Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2010-09-05, 18:01 [Lanos] Problemy z silnikiem ??
Witam
Mam problemy z pracą silnika na benzynie, dotyczy to lanosa 1.5 16V.Samochód posiada też instalację LPG i na niej działa prawie bez zarzutów.
Gdy jest zimny to silnik pracuje nie równo, gdy nabierze trochę temperatury to jego praca się poprawia, wygląda to jakby jakiś cylinder nie miał zapłonu.Wymieniłem świece,kable,filtr powietrza, bo myślałem ze to coś pomoże.Zamieniłem wtryski miejscami i tutaj praca silnika się pogorszyła.Po wciśnięciu pedału gazu na zimnym silniku, gdy obroty po dławieniu i zdychaniu silnika wzrosną zaczyna normalnie pracować, gdy się odejmie gazu to następuje to samo, ale gdy tylko się rozgrzeje to znów zaczyna pracować w miarę normalnie?????
Czy po wyciągnięciu wtryskiwaczy można uruchomić silnik?, według mnie nie powinno dojść do zapalenia mieszanki w cylindrze?, bo kompresia powinna ujść przez miejsce po wtryskach.U mnie silnik odpalił, pracował nie równo i na podwyższonych obrotach.Proszę mnie poprawić jeśli się mylę.
Jeśli ktoś wie co może być winne to proszę o pomocną podpowiedz.
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2010-09-05, 18:29
problem może tkwić w za słabym ciśnieniu paliwa, kiedy wymieniałeś filtr paliwa, czy coś było robione z pompą paliwa
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
Nie wiem kiedy był wymieniany ponieważ kupiłem go 3 miesiące temu, problemy zaczęły się 1 miesiąc temu, wiem tylko tyle że na początku tego roku była robiona głowica, bo się wypalił zawór. Ja podejrzewam że prawdopodobnie będzie coś z wtryskiem lub nawet z paroma wtryskami,choć nie należy też wykluczy filtra paliwa jak pisał "RIPER"
Czekam na dalsze podpowiedzi, bo wymienić wszystkie części to nie jest problem tylko wiąże się to z kosztami ( metoda prób i błędów )
gazniczek
Auto: Nubira I 2.0 LPG Pomógł: 84 razy Wiek: 52 Dołączył: 21 Lip 2009 Posty: 2479 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-09-05, 19:42
A błędy sprawdziłeś? Może być tak, że nie będzie błędów a mapa wtrysków się sypnęła.
*pioter* [Usunięty]
Wysłany: 2010-09-05, 19:50
sprawdził bym ale nie wiem jak, interfejsu do diagnostyki jeszcze nie posiadam.
jutro spróbuję odczytać błędy, o ile tam jakieś będą.
Teraz dziękuję wszystkim którzy mi podsuwali podpowiedzi
[ Dodano: 2010-09-06, 16:18 ]
Witam znowu
Po sprawdzeniu błędów wyskoczyły mi trzy kody : 12, 33 i 63.
Co to oznacza ? i jak to usunąć
*pioter* [Usunięty]
Wysłany: 2010-09-06, 21:06
Sprawdziłem dzisiaj wtryski ile wypluwają paliwa w czasie zapłonu,i dwa z czterech jakby podawały mniej 2i3 wtrysk.Sprawdził bym też cewkę ale nikt z moich znajomych nie ma lanosa,a tak zrobił bym przekładkę do sprawdzenia, więc pozostaje mi ją kupić
Po odłączeniu akumulatora błędy znikły i na razie żadnego nie ma oprócz 12 błędu.
Silnik odpalił jak by lepiej kiedy wtryski wróciły na swoje miejsce z przed zamiany, ale i tak daje wiele do życzenia .
Proszę o wytłumaczenie mi tych poprzednich błędów 33 i 63 na czym one polegają, może też w tym tkwi przyczyna nie sprawności silnika
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2010-09-06, 21:09
co do 63 cewkę kup używaną koniecznie z wytłoczeniem GM, nie musi być nowa, byle sprawna, na niej pojeździsz dłużej niż na zamienniku
co do 33 map sensor to takie pudełko na grodzi po lewej od silnika od wycieraczek, idzie do niego wtyczka i podciśnienia, sprawdź czy coś nie spadło po jego stronie albo z drugiej strony
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw