Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2010-09-01, 18:55 [Matiz] Stukanie w lewym kole
Witam serdecznie.
Mam następujący problem. Po kilkunastu minutach jazdy i po paru mocniejszych hamowaniach, coś zaczyna stukać, synchronicznie z obrotem koła. Początkowo stukało w czasie jazdy a podczas wciskania pedała hamulcu odgłos zanikał. Później waliło na całego przez cały czas jazdy,
Mechanicy wskazali na luz na sworzniach. Wymienione zostało zatem jarzmo, luzu już nie ma a stukanie nadal występuje. Tylko teraz głownie podczas hamowania....
jakieś pomysły?
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2010-09-01, 19:06
w jakim stanie są tarcze / klocki
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
Auto: Matiz Life 03r PB/Punto 2 FL 04r. 1.2 16v
Imie: Pawel Pomógł: 193 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Kwi 2008 Posty: 3813 Skąd: Kalwaria Z.
Wysłany: 2010-09-01, 19:10
jak wyzej kolega pisze,moze byc tez rdza na rancie tarczy,wystarczy ja oklepac....
W sprawie pytań/pomocy techniczej prosze pisac na priv,
aragiel [Usunięty]
Wysłany: 2010-09-02, 00:10
klocki sa zdarte do polowy, a z tarczy rdze troche opukalismy, ale mozna jeszcze troche sprobowac;] czy wymiana sworzni moze pomoc??
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2010-09-02, 07:21
wymienianie wszystkiego co przyjdzie komuś do głowy mija się z celem lepiej odwiedź stację kontroli pojazdów, sprawdzą Ci zawieszenie za parę złotych i wszystko będziesz wiedzieć
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
hmm w tym sęk, że stacja kontroli była pierwszym miejscem w jakie się udałam... i właśnie tam stwierdzono luz na sworzniach...
dlatego właśnie początkowo szukaliśmy w tym miejscu. Stąd wymiana jarzma, bo luz faktycznie było widoczny, teraz luzu nie ma, a odgłos stukania nadal jest. Chociaż zmienił rodzaj i teraz stuka inaczej
dziwne....
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2010-09-02, 10:23
skoro wymienili jarzmo to powinni wymienić też sworznie, czyli w tym wypadku wahacze ze sworzniami, przypuszczam, że to one tłuką, to teraz powinno wyjść na SKP
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw