Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Deska wygrała, bo bałem się, że nie złożę jej tak szybko (muszę jutro wyjechać). Ale i tak zostanie polakierowana. Nie wiem jaki będzie efekt końcowy, ale póki co, Nie widzę różnicy.
campus23, może się kiedyś zgłoszę Pewnie wtedy, gdy coś mnie zmusi do rozkręcenia tej dechy
kwiat_osz Grupa Lubelska
Auto: Lanos SX HB GSI
Imie: Michał Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 10 Kwi 2011 Posty: 2286 Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-05-24, 20:34
odświeżę temat...
może któryś z kolegów mógłby choć mniej więcej wrzucić instrukcję jak najlepiej krok po kroku rozkręcać to wszystko aby zajęło to w miarę możliwości jak najmniej czasu? deska zaczęła mi strasznie skrzypieć, rypieć i chce ją rozebrać i może jakoś uszczelnić miejsca łączeń aby plastiki nie ocierały jeden o drugi, bo strasznie mnie wpienia to rypienie
djpedro Grupa Podkarpacka DJ.Pedro
Auto: Janek
Imie: Maciej Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 18 Sty 2009 Posty: 529 Skąd: Mielec [RMI]
Wysłany: 2011-05-24, 22:04
kwiat_osz napisał/a:
odświeżę temat...
może któryś z kolegów mógłby choć mniej więcej wrzucić instrukcję jak najlepiej krok po kroku rozkręcać to wszystko aby zajęło to w miarę możliwości jak najmniej czasu? deska zaczęła mi strasznie skrzypieć, rypieć i chce ją rozebrać i może jakoś uszczelnić miejsca łączeń aby plastiki nie ocierały jeden o drugi, bo strasznie mnie wpienia to rypienie
szczerze ci mowie lepiej nie ruszac zdejm sobie osłonki słupkow tam dokrec i popatrz od spodu podokrecaj ewentaualnie cos podłuż, ja zmienialem deske na taka z 2 pp i normalnie masakra jest i jeszcze kupel byl w tym obezanany bo na codzien robi na oplu i robia cos takiego i jak sa stwierdzil jak by wiedzial ze tak bedzie to by tego nie ruszal nawetr zeszlo z tym 1.5 dnia tak na spokojnie
Auto: Renault Laguna 3 2.0 16V
Imie: Marcin Pomógł: 108 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Sty 2009 Posty: 10015 Skąd: Świecie (CSW)
Wysłany: 2011-05-24, 22:54
kwiat_osz, uśmiechnij się ładnie do mnie to dam Ci schemat z książki co gdzie w tej desce siedzi Na pewno nie zaszkodzi go mieć przy sobie.
Ciężko jest lekko żyć...
kwiat_osz Grupa Lubelska
Auto: Lanos SX HB GSI
Imie: Michał Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 10 Kwi 2011 Posty: 2286 Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-05-25, 22:28
jak tak czytam jak mnie straszycie to coraz mnij podoba mi się ten pomysł z rozbieraniem deski
z drugiej strony wkurza mnie to piszczenie plastików, a nie bardzo mogę to pouszczelniać, najbardziej skrzeczy mi gdzieś w okolicy przedniej szyby, a tam nawet palucha za bardzo wsadzić nie mogę, a co dopiero mówić o jakichś gąbeczkach czy coś w tym stylu
Auto: Lanos Sport HB Pomógł: 23 razy Dołączył: 08 Gru 2008 Posty: 1400
Wysłany: 2011-05-26, 09:51
cardisoma napisał/a:
ja to robilem i nigdy więcej już nie powtórze, mimo,ze teoretycznie już powinno być mi łatwiej
Zdecydowanie popieram w tej wypowiedzi cardisoma, za żadne pieniądze nie wyją bym już deski w lanku.
tutek [Usunięty]
Wysłany: 2011-05-26, 13:15
wyjęcię deski nie tylko w lanku ale w każdym smochodzie jest przerąbane
kwiat_osz Grupa Lubelska
Auto: Lanos SX HB GSI
Imie: Michał Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 10 Kwi 2011 Posty: 2286 Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-05-26, 21:23
Skorzystałem z rady i zamiast demontować całą deskę zabrałem się za poszukiwania i dokręcanie śrubek.
Na pierwszy rzut (miałem ledwo kilka minut wolnego czasu) poszły śrubki pod plastikami na słupkach przednich, jedna z nich była w zasadzie całkowicie odkręcona, ledwo się trzymała. Nic więc dziwnego że mi tak brzęczało
No i już nie brzęczy mi przy kierownicy, teraz zaczęło za to brzęczeć na środku deski Ale przyjdzie wolny dzień to na spokojnie poszukam tych wszystkich śrubek i podokręcam każdą po kolei.
Czy muszę wyciągać zegary i deskę nawiewów środkowych aby dostać się do śrub, czy jest jakieś podejście "od dołu"? Jak dostać się do śrub od strony pasażera? Czyżby przez schowek?
Misior1993 [Usunięty]
Wysłany: 2011-05-26, 21:38
djpedro napisał/a:
kwiat_osz napisał/a:
odświeżę temat...
może któryś z kolegów mógłby choć mniej więcej wrzucić instrukcję jak najlepiej krok po kroku rozkręcać to wszystko aby zajęło to w miarę możliwości jak najmniej czasu? deska zaczęła mi strasznie skrzypieć, rypieć i chce ją rozebrać i może jakoś uszczelnić miejsca łączeń aby plastiki nie ocierały jeden o drugi, bo strasznie mnie wpienia to rypienie
szczerze ci mowie lepiej nie ruszac zdejm sobie osłonki słupkow tam dokrec i popatrz od spodu podokrecaj ewentaualnie cos podłuż, ja zmienialem deske na taka z 2 pp i normalnie masakra jest i jeszcze kupel byl w tym obezanany bo na codzien robi na oplu i robia cos takiego i jak sa stwierdzil jak by wiedzial ze tak bedzie to by tego nie ruszal nawetr zeszlo z tym 1.5 dnia tak na spokojnie
Bylem przy tej operacji i nikomu nie polecam takej roboty. Szczegolnie na takim kacu... (czyt. wczorajsza bomba jak uj xD)
Macku
A tak wyglada lani kolegi djpedro bez dechy;)
kwiat_osz Grupa Lubelska
Auto: Lanos SX HB GSI
Imie: Michał Pomógł: 64 razy Wiek: 35 Dołączył: 10 Kwi 2011 Posty: 2286 Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-06-02, 07:15
ponowie pytanie, czy ma któryś z kolegów jakiś schemat czy zdjęcia gdzie mniej więcej są śrubki w desce? mam dziś chwile czasu, podłubałbym trochę przy lanim, z jako taką wiedzą co i gdzie szybciej by mi poszło i mógłbym zajrzeć do czegoś jeszcze:)
Pozwolę sobie odkopać temat. Mam jakiś przeciek po stronie kierowcy zawsze gdy pada deszcz. Miejsca gdzie zazwyczaj cieknie w lanosie już sprawdzone i tam sucho i zastanawiam się czy nie leci spod przedniej szyby. Aby to sprawdzić musiałbym chyba zdemontować deskę, a więc tu pytanie czy jest jakiś manual gdzieś bo na forum szczegółowych informacji nie znalazłem, gdize są te nieszczęsne śrubki. Zdjemowanie plastików, do momentu wyjęcia obrotomierza mam opanowane i robię to z zamkniętymi oczami, z racji dotychczasowych dłubań przy okazji innych tematów, ale już dalej nie wiem jak ruszyć. Podrzuci ktoś jakiś schemat? dzięki z góry.