X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Nexia] Luźna kostka

Autor Wiadomość
technik
Grupa Kujawsko-pomorska


Auto: Opel Omega 3.2 V6
Imie: Łukasz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 32
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 2795
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2010-09-04, 11:24   [Nexia] Luźna kostka

Przekładając zegary natrafiłem na taką oto kostkę, która do niczego nie jest podłączona

Jest ona po prawej stronie wraz z całą wiązką.
Wiecie do czego ona jest? ;)
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
veet
Grupa Wielkopolska

Auto: które jeździ a nie chodzi...
Imie: Tomek
Pomógł: 12 razy
Wiek: 76
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 881
Skąd: Poznań/Częstochowa
Wysłany: 2010-09-04, 11:31   

wydaje mi się że chyba obrotomież którego w wersli GL niema... ;)
Ostatnio zmieniony przez veet 2010-09-04, 13:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
technik
Grupa Kujawsko-pomorska


Auto: Opel Omega 3.2 V6
Imie: Łukasz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 32
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 2795
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2010-09-04, 11:34   

Licznik z obrotomierzem jest p&p na tych samych kablach co ten bez ;)
Ostatnio zmieniony przez technik 2010-09-04, 11:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Artur_jaw
darewnoo thx za:


Auto: była nexia ,matiz teraz skoda
Imie: Artur
Pomógł: 330 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 4552
Skąd: SBE
Wysłany: 2010-09-04, 11:39   

veet napisał/a:
wydaje mi się że chyba obrotomież którego w wersli 8v niema... ;)

obrotomierz nie zależał od silnika tylko od wersji wyposażenia i z tego co się orientuje sygnał podawany jest w jednej z 2 kostek dochodzących do licznika.
 
 
technik
Grupa Kujawsko-pomorska


Auto: Opel Omega 3.2 V6
Imie: Łukasz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 32
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 2795
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2010-09-04, 12:21   

A czy to czasem nie jest od włącznika przednich przeciwmgłowych albo czegoś z nimi związanego?



>Klasyka Polnych Dróg<
>Pracujące Klasyki<
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Artur_jaw
darewnoo thx za:


Auto: była nexia ,matiz teraz skoda
Imie: Artur
Pomógł: 330 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 4552
Skąd: SBE
Wysłany: 2010-09-04, 12:38   

kostka od przeciwmgielnych ma 6 przewodów 4w jednym rzędzie i 2 w drugim (jako pierwszy i ostatni patrząc na pierwszy rząd) a dokładnie gdzie to się znajduje??
 
 
technik
Grupa Kujawsko-pomorska


Auto: Opel Omega 3.2 V6
Imie: Łukasz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 32
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 2795
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2010-09-04, 12:46   

Po zdjęciu tej czarnej obudowy przed licznikiem po prawej stronie tzn tam gdzie jest włącznik awaryjnych i tylnych przeciwmgłowych. To złącze było złączone taśmą z całą wiązką.

[ Dodano: 2010-09-04, 13:48 ]
Może to być od tego czegoś?



>Klasyka Polnych Dróg<
>Pracujące Klasyki<
 
 
Artur_jaw
darewnoo thx za:


Auto: była nexia ,matiz teraz skoda
Imie: Artur
Pomógł: 330 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 4552
Skąd: SBE
Wysłany: 2010-09-04, 13:30   

"to coś " czyli regulator wycieraczek ma kostkę 4 piny w kształcie kwadratu. powiem tak na pewno nie jest to kostka z żadnego przycisku ani regulatora przy liczniku stawiał bym raczej na jakieś złącze diagnostyczne albo jakąś przeróbkę.
chyba (ale to już tylko domysły) że jest to kostka do podpięcia kiery z poduszką)
 
 
veet
Grupa Wielkopolska

Auto: które jeździ a nie chodzi...
Imie: Tomek
Pomógł: 12 razy
Wiek: 76
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 881
Skąd: Poznań/Częstochowa
Wysłany: 2010-09-04, 13:38   

ok ok chodziło mi o wersję GL ;) już sie poprawiłem. Możliwe, że jest to przewód poduszki tak jak artur mówi. najprostszą metodą będzie sprawdzenie działania wszystkiego co się da ;d

jak wszystko działa to znaczy, że to niepotrzebne ;d
 
 
 
Artur_jaw
darewnoo thx za:


Auto: była nexia ,matiz teraz skoda
Imie: Artur
Pomógł: 330 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 4552
Skąd: SBE
Wysłany: 2010-09-04, 13:41   

veet napisał/a:
ok ok chodziło mi o wersję GL ;) już sie poprawiłem. Możliwe, że jest to przewód poduszki tak jak artur mówi. najprostszą metodą będzie sprawdzenie działania wszystkiego co się da ;d

jak wszystko działa to znaczy, że to niepotrzebne ;d


napewno nie jest to żaden z wyłączników (w trakcie rozmowy byłem w garażu gdzie mam cały komplet i sprawdzałem) nesi poszla z pól roku tamu a licznik był rozbierany ze 2 lata temu(zmiana podświetlenia nablue
 
 
technik
Grupa Kujawsko-pomorska


Auto: Opel Omega 3.2 V6
Imie: Łukasz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 32
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 2795
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2010-09-04, 13:58   

Skoro mam wersje GL to raczej nie sprawdzę czy to faktycznie jest od poduchy :P ale jakby tak było to wystarczyłoby żebym kupił kiere z jaśkiem zamienił i podłączył i powinno wszystko hulać? ;d

artur_jaw wystarczy np kupić nowe żarówki albo je czymś pomalować czy trzeba coś więcej modzić? Puki mam jeszcze to rozebrane to mógłbym zrobić białe podświetlenie ;)

[ Dodano: 2010-09-04, 15:00 ]
artur_jaw napisał/a:
"to coś " czyli regulator wycieraczek ma kostkę 4 piny w kształcie kwadratu.

Tzn taką samą jak kostka od regulacji świateł?
 
 
veet
Grupa Wielkopolska

Auto: które jeździ a nie chodzi...
Imie: Tomek
Pomógł: 12 razy
Wiek: 76
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 881
Skąd: Poznań/Częstochowa
Wysłany: 2010-09-04, 15:23   

jak byś kupił kiere z jaśkiem to potrzebujesz jeszcze czujniki i sterownik... ;)
 
 
 
AdiN
Klinika4x4


Auto: Turboelpegie!
Imie: Adam
Pomógł: 11 razy
Wiek: 29
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 4383
Skąd: OFF-ROAD SERVICE
Wysłany: 2010-09-04, 16:39   

veet napisał/a:
jak byś kupił kiere z jaśkiem to potrzebujesz jeszcze czujniki i sterownik...

:nono: :nono: Nie założyłby, gdyż musiałby zmieniać całą kolumne kierowniczą, była już keidyś wzmianka o tym na innym forum ;)
;)



Klinika4x4.com
 
 
technik
Grupa Kujawsko-pomorska


Auto: Opel Omega 3.2 V6
Imie: Łukasz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 32
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 2795
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2010-09-04, 16:56   

No to temat tej kostki pozostaje otwarty ;d
Ale tak dla rozkręcenia tematu jak zrobie to wrzuce jeszcze jedno foto luźnego złącza ale w rejonie pedału gazu :D bo także nie wiem po co tam ono :myśli:



>Klasyka Polnych Dróg<
>Pracujące Klasyki<
 
 
Artur_jaw
darewnoo thx za:


Auto: była nexia ,matiz teraz skoda
Imie: Artur
Pomógł: 330 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 4552
Skąd: SBE
Wysłany: 2010-09-04, 17:10   

kolego nexia jest a właściwie była konstrukcją w której większość instalacji była przygotowana do każdej wersji tak że bardzo łatwo jest (np założyć licznik z obrotomierzem) jak masz niższą wersję to masz trochę "miedzi" a tam z tego co pamiętam była kostka do podpięcia abs-u
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt