali ?? :niewiem:
 
 
Błachu
Grupa Łódzka


Auto: Lanos Evo
Imie: Piotr
Pomógł: 25 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 1087
Skąd: Zgierz
Wysłany: 2010-08-15, 17:31   

Styl jazdy ma duży wpływ na spalanie podczas jazdy i zmiana biegów Ja robie tak, że: 1 bieg do 20 km/h, 2 bieg do 35km/h, 3 do 55km/h, 4 do 75-80km/h :)
 
 
Mortern

Auto: Tico 98 SX,->Sunny 1.4 LX 91->zafira 1.
Imie: Marek
Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 217
Skąd: Warszawa/Mrozzy
Wysłany: 2010-08-15, 17:57   

Mi spalanie aktualnie wychodzi 7,2-7,3 50% trasa 50% cykl miejski.
Styl jazdy mój mniej więcej wygląda tak:
1 bieg do 20 km/h, 2 bieg do 40- 50, 3 bieg do 65-75, 4 bieg do 80-100 w zależności od warunków na drodze i potrzeby.
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
sevir


Auto: Tico
Imie: Krzysiek
Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 183
Skąd: Olesno
Wysłany: 2010-08-15, 18:48   

Mi Tico pali średnio 6,7 l/100km. Rekord spalania to jest trasa 300km z czego 150km po autostradzie wyszło mi 5l/100km. Przy prędkości do 110km/h.

Ale ogólnie w cyklu mieszanym 6,7l



1.Daewoo Tico 0.8 / 2000r / PB-LPG - Brykający (140tys)
2.VW Passat B5 1.9TD / 1997r / ON - Brykający (286tys)
3.Daewoo Tico 0.8 / 2000r / PB-LPG - zezłomowany (250tys)
 
 
Grzesiek5621
[Usunięty]

Wysłany: 2010-08-15, 20:12   

Aha. No to czyli tak kolo 7 l wychodzi. Mi to 8 l to juz tam kij przezyje ale problem w tym ze na zimnym silniku nie chce zapalic. Tylko ze ja do pracy nie mam daleko tak gdzies z 3 km no i teraz to nie problem bo jak odpale na benzynie to musze przelaczycz "na srodek" az wypali sie z gaznika i przejade 0.5 km i wtedy jest to "szarpanie" i na gaz przelacze. I gdy zajade do pracy to w zasadzie silnik nie zdarzy sie zagrzac ale na gazie juz chodzi odrazu i po pracy jest ok odpala na gazie bez problemu. Nie wiem dlaczego tak jest ale teraz jak cieplo jest to mi nie przeszkadza to specjalnie bardzo ale zima bedzie klopot. Bo ta sama procedura ze zmienianiem na gaz ale potem aby odpalil po pracy to znow na benzyne przalaczac i mi sie nie oplaci tak kombinowac. I rozwazam wymienienie parownika ale to kosz u mnie w granicach 330 -350 zl.. Co zrobic ?? Jakie propozycje macie ?

P.S Jutro postaram sie wam przedstawic moj styl jazdy tak jak wy bo nie orietuje sie w zasadzie jakie predkosci osiagam na poszczegolnych biegach ;) I sorry ze tak w tym poscie namieszalem ;)
 
 
Artur_jaw
darewnoo thx za:


Auto: była nexia ,matiz teraz skoda
Imie: Artur
Pomógł: 330 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 4552
Skąd: SBE
Wysłany: 2010-08-15, 20:25   

a jaki samochód odpala na samym gazie????
na gaz powinno się przełączać przy temperaturze parownika +/-30 C
odpalanie na gazie (za instrukcją z mojej instalacji jest wyjściem awaryjnym
koszt benzyny + "kłopoty" przy przełączaniu albo wymiany (regeneracje) parownika po tym jak go trafi od pracy "na zimno"
 
 
Grzesiek5621
[Usunięty]

Wysłany: 2010-08-15, 21:43   

Aha czyli pozostaje mi tylko i wylacznie w zime jezdzic do pracy na benzynce ;) :piwo:
 
 
rasters
rasters


Auto: leganza 2.0 cdx była długo teraz passat TDI
Imie: Paweł
Pomógł: 29 razy
Wiek: 44
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 609
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-15, 22:11   

Grzesiek5621 napisał/a:
Aha czyli pozostaje mi tylko i wylacznie w zime jezdzic do pracy na benzynce
przy takim dystansie w zimie wyłącznie na benzynie ;)
 
 
Artur_jaw
darewnoo thx za:


Auto: była nexia ,matiz teraz skoda
Imie: Artur
Pomógł: 330 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 4552
Skąd: SBE
Wysłany: 2010-08-16, 18:32   

Grzesiek5621 napisał/a:
Aha czyli pozostaje mi tylko i wylacznie w zime jezdzic do pracy na benzynce ;) :piwo:


a i latem przydało by mu się przegonić z kilkanaście km żeby silnik popracował sobie w normalnej temp nie zaszkodzi mu to a na pewno będzie ci wdzięczny za "rozruszanie koników" :piwo:
 
 
sevir


Auto: Tico
Imie: Krzysiek
Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 183
Skąd: Olesno
Wysłany: 2010-08-16, 21:19   

Nie chcę podważać nikogo i niczego ale ja swojego tico gonię tylko i wyłącznie na gazie. Odpalam na gazie, gaszę na gazie.Lato jesień czy zima zawsze na gazie.

Nie niszczy mi to samochodu, wszystko wymieniam zgodnie z przebiegami i nic się nie psuje ponad plan.



1.Daewoo Tico 0.8 / 2000r / PB-LPG - Brykający (140tys)
2.VW Passat B5 1.9TD / 1997r / ON - Brykający (286tys)
3.Daewoo Tico 0.8 / 2000r / PB-LPG - zezłomowany (250tys)
 
 
Artur_jaw
darewnoo thx za:


Auto: była nexia ,matiz teraz skoda
Imie: Artur
Pomógł: 330 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 4552
Skąd: SBE
Wysłany: 2010-08-16, 21:23   

a jaką masz instalację że zimą odpalasz na gazie??
a nie przypadkiem w automacie?? że sam przełącza na gaz??
 
 
kkwiatuszek89


Auto: był 126p a jest Lanos 1.5 16v + LPG
Imie: Kamil
Pomógł: 34 razy
Wiek: 35
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 1346
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2010-08-17, 09:13   

artur_jaw napisał/a:
a jaką masz instalację że zimą odpalasz na gazie??


2 generacji tak jak ja




 
 
 
Artur_jaw
darewnoo thx za:


Auto: była nexia ,matiz teraz skoda
Imie: Artur
Pomógł: 330 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 4552
Skąd: SBE
Wysłany: 2010-08-17, 14:57   

o ile się znam to instalacja 2 gen odpala na benzynie a potem po przegazowaniu przechodzi w gaz
ale może się mylę jeżdzę dopiero 5 samochodem z gazem średnio +/- 20000km rocznie tyle że w większości operacja ta zachodzi bez udziału kierowcy (odpalasz jak bez gazu a potem po osiągnięciu przez silnik pewnych obrotów (przegazowaniu) silnik przechodzi do pracy na lpg.
ale mogę się mylić
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt