X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Nubira I] remont silnika 2.0i

Autor Wiadomość
livid

Auto: livid
Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 17
Wysłany: 2010-09-07, 14:51   [Nubira I] remont silnika 2.0i

witam serdecznie

nubire I mam juz tydzień wiec przyszedl czas na remont silnika
koles w komisie mnie oszukał ale z nim policze sie inaczej

autko z silnikiem 2.0
nie chce robic przekladki bo moge trafic w jeszcze wieksze bajoro
silnik ladnie pali, nie kopci remont trza zrobic - ino

z tym ze nie mam zielonego pojecie co wymienic zeby prac zrobiona byla dobrze i zeby za 20tys/km nie okazalo sie ze czegos nie wymienilem a powinienem a mechanik ktory to robil nie pomyslal ze moglby to zrobic ;-)

wiec bede bardzo wdzieczny osoba ktore naprawde maja o tym pojecie zeby wypowiedziały sie w temacie

nie tworzmy watku z serii a moze to a moze tamto

sorki ze tak pisze ale miesmy swiadomosc profesjonalnego podejsci do sprawy
moze ktos jeszcze kiedys w przyszlosci z tego skorzysta - a wierze ze tak sie stanie
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
kanapa

Auto: 16v LPG
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Kwi 2010
Posty: 306
Wysłany: 2010-09-07, 15:31   

ale co jest z silnikiem? Dlaczego chcesz robic remont skoro ładnie pali? Jakie sa objawy?
 
 
wnd


Auto: Leganza CDX ,Lacetti SE,Fiat Ulysse
Imie: vito
Pomógł: 489 razy
Wiek: 44
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 7764
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-09-07, 16:21   

livid napisał/a:
silnik ladnie pali, nie kopci remont trza zrobic
a dlaczego?
 
 
livid

Auto: livid
Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 17
Wysłany: 2010-09-07, 19:50   

panewki graja slychac na zimnym silniku
 
 
damonn31
[Usunięty]

Wysłany: 2010-09-10, 09:05   

Witam! mam podobny problem co kolega, słychac stuki po przekroczeniu 3 tys. usterka ujawniła sie po wymianie UPG (głowica byla regenerowana cała ok. 1,5 tys km wstecz). Pytanie do Was: Czy moge zrobić remont od dołu nie ściągając znowu glowicy?? Chodzi mi o to czy da się wyjąć wał korbowy do szlifu? bo jeśli nie to pozostaje mi wymienic tylko panewki korbowodowe ale taki zabieg jest podobno na krótką mete. Jeśli ktoś to robił to bardzo prosze o wskazówki , krotki turtorial co należy odkrecac po kolei. Remont UPG robiłem sam, wiec z dołem też powinienem sobie poradzic.
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24289
Skąd: SI
Wysłany: 2010-09-10, 09:24   

damonn31 napisał/a:
Pytanie do Was: Czy moge zrobić remont od dołu nie ściągając znowu glowicy??



oczywiście wał da się wyjąć ale zanim to zrobisz to trzeba sprawdzić czy w ogóle trzeba to robić ;)



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
Kondi


Auto: Musso, Mazda6 2.2 , Polonez 1984r 2.0 TC
Imie: Konrad
Pomógł: 26 razy
Wiek: 39
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 801
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-09-10, 09:49   

livid napisał/a:
panewki graja slychac na zimnym silniku


Na zimnym? Zawsze mi się wydawał, że najpierw panewki słychać na rozgrzanym silniku!
To na 100% panewki?
 
 
damonn31
[Usunięty]

Wysłany: 2010-09-10, 10:55   

Co masz na mysli pisząc że trzeba to sprawdzić? W moim silniku klekot słychac na zimnym i rozgrzanym silniku po podniesieniu obrotów do 3 tys. co w takim razie może powodowac taki dzwiek bo w uszkodzenie aż 16 popychaczy hydraulicznych to nie uwierze ;> po odpaleniu zimnego silnika po 2-3 sek milkną. Olej to mobil 2000 15W40.
 
 
livid

Auto: livid
Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 17
Wysłany: 2010-09-10, 12:31   

Kolego prosilem zeby nie robic z tego watku smietnika

jak masz problem ze swoim autom to prosze zaluz swoj indywidualny watek i tam tocz dyskusje

panewki slychac rowniez na cieplym silniku, jak silnik schodzi z obrotów
 
 
Kondi


Auto: Musso, Mazda6 2.2 , Polonez 1984r 2.0 TC
Imie: Konrad
Pomógł: 26 razy
Wiek: 39
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 801
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-09-10, 13:33   

Nikt Ci nie powie co musisz wymienić ponieważ to się okaże po wyjęciu silnika.
I nikt nie wie, jak chcesz to zrobić, ile chcesz tym samochodem pojeździć.
Może wystarczyć sama wymiana panewek, a może być potrzebny szlif wału korbowego, może się okazać, że cylindry są w kiepskim stanie i również trzeba zrobić szlif i w związku z tym wymienić tłoki i pierścienie.
Nie jestem znawcą, ale na moje oko mechanik powinien sprawdzić Ci sprężanie na cylindrach, jeśli będzie ok i nie będzie wyraźnie (ok 10%) słabsze na którymś, to skoro mówisz, że nie kopci i nie ubywa płynów, to może uda się wymienić tylko panewki i szczęśliwie wał będzie ok i będzie to jeździło.
Jeśli czujesz się oszukany przez komis uderz do nich, jeśli np. podpisałeś umowę k-s na mniejszą sumę (często tak handlarze robią) to może uda Ci się postraszyć ich urzędem skarbowym.
W sprawie remontu niech się wypowie dokładniej mądrzejsza głowa :D
 
 
livid

Auto: livid
Dołączył: 03 Wrz 2010
Posty: 17
Wysłany: 2010-09-10, 14:54   

dzieki za wypowiedz

moze nie jestes specem - sam tak piszesz

ale dzieki tobie zwrócę uwage na rzeczy o ktorych piszesz
dzieki za porade

i czekam na kolejne
 
 
Kondi


Auto: Musso, Mazda6 2.2 , Polonez 1984r 2.0 TC
Imie: Konrad
Pomógł: 26 razy
Wiek: 39
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 801
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-09-10, 15:04   

livid napisał/a:


moze nie jestes specem - sam tak piszesz



Na Twoim miejscu w ogóle bym tego nie ruszał tylko wziął do wyceny rzeczoznawcę, jeśli chcesz coś wygrać ze sprzedającym. Był taki przypadek opisany na Mazdaspeed i udało się odzyskać pieniądze.
Więcej nie będę Ci już "śmiecił" w wątku
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt