Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Auto: Matiz
Imie: Mateusz Pomógł: 165 razy Wiek: 36 Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 3111 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-09-25, 13:31
RIPER, oraz w innym temacie steyr, jesteście wielcy Wyregulowałem zawory tak jak było pokazane, potem zrobiłem korekte na chłopski rozym czyli patrzyłem na wałek rozrządu na jego wypustki i gdy były centralnie na dole to ciach- regulacja Jak na razie, Matiz nie gubi obrotów gdy np zbliżam sie i staje na światłach, jak stoi to także nie gubi mimo obciążenia swiatłami i wiatrakiem a pomiar w zapalniczce wskazuje na piękne ładowanie które zanikało w wyniku spadku obrotów. Na gazie takze pieknie zaczął jeździć, oraz wreszcie jak wrzuce 2ke i puszcze pedały to samochód jedzie/toczy sie a nie żabka non stop. Tak wiec taka mała regulacja a jakie rezultaty jak macie podobne objawy ludzia to regulowac i nie martwić sie, nic trudnego Szerokości i przyczepności