X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Leganza] C. zamek + kierunki

Autor Wiadomość
barnaba44
[Usunięty]

Wysłany: 2010-08-31, 20:58   [Leganza] C. zamek + kierunki

Witam. Centralkę mam zamontowaną już dłuższy czas, ale jakoś nigdy nie miałem czasu zająć się kierunkami (efekt/bajer), z centralki zamka wychodzą dwa kable na kierunki (obydwa brązowe). Mam pytanie teraz, gdzie w Leganzie można podłączyć. Może bezpośrednio do przerywacza (pod kierownicą), jak tak to do których "styków", no i czy te dwa kabelki skręcać razem itd. A może pod ś. awaryjne (gdzie). Albo rozbroić główną wiązkę kabli obok lewej nogi kierowcy, tę wzdłuż progu. macie jakieś koncepty ?

Próbowałem odnaleźć gdzieś złącze diagnostyczne, ale nie mam pojęcia gdzie :) Tzn teoretycznie wiem, niemniej jednak, tam go nie ma. Nawet nie wiem jak wygląda, kolor.

pozdrawiam
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
karczew
Grupa Lubuska

Auto: Leganza, Lanos i wiele innych
Imie: Piotr
Pomógł: 25 razy
Wiek: 35
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 452
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2010-08-31, 21:45   

Jezeli masz dwa kable to sprawa jest prostsza gdyz nie trzeba diody separujacej uzywac, jeden z kabli na prawe kierunki, drugi na lewe(zakladajac, ze to te kable).
Mozna latwo dojsc czy sa one przeznaczone do kierunkow, zarowka i pod jeden kabelek podlaczasz, oraz pod mase, a potem tak samo po drugi, zarowka powinna mrugac, a z centralki bedzie slyszalny trzesk przelacznikow.
Generalnie gdzie sie wepniesz to Twoja wena tworcza byle by od strony migaczy bo jesli miedzy aku, a przerywacz sie wepniesz to przerywacz bedzie tez sobie mrugal.
Ja przy naprawie alarmu pociaglem kable do migaczy bezposrednio(potem znalazlem kabel w kabinie i tam sie wpialem zdejmujac kable z migaczy). Pewnie jakis Leganziasz bedzie wiedzial gdzie i ktory kabel odizolowac i tu moja sugestia DoLuToWaĆ kabelek, ktory nam bajerancko poda napiecie na migacze.
Pozdrawiam i mam nadzieje, ze pomoglem choc troche :wink:



Jak pomogłem kliknij "pomógł"
 
 
 
barnaba44
[Usunięty]

Wysłany: 2010-09-01, 10:51   

Problem rozwiązany.Dziękuje karczew za podsunięcie prozaicznego pomysłu, żarówka itd :P

Zrobiłem tak:
Z tyłu zobaczyłem jaki kolor kabelka wychodzi od kierunku, takie jasno niebiesko-zielone, potem obok lewej nogi kierowcy, w progu, odnalazłem owe przewody no i tylko podłączyłem przewody z centralki. :)25min roboty.

Potem wychodzę na oszukiwania złącza diagnostycznego.
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt