Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2010-08-26, 20:11 [Lanos] Kod usterki 44, zapala sie check przy 170 - 180km/h
Witam, check zapala mi sie przy 170 -180 km/h jak zwolnie to gasnie, sprawdzilem ten blad i to 44 czyli "Czujnik tlenu Uboga mieszanka, napięcie poniżej 274 mV"
Przyznam sie ze mam do tego czujnika zamontowany taki wynalazek z allegro jak POWER BOX:
Zastanawiam sie czy to przez ten power box wyskoczyl mi check i czemi 44 a nie 45 przeciez jak mam ten power box odkrecony na max to powinna byc mieszanka za bogata a nie za uboga wiec nie kumam, trudno mi jest testowac wciaz tego power boxa odkrecajac i skrecajac bo trzeba sie rozpedzic do 180km/h a na zwyklej drodze nie zrobie tego wiec prosze o pomoc czy to przez ten power box wyskakuje mi check ?
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Gość
Wysłany: 2010-08-26, 20:14
lok4you napisał/a:
czy to przez ten power box wyskakuje mi check ?
A próbowałes odłączyć to super urządzenie i wtedy się rozpedzic
grzechu
Auto: był Lanos 1.6 SX A/C jest Omega B MV6
Imie: Grzesiek Pomógł: 65 razy Dołączył: 03 Lut 2008 Posty: 945 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-26, 20:15
jak go nie odlaczysz to sie nie dowiesz, musisz go wyjac i pojechac gdzies ptzetestowac, a swoja droga to czujesz jakas roznice
nie probowalem bo musze jechac na autostrade ale jutro to zrobie , jeszcze jedna sprawa, mam zamontowany kolektor 4-2-1 i przedluzony kable od sondy wiec moze sonda ma mniejsze napiecie niz 0,2 i tez pokazuje za uboga mieszanke ale jak to sonda to chyba by pokazywalo niezaleznie od proedkosci jaka bym jechal...
[ Dodano: 2010-08-26, 21:24 ]
Wlasnie nie czuje, ja bym tego nigdy nie kupil tak oo z allegro ale zasugerowalem sie tym artykulem z testem ktory przeprowadzono na hamowni i rzeczywiscie ten power box dawal jakis 6KM wiec kupilem ale jak zamontowalem to nie czuje roznicy w czasie jazdy wiec chyba to wywale...
Alberciczek
Auto: Nubira II CDX Kombi Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Kwi 2008 Posty: 1762 Skąd: Tychy
Wysłany: 2010-08-27, 07:59
No cżó - bez obrazy, ale na Allegro właśnie polują na takich jak ty naiwniaków ( naprawdę bez obrazy, ale chyba się ze mna zgodzisz ). Żeby zrobić tuning, czyli zwiększyć moc silnika, to trzeba zrobić KILKA rzeczy. Coś takiego to tylko ściema. Tak jak z magnetyzerami do paliwa. Polepszenie osiągów odczuwają tylko nieliczni i to tylko dlatego, że chcą to odczuć, a nie dlatego, że tak jest naprawdę.
Wywal to dziadostwo. No i swoją drogą - co to jest 6KM? Dosłownie nic. No i lepiej nie jeździj 180 km/h. Nawet na autostradzie. Przy takiej prędkości ten samochód zamienia się w jeżdżącą trumnę. I to już nawet nie chodzi o ciebie, tylko o innych użytkowników tej drogi, na której ty dajesz popis swojej głupoty....
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2010-08-27, 09:44
ja myślałem, że się ludzie na to nie nabierają, a co do sondy to sonda napięciowa więc przedłużenie kabla nie powinno niczego powodować ..
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
ok wywalilem tego power boxa dzis, zersetowalem komputer i pojechalem na autostrade przy 170km/h zapalil sie znowu check, jak wrocilem do domu i sprawdzilem to to samo czyli kod 44, dodam ze sonde mam przedluzaona. wiec moze ten kabel od sondy jest cos zle przedluzony, jakie sa w ogole objawy jak by sonda nie dostawala napiecia bo ten kabel bylby zle przedluzony czy tez wyskakiwal by blad 44 ? i czemu przy 170km/h ?
[ Dodano: 2010-08-27, 13:00 ]
aaaa jeszcze jedno ten czujnik temp co jest w dolocie to ja mam go jakies 10cm dalej niz seryjnie jest zamontowany, bo mam blosa w dolot wepchanego i nie dalo rady go umiescic w seryjnym miejscu ale to chyba nie jest przyczyna tego ze check mi sie zapala przeciez on mierzy przeplyw powietrza a czy to bedzie 10cm w lewo czy w prawo to bez roznicy....
ziemniak Weteran
Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek Pomógł: 140 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 7538 Skąd: Białystok
Alberciczek
Auto: Nubira II CDX Kombi Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Kwi 2008 Posty: 1762 Skąd: Tychy
Wysłany: 2010-08-27, 14:04
Jakby sonda nie dostawała napięcia, to błąd wyskakiwałby już nawet na wolnych obrotach. Ale że dzieje się to tylko przy 170 km/h, to może to być faktycznie za uboga mieszanka przy tej prędkości obrotowej silnika i przy tym obciążeniu. Musiałbyś sprawdzić przy jakich obrotach masz tą prędkość 170 km/h i na postoju przygazować do tych obrotów i sprawdzić, czy też zaświeci się kontrolka.
ok juz wszystko wiem... bylem u gazownika i sprawdzil mi sonde lanbda, nawet mnie nie zdziwilo to ze powiedzial mi ze... ONA W OGOLE NIE CHODZI jak by byla nie podlaczona hahaha noo to juz znam przyczyne tegoi ze wyskakuje check , ja mam ta sonde przedluzona ma ok 70 cm i pewnie poprostu zle ktos ja dosztukowal ze nie przechodzi napiecie po kablu, a wracajac do power boxa to on nie byl winowajca i montuje go spowrotem
sprawdzal na PB a nie na gazie i nie dziala w ogole !!!
[ Dodano: 2010-08-27, 16:03 ]
blad wyskakuje tylko na 5 biegu przy 170km/h na nizszych biegach nawet przy 6 tysobr. min lub na postoju jak gazuje to nic sie nie dzieje tylko na 5 biegu przy 170km/h wiec dziwna sprawa...
stifff Grupa Wielkopolska
Auto: Nexia
Imie: stefan Pomógł: 259 razy Dołączył: 04 Gru 2006 Posty: 4032 Skąd: piła
Wysłany: 2010-08-27, 16:11
To wcale nie jest dziwna sprawa . Sam sobie kolega zafundował taki efekt . Wynika to z niewiedzy kolegi, Po 1 primo - ten power box to ściema i oszustwo .Po 2 primo - jeśli się zakłada kol 421 i miejsce na sondę jest w ostatniej rurze to należy założyć sondę podgrzewaną . W przeciwnym razie sonda nigdy nie osiągnie temperatury pracy. Po 3 primo - jeśli sami decydujemy się na zmiany w pojazdach to pierwszą rzeczą jest zdobycie wiedzy w temacie.
Alberciczek
Auto: Nubira II CDX Kombi Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Kwi 2008 Posty: 1762 Skąd: Tychy
Wysłany: 2010-08-27, 18:22
No i po 4 primo - po jaką cholerę jeździć 170 czy 180 ? Wg mnie totalna głupota i dziecinada.
krzychukr [Usunięty]
Wysłany: 2010-08-27, 21:47
A może przy tak dużym obciążeniu i prędkości obrotowej wtryskiwaczom benzynowym już zabrakło wydajności?