Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Koledzy mam denerwujacy problem, jak odpalam samochod po nocy czy po dluzszym postoju jak chce ruszyc puszczajac same sprzeglo potrafi zgasnac albo przygasa i ledwo rusza, trzeba dodac gazu powyzej 2 tys i wtedy nie gasnie, dzieje sie tak tylko na benzynie bo z gazu nie odpalam a i podczas zmiany biegu po puszczeniu sprzegla i za chwile dodajac gazu przydusza go ale za chwile jedzie normalnie, nie trwa to az do rozgrzania tylko jakas minute dwie od odpalenia, doslownie z kilometr czy pol trzeba przejechac i jest ok. Po rozgrzaniu na benzynie chodzi wzorowo nie faluje nie traci mocy ani nic, na gazie tylko faluje i szarpnie przy dodaniu gazu jak wczesniej byl calkowicie puszczony lub przy gwaltownym odjeciu gazu, po za tym wszystko ok. Co to moze byc? Czy to wina ssania, swiece kable? Moze mieszanka bo podobno jest zwiekszona na gazie ale na benzynie tez musi bo mapy gazu sa "odwzorowywane" z benzyny. Jakie macie typy? Jutro rano przy odpaleniu odepne czujnik temperatury powietrza zasysanego i zobacze czy to cos da. Jak macie fotke pokazcie gdzie jest kostka od ssania to i je odepne zobacze czy to cos da i czy nie zaszkodzi t silnikowi jak nie bedzie ssania?
Jak macie fotke pokazcie gdzie jest kostka od ssania to i je odepne zobacze czy to cos da i czy nie zaszkodzi t silnikowi jak nie bedzie ssania?
nie ma takiej kostki na zimnym jest zwiekszona dawka paliwa na podstawie czujnikow temperatury plynu i powietrza
siwy7896
Auto: Laguna II phI 2.0T LPG
Imie: Rafał Pomógł: 78 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 1930 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-19, 20:30
Kurde, odpialem czujnik temperatury powietrza zasysanego i jakby troche lepiej ale dalej lekko szarpal, a nie ma u nas tak jak w vectrze "ssania" ktore jest obok akumulatora jako taka czarna puszka?
Auto: Laguna II phI 2.0T LPG
Imie: Rafał Pomógł: 78 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 1930 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-21, 09:26
Doszly nowe objawy, jak tak stoi to zaczela gorzej odpalac, za 2 - 3 razem.... Wiecie o co chodzi?
seksista
Auto: Opel Vectra C
Imie: Adrian Pomógł: 5 razy Dołączył: 04 Lis 2007 Posty: 161 Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2010-08-21, 13:18
Sprawdź cewka.
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
siwy7896
Auto: Laguna II phI 2.0T LPG
Imie: Rafał Pomógł: 78 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 1930 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-21, 23:51
Jak mam ja sprawdzic? Jakby cewka to caly czas by zle chodzil a takto dobrze chodzi, moze to zaworek zwrotny ktory puszcza paliwo spowrotem do baku zamiast trzymac?
a nie ma u nas tak jak w vectrze "ssania" ktore jest obok akumulatora jako taka czarna puszka?
nie ma, sprawdz siece (wymien) wlasnie w piatek przerabialem to w nexii objawy takie jak u ciebie, tez obstawialem cewke,nawed od znajomego podmienilem i nic a po zmianie swiec po problemie (swiece byly NGK,nalatane moze z 10kkm)
siwy7896
Auto: Laguna II phI 2.0T LPG
Imie: Rafał Pomógł: 78 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 1930 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-22, 21:59
Czyli to szarpanie moze byc od swiec? Co prawda wykrecilem ostatnio o byly takie w miare, maja ok 15 - 20 tys. A wczesniej raczej tego szarpania nie bylo. A jak z odpalaniem rano? Moze to byc zaworek ktory utrzymuje paliwo w przewodach? Bo zawsze za 3 razem odpala, czasem za 2, A jak postawilem ciut tylem do gory to odpalil za pierwszym. Czy moze jednak to swiece?
wymien koszt nie wielki, Przewaznie psuja sie najprostsze rzeczy po co doszukiwac sie nie wiadomo jakich usterek,jak zmiana swiec nie pomoze to bedziesz dalej szukal.
siwy7896
Auto: Laguna II phI 2.0T LPG
Imie: Rafał Pomógł: 78 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 1930 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-23, 09:59
Ok jak wymienie dam znac co i jak czy pomoglo czy nie. Co prawda maja juz 20 tys te swiece albo i wiecej, w sumie na gazie szybciej sie zuzywaja i moze jednak to one.
[ Dodano: 2010-08-23, 16:37 ]
No i kupilem ngk wg katalogu dwu elektrodowe i kable ale chyba sentecha. Zmienilem, ale samochod nie odpalil za pierwszym ale za to nie gasl jak wczesniej przy ruszaniu na samym sprzegle. Zastanawiam sie czy to nie zaworek zwrotny paliwa, tylko czy dobrze mysle ze to "cos" po prawej stronie od czerwonego koleczka?
A jak nie to gdzie go znajde?
siwy7896
Auto: Laguna II phI 2.0T LPG
Imie: Rafał Pomógł: 78 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 1930 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-24, 18:00
Koledzy wiecie gdzie jest zaworek zwrotny paliwa w nubirze? Ciezko z rana pali ale za 3 razem zawsze odpala. Mysle ze to zaworek tylko czy to to co na zdjeciu czy cos innego?
zgred
Auto: NubiraTurbo Pomógł: 5 razy Wiek: 41 Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 137
Wysłany: 2010-08-24, 20:48
Nie,to króciec do pomiaru ciśnienia na listwie.
Co to jest zaworek zwrotny bo jakoś się nie spotkałem?
x20sed+td05-16=304KM i wiadro Nm-było
B235+BigT=4?? i wór Nm-się robi
siwy7896
Auto: Laguna II phI 2.0T LPG
Imie: Rafał Pomógł: 78 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 1930 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-24, 22:19
Nie to w kolku, bo to jest krociec do sprawdzania cisnienia, tylko to obok po prawej stronie... Zaworek zwrotny paliwa zapobiega wracaniu paliwa z przewodow do baku, a utrzymuje je w przewodach wlasnie po to aby od razu zapalil a nie krecic i krecic az pompa uzupelni paliwo w przewodach.
wirus10
Auto: Brak Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 107
Wysłany: 2010-08-24, 22:22
Może takie pytanie....dużo kolega jeździ na gazie??? Pytam w stosunku do benzyny...
Nubira II Combi 2.0
siwy7896
Auto: Laguna II phI 2.0T LPG
Imie: Rafał Pomógł: 78 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 1930 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-24, 22:35
Z benzyny odpalam zawsze az sie zagrzeje i takto tylko na gazie choc czasem przejade sie troszke na benzynie. Ale jakie to ma znaczenie?