X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] Kod usterki 44, zapala sie check przy 170 - 180km/h

Autor Wiadomość
lok4you


Auto: LANOS 1.6 16V GT GŁOWICA
Imie: Adam
Wiek: 39
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 659
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-08-26, 20:11   [Lanos] Kod usterki 44, zapala sie check przy 170 - 180km/h

Witam, check zapala mi sie przy 170 -180 km/h jak zwolnie to gasnie, sprawdzilem ten blad i to 44 czyli "Czujnik tlenu Uboga mieszanka, napięcie poniżej 274 mV"

Przyznam sie ze mam do tego czujnika zamontowany taki wynalazek z allegro jak POWER BOX:

http://moto.allegro.pl/tu...1197185759.html

Zastanawiam sie czy to przez ten power box wyskoczyl mi check i czemi 44 a nie 45 przeciez jak mam ten power box odkrecony na max to powinna byc mieszanka za bogata a nie za uboga wiec nie kumam, trudno mi jest testowac wciaz tego power boxa odkrecajac i skrecajac bo trzeba sie rozpedzic do 180km/h a na zwyklej drodze nie zrobie tego wiec prosze o pomoc czy to przez ten power box wyskakuje mi check ?? ?
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Gość

Wysłany: 2010-08-26, 20:14   

lok4you napisał/a:
czy to przez ten power box wyskakuje mi check ?

A próbowałes odłączyć to super urządzenie i wtedy się rozpedzic ??
 
 
grzechu


Auto: był Lanos 1.6 SX A/C jest Omega B MV6
Imie: Grzesiek
Pomógł: 65 razy
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 945
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-26, 20:15   

jak go nie odlaczysz to sie nie dowiesz, musisz go wyjac i pojechac gdzies ptzetestowac, a swoja droga to czujesz jakas roznice ??



Nie dziękuj, kliknij Pomógł ;)
 
 
lok4you


Auto: LANOS 1.6 16V GT GŁOWICA
Imie: Adam
Wiek: 39
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 659
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-08-26, 20:17   

nie probowalem bo musze jechac na autostrade ale jutro to zrobie :D , jeszcze jedna sprawa, mam zamontowany kolektor 4-2-1 i przedluzony kable od sondy wiec moze sonda ma mniejsze napiecie niz 0,2 i tez pokazuje za uboga mieszanke ale jak to sonda to chyba by pokazywalo niezaleznie od proedkosci jaka bym jechal...

[ Dodano: 2010-08-26, 21:24 ]
Wlasnie nie czuje, ja bym tego nigdy nie kupil tak oo z allegro ale zasugerowalem sie tym artykulem z testem ktory przeprowadzono na hamowni i rzeczywiscie ten power box dawal jakis 6KM wiec kupilem ale jak zamontowalem to nie czuje roznicy w czasie jazdy wiec chyba to wywale...
 
 
Alberciczek

Auto: Nubira II CDX Kombi
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 1762
Skąd: Tychy
Wysłany: 2010-08-27, 07:59   

No cżó - bez obrazy, ale na Allegro właśnie polują na takich jak ty naiwniaków ( naprawdę bez obrazy, ale chyba się ze mna zgodzisz ). Żeby zrobić tuning, czyli zwiększyć moc silnika, to trzeba zrobić KILKA rzeczy. Coś takiego to tylko ściema. Tak jak z magnetyzerami do paliwa. Polepszenie osiągów odczuwają tylko nieliczni i to tylko dlatego, że chcą to odczuć, a nie dlatego, że tak jest naprawdę.
Wywal to dziadostwo. No i swoją drogą - co to jest 6KM? Dosłownie nic. No i lepiej nie jeździj 180 km/h. Nawet na autostradzie. Przy takiej prędkości ten samochód zamienia się w jeżdżącą trumnę. I to już nawet nie chodzi o ciebie, tylko o innych użytkowników tej drogi, na której ty dajesz popis swojej głupoty....
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2010-08-27, 09:44   

:omg: ja myślałem, że się ludzie na to nie nabierają, a co do sondy to sonda napięciowa więc przedłużenie kabla nie powinno niczego powodować .. :wink:



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
lok4you


Auto: LANOS 1.6 16V GT GŁOWICA
Imie: Adam
Wiek: 39
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 659
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-08-27, 11:55   

ok wywalilem tego power boxa dzis, zersetowalem komputer i pojechalem na autostrade przy 170km/h zapalil sie znowu check, jak wrocilem do domu i sprawdzilem to to samo czyli kod 44, dodam ze sonde mam przedluzaona. wiec moze ten kabel od sondy jest cos zle przedluzony, jakie sa w ogole objawy jak by sonda nie dostawala napiecia bo ten kabel bylby zle przedluzony czy tez wyskakiwal by blad 44 ?? ? i czemu przy 170km/h ?? ?

[ Dodano: 2010-08-27, 13:00 ]
aaaa jeszcze jedno ten czujnik temp co jest w dolocie to ja mam go jakies 10cm dalej niz seryjnie jest zamontowany, bo mam blosa w dolot wepchanego i nie dalo rady go umiescic w seryjnym miejscu ale to chyba nie jest przyczyna tego ze check mi sie zapala przeciez on mierzy przeplyw powietrza a czy to bedzie 10cm w lewo czy w prawo to bez roznicy....
 
 
ziemniak
Weteran


Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek
Pomógł: 140 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 7538
Skąd: Białystok
Wysłany: 2010-08-27, 13:11   

Zrobjakies zdjecia moze ;)



Lexus LS400 UCF10 '94 4.0 V8 PB
Lexus LS460 USF40 '06 4.6 V8 PB
Jeep Grand Cherokee WJ 4.7
Sodowanie Białystok
Piaskowanie Białystok
 
 
Alberciczek

Auto: Nubira II CDX Kombi
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 1762
Skąd: Tychy
Wysłany: 2010-08-27, 14:04   

Jakby sonda nie dostawała napięcia, to błąd wyskakiwałby już nawet na wolnych obrotach. Ale że dzieje się to tylko przy 170 km/h, to może to być faktycznie za uboga mieszanka przy tej prędkości obrotowej silnika i przy tym obciążeniu. Musiałbyś sprawdzić przy jakich obrotach masz tą prędkość 170 km/h i na postoju przygazować do tych obrotów i sprawdzić, czy też zaświeci się kontrolka.
 
 
lok4you


Auto: LANOS 1.6 16V GT GŁOWICA
Imie: Adam
Wiek: 39
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 659
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-08-27, 14:04   

ok juz wszystko wiem... bylem u gazownika i sprawdzil mi sonde lanbda, nawet mnie nie zdziwilo to ze powiedzial mi ze... ONA W OGOLE NIE CHODZI jak by byla nie podlaczona hahaha noo to juz znam przyczyne tegoi ze wyskakuje check , ja mam ta sonde przedluzona ma ok 70 cm i pewnie poprostu zle ktos ja dosztukowal ze nie przechodzi napiecie po kablu, a wracajac do power boxa to on nie byl winowajca i montuje go spowrotem :D
 
 
budzy
Kombinator


Auto: Lanos 1.5 8V
Imie: Szymon
Pomógł: 9 razy
Wiek: 33
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 218
Skąd: Inowrocław / Toruń
Wysłany: 2010-08-27, 14:24   

Jeśli jechałeś na gazie to ona faktycznie nie parcuje, bo wtedy załącza się emulator, przynajmniej tak jest u mnie ;) A to cudo i tak bym wyrzucił.
 
 
 
lok4you


Auto: LANOS 1.6 16V GT GŁOWICA
Imie: Adam
Wiek: 39
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 659
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-08-27, 15:01   

sprawdzal na PB a nie na gazie i nie dziala w ogole !!!

[ Dodano: 2010-08-27, 16:03 ]
blad wyskakuje tylko na 5 biegu przy 170km/h na nizszych biegach nawet przy 6 tysobr. min lub na postoju jak gazuje to nic sie nie dzieje tylko na 5 biegu przy 170km/h wiec dziwna sprawa...
 
 
stifff
Grupa Wielkopolska

Auto: Nexia
Imie: stefan
Pomógł: 259 razy
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 4032
Skąd: piła
Wysłany: 2010-08-27, 16:11   

To wcale nie jest dziwna sprawa . Sam sobie kolega zafundował taki efekt . Wynika to z niewiedzy kolegi, Po 1 primo - ten power box to ściema i oszustwo .Po 2 primo - jeśli się zakłada kol 421 i miejsce na sondę jest w ostatniej rurze to należy założyć sondę podgrzewaną . W przeciwnym razie sonda nigdy nie osiągnie temperatury pracy. Po 3 primo - jeśli sami decydujemy się na zmiany w pojazdach to pierwszą rzeczą jest zdobycie wiedzy w temacie.
 
 
Alberciczek

Auto: Nubira II CDX Kombi
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 1762
Skąd: Tychy
Wysłany: 2010-08-27, 18:22   

No i po 4 primo - po jaką cholerę jeździć 170 czy 180 ? Wg mnie totalna głupota i dziecinada.
 
 
krzychukr
[Usunięty]

Wysłany: 2010-08-27, 21:47   

A może przy tak dużym obciążeniu i prędkości obrotowej wtryskiwaczom benzynowym już zabrakło wydajności?
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt