X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] Wtrysk czy mikser?

Autor Wiadomość
mbazyl


Auto: Lanos 1.5 16V LPG sedan '99
Imie: Maciek
Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 386
Skąd: LU
Wysłany: 2010-08-25, 20:18   [Lanos] Wtrysk czy mikser?

Jak sprawdzić czy instalacja jest z wtryskiem, czy z mikserem?

Parametry:
Reduktor - RGE 80 - EMMA (taki był pierwotny, rok temu wymieniany, nie znam niestety modelu)
Elektrozawór gazowy - TJP - ZAVOLI
Zawór napełniania - MTE 88 - TOMASETTO
Wielozawór - MTE 88 - TOMASETTO (uszkodzony, nie odbija butla przy tankowaniu)
Obudowa wielozaworu - CMT 88 - TOMASETTO
Zbiornik - 42/600 299/751 - STAKO
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
twinkos
Grupa Podkarpacka


Auto: Brak Daewoo
Imie: Łukasz
Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 10 Wrz 2010
Posty: 825
Skąd: Rzeszów RZ.....
Wysłany: 2010-08-25, 20:29   

latwo to zobaczyc
czy masz na silniku listwe do wtryskow od gazu czy reduktor :cfaniaczek:

[ Dodano: 2010-08-25, 21:34 ]
tu widac w komorze po lewej stronie reduktor http://otomoto.pl/daewoo-lanos-C14626630.html

[ Dodano: 2010-08-25, 21:35 ]
tu widac w komorze po lewej stronie reduktor http://otomoto.pl/daewoo-lanos-C14626630.html
 
 
 
mbazyl


Auto: Lanos 1.5 16V LPG sedan '99
Imie: Maciek
Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 386
Skąd: LU
Wysłany: 2010-08-25, 20:37   

No to właśnie mam coś takiego.
 
 
twinkos
Grupa Podkarpacka


Auto: Brak Daewoo
Imie: Łukasz
Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 10 Wrz 2010
Posty: 825
Skąd: Rzeszów RZ.....
Wysłany: 2010-08-25, 20:39   

a tutaj masz tuz nad pokrywa zaworowa listwe do wtryskow widac takie 4 sztuki w kolorze niebieskim :jupi:

[ Dodano: 2010-08-25, 21:40 ]
no to niestety masz taka jak i ja czyli nie sekwencje ;)

[ Dodano: 2010-08-25, 21:40 ]
http://otomoto.pl/daewoo-...-C14655584.html
 
 
 
mbazyl


Auto: Lanos 1.5 16V LPG sedan '99
Imie: Maciek
Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 386
Skąd: LU
Wysłany: 2010-08-25, 20:43   

Czyli mam mikser. Dlaczego niestety, że nie sekwencja?
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
gornek90
[Usunięty]

Wysłany: 2010-08-25, 21:31   

Bo sekwencja jest lepsza: mniejsze prawdopodobieństwo strzałów w kolektor, moc prawie identyczna jak na benzynie, spalanie gazu tyle samo na 100 km ile paliwa, silnika nie muli przez zamontowany mikser lpg ( zwężka venturiego ) ;)
 
 
radzio73


Auto: Lanos 1.6 16V
Imie: Radek
Pomógł: 33 razy
Wiek: 50
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1310
Skąd: włocławek
Wysłany: 2010-08-25, 21:33   

gazu pali nieco więcej niż benzyny
 
 
 
gornek90
[Usunięty]

Wysłany: 2010-08-25, 21:45   

radzio73 napisał/a:
gazu pali nieco więcej niż benzyny


ale na pewno mniej niż na 1 czy 2 generacji ;)
 
 
bykol


Auto: Skoda Fabia 1.4 16 V
Imie: Darek
Pomógł: 17 razy
Wiek: 55
Dołączył: 02 Gru 2009
Posty: 624
Skąd: okolice Częstochowy
Wysłany: 2010-08-25, 22:07   

silnik nie cierpi na sekwencji :brawo: ale zużywa więcej PB na krótkich odcinkach :wink:
 
 
krzychukr
[Usunięty]

Wysłany: 2010-08-26, 09:59   

Silnik powinien palić minimum ok 10-15% więcej gazu niż benzyny (nawet na sekwencji), jeśli pali mniej, to znaczy że instalacja jest źle wyregulowana i silnik jeździ na ubogiej mieszance
 
 
OlekBartek
Grupa Kujawsko-pomorska

Auto: Lanos c20xe
Imie: Bartek
Pomógł: 74 razy
Wiek: 34
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 3484
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-08-26, 10:39   

Cytat:
Bo sekwencja jest lepsza: mniejsze prawdopodobieństwo strzałów w kolektor, moc prawie identyczna jak na benzynie, spalanie gazu tyle samo na 100 km ile paliwa, silnika nie muli przez zamontowany mikser lpg ( zwężka venturiego ) ;)


I co najgrosze jest trudniejsza w wyregulowaniu niz 2gen.Co dla naszych gazownikow(nie wszystkich) jest nie do przeskoczenia.Skoro maja problemy z wyregulowaniem 2gen,ktora jest juz tak oklepana od tylu lat,ze powinni to robic z zamknietymi oczami.To dobor wlasciwych elementow do sekwencji i jej poprawne pozniejsze wyregulowanie juz duza czesc zakladow przerasta.
Ale jakby nie patrzec teraz raczej zadko kto nie zaklada sekwencji.Bo cena znaczaco spadla w porownaniu z tym co bylo kilka lat temu.
Koniecznosc czyszczenia badz wymiany wtryskow
Wieksze zuzycie Pb
Kwestia zanalezienia kompetentnego zakladu,ktory ja zalozy.
To wg. mnie glowne ,,minusy" sekwencji.
Jednak gdybym teraz stal przed wyborem Sekwencja vs II gen to wybralbym sekwencje.
Dziekuje ;)
 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt