X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[lanos] brak kompresji

Autor Wiadomość
mrowa100

Auto: lanos 1.4
Imie: jarek
Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 12
Wysłany: 2007-12-03, 16:00   [lanos] brak kompresji

czy jak silnik 1.4 lanos i nie ma kompresji to jest do wymiany mechanik mi powiedzial ze niemam kompresji i musze go wymienic bo jest taniej to prawda

edit D...
pamiętaj o tagu na początku nazwy tematu [lanos]
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Bourne
[Usunięty]

Wysłany: 2007-12-03, 16:51   

Czasem koszt materiału i robocizny przekracza koszt silnika . Tylko ciężko ci będzie dostać silnik 1.4 8v :myśli:
 
 
mrowa100

Auto: lanos 1.4
Imie: jarek
Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 12
Wysłany: 2007-12-03, 18:50   

wiem ale czy moze pasc kompresja z dnia na dzien tymbardziej ze niebierze plynow ani oleju
 
 
WildBoy
[Usunięty]

Wysłany: 2007-12-03, 18:54   

Może ci po prostu pierścienie poleciały? :myśli: Ja w kadecie sam wymieniałem wszystkie pierścienie i panewki ( tak przy okazji) bo tyż mi kompresje wywiało.
 
 
mrowa100

Auto: lanos 1.4
Imie: jarek
Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 12
Wysłany: 2007-12-03, 19:00   

niewiem chodzil jak nowy a na drugi dzien niechcial zapalic aha dzien wczesniej urwal mi sie kabel od swiecy ale dalem nowy ale nie orginalny
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
WildBoy
[Usunięty]

Wysłany: 2007-12-03, 19:12   

ale rozumiem że świeca na tym kablu iskre dostaje? sprawdzałeś to? Poza tym pierwszy raz słyszę żeby silnik stracił kompresje tak z dnia na dzień :myśli: Generalnie to sie już odczuwa wcześniej , falujące obroty, gaśnięcie przy hamowaniu, i charakterystyczna praca silnika.
 
 
Pepiś

Auto: Rower :)
Imie: Piotrek
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 3194
Skąd: SK / TJE / TOP / NO
Wysłany: 2007-12-03, 20:25   

ja to samo mialem. pierscienie poszly i panweki napewno ;)



Jeśli cuś wam pomogłem to zatwierdź : POMÓGŁ :piwo:
 
 
 
WildBoy
[Usunięty]

Wysłany: 2007-12-03, 20:40   

Yyyyy . . . . Pepiś, nie wiem czy próbujesz tylko sobie postów ponabijać ale widze że o temacie nie masz bladego pojęcia :nono: . Panewki w ogóle nie są odpowiedzialne za kompresje!! Ja napisałem że wywiało mi kompresje to wymieniłem pierścienie ( bo były popękane) a panewki to tak "PRZY OKAZJI". Panewki korbowodowe odpowiadają za równą prace tłoków a nie za kompresje w komorze spalania :stop: !! Powiem tak: To już nie jest spamerstwo, to jest wprowadzanie ludzi w błąd i narażanie na niepotrzebne wydatki!!!!!! :wgłowe:
 
 
Bourne
[Usunięty]

Wysłany: 2007-12-03, 21:54   

A ile masz na liczniku ??


Może uszczelka pod głowicą poszła :myśli:
 
 
stifff
Grupa Wielkopolska

Auto: Nexia
Imie: stefan
Pomógł: 259 razy
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 4032
Skąd: piła
Wysłany: 2007-12-03, 22:37   

Myślę że Mrowa powinien dokładniej opisać usterkę .Np. podać ciśnienia na poszczególnych cyl. Kto ,czym i jak mierzył ? Potem można mieć jakiś punkt zaczepienia.. Ciśnienie nie znika tak sobie z dnia na dzień .
 
 
Sosik

Dołączył: 19 Lis 2007
Posty: 7
Wysłany: 2007-12-03, 23:05   

Tak z opisu problem jest raczej z pompa oleju, krecisz a lani gwidze jak by wiatru nie mial(popychacze nie moga sie napelnic)
 
 
mrowa100

Auto: lanos 1.4
Imie: jarek
Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 12
Wysłany: 2007-12-03, 23:13   

jest tak:: jezdzilem codziennie i nic sie nie dzialo chcialem wymienic swiece i jak odlanczalem od swiecy kabel mi sie oderwal.ale kupilem inny z innego modelu i dopasowalem i wymienilem filtr paliwa wieczorem a na drugi dzien nie chcial zapalic
kiedy wszystko sprawdzalem i niewiedzialem co jest pojechalem do mechanika on mi powiedzial ze niemam cisnienia i musze silnik wymienic bo ten jest do niczego a mam tylko 89 000 ps a kiedy zmienil kable wszystkie od swiec na nowe zapalil ale niewiem czy jutro zapali i on dalej twierdzi ze musze zmienic silnik.

[ Dodano: 2007-12-03, 23:16 ]
aha i po odpalaniu kiedy nawet nieodpalal mi to zawsze swiece byly mokre ktore juz sa nowe a w filtrze paliwa byl straszny syf?wymienilem go tez

[ Dodano: 2007-12-03, 23:17 ]
:beczy: MOJ PIERWSZY DAEWOO I TAKA HECA ZALEDWIE MIESIAC MAM GO!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
Sosik

Dołączył: 19 Lis 2007
Posty: 7
Wysłany: 2007-12-03, 23:21   

z ta wmiana silnika to tak nie jestem przekonany ,moze problem jest w standartowy czyli : przewody , swiece ,cewka ,pompa paliwa czeste usterki
 
 
mrowa100

Auto: lanos 1.4
Imie: jarek
Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 12
Wysłany: 2007-12-03, 23:25   

CISNIENIE bylo dobre na 3 cylindrach takie samo 1.80 chyba a na jednym bylo 1.50
ALE przy drugim podejsciu niby juz nie mial cisnienia prawie . cos jest nie tak tylko niewiem co???
ale niemam wyciekow i uszczelki tez nie przepuszczaja.
 
 
Sosik

Dołączył: 19 Lis 2007
Posty: 7
Wysłany: 2007-12-03, 23:30   

w esce czasami wyciera sie walek rozrzadu
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt