X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN - http://daewooforum.pl/temat83489.html
POLITYKA PRYWATNOŚCI - http://daewooforum.pl/temat83490.html

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:
http://daewooforum.pl/temat83491.html#1076432

[MATIZ] - dziwne objawy, GAŚNIE

Autor Wiadomość
Zadra


Auto: Matiz
Imie: Sebastian
Wiek: 36
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 51
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-09-11, 17:35   [MATIZ] - dziwne objawy, GAŚNIE

Witam serdecznie

W piątek byłem na wymianie oleju w AUTOPART-Żerań Warszawa, przy okazji zmienili uszczelkę i wyregulowali zawory - było wszystko OK.

Dziś pojechałem do sklepu i też było ok. W trakcie powrotu jak wyjeżdżałem z parkingu marketowego, zgasł mi na skrzyżowaniu w momencie ruszania - pomyślałem że zdąża się bo za mało gazu czy coś ;)
Ale niestety zdążyło się tak kilka razy. Samochód w momencie ruszania gaśnie, dopiero jak wkręcę go na wysokie obroty to da się ruszyć. W trakcie przyśpieszania też coś dziwnego się dzieje bo szarpie i tak się zachowuje jakby zaraz miał zgasnąć. Dodam jeszcze tylko że przy 4k obr. na 3 biegu jadę 30-40 km/h masakra jakaś.

Matiz - 2000r. - 0.8cc - Benzyna



Matiz 0,8cc - 2000r. - Benzyna
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
kubala
[Usunięty]

Wysłany: 2010-09-11, 20:56   

po pierwsze zczytaj bledy, obstawiam że coś z aparatem zapłonowym, modułem. Sprawdz kable NW i świece, dawno temu były wymieniane ? Jeśli masz za duże obroty to wyczyść silniczek krokowy i ustaw obroty biegu jałowego... banalnie, ściagnij kleme z aku, załóż , odpal zaplon na 10 sek. wylacz zaplon , przekreć silnikiem ale tak zeby go nie odpalić, wylacz zaplon, wlacz zaplon i odpal fure ;) powinno pomoc ;)
 
 
Zadra


Auto: Matiz
Imie: Sebastian
Wiek: 36
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 51
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-09-12, 14:15   

dzięki... z tymi rozbierankami to nie wiem czy dam radę ale się zobaczy.

Co do obrotów to wczoraj na spokojnie usiadłem i popatrzyłem na obrotomierz - oscylują między 900-1000 zazwyczaj chodził stabilnie na 1- 1,1k

Jak poznać że coś jest nie tak z kablami?



Matiz 0,8cc - 2000r. - Benzyna
 
 
kubala
[Usunięty]

Wysłany: 2010-09-12, 18:10   

wykręć świece zobacz czy nie zasyfione i sprawdź odstęp... możesz też pojedynczo odczepiać przewody i sprawdzać czy wszystkie gary Ci chodzą. Jeśli nie pracuje jakiś to będziesz to słyszał po pracy silnika.
 
 
JacekArtur
[Usunięty]

Wysłany: 2010-09-12, 21:38   

Zadra Przepraszam , że trochę z innej beczki ale mam pytanie ile cię kosztowała wymiana oleju ? I regulacja zaworów ?
A co do gaśnięcia zacznij od kopułki i palca rozdzielacza . Popatrz też jak zrobi się ciemno pod maskę na zapalonym silniku czy z kabli wn nie latają iskry i pioruny do masy pojazdu . Jeśli tak to bezwzględnie wymień . Kody błędów zczytaj . Jakby co to pisz na PW to podeślę ci poradnik do silnika .
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Zadra


Auto: Matiz
Imie: Sebastian
Wiek: 36
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 51
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-09-13, 20:54   

Spoko, beczka odpowiednia... za:

wymianę oleju
uszczelkę pokrywy zaworów
śrubę pokrywy
środek do odtłuszczania
uszczelkę pokrywy rozrządu
________________________
razem: 240,02

Generalnie mam dość mało czasu więc sam nie mam możliwości w tygodniu pogrzebać przy aucie. Dzwoniłem do nich i mam jutro z rańca podjechać... jeśli dojadę :niewiem:
Kupę kasy skasowali i chyba więcej nabroili niż zrobili ... z resztą na rachunku nie ma śladu po regulacji zaworów którą mieli podobno zrobić.



Matiz 0,8cc - 2000r. - Benzyna
 
 
JacekArtur
[Usunięty]

Wysłany: 2010-09-13, 22:01   

Koniecznie proszę napisz co było . I jak Cię skasowali (za co oczywiście) :myśli:
 
 
Zadra


Auto: Matiz
Imie: Sebastian
Wiek: 36
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 51
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-09-14, 10:50   

Mechanik się wprost nie przyznał, ale pokrętnie twierdził "kable się rozsypały". Jak byłem u nich w piątek i poprosiłem aby przy okazji popatrzyli co jest do zrobienia to wszystko było OK - tak sprawdzili że samochód dostał czkawki i do dziś nie zauważyli że wspomaganie cieknie. Trochę podbija żenadą.

Skasowali dziś za nowe kable i tyle. Dojechałem do pracy bez kłopotu - odpukać :)

Wymiana przewodów i świec
Wiązka przewodów SENTECH
Świece x 3
_______________
razem: 58.47

Ale... zauważyłem że silnik jakoś tak dziwnie szeleści.

Tak czy inaczej czeka mnie rozmowa z Kierownikiem Serwisu, bo szczerze powiedziawszy spodziewałem się większego profesjonalizmu.



Matiz 0,8cc - 2000r. - Benzyna
 
 
JacekArtur
[Usunięty]

Wysłany: 2010-09-14, 13:59   

I tutaj popieram Cię ponieważ jak jadę Jagiellońską i mijam Autoparts serwis to tam jest dużo flag i transparentów jaki to profesjonalny serwis . Ja kiedyś się zaparłem na Jagiellońskiej 69 i nie zapłaciłem im tyle ile chcieli , musieli opuścic na cenie bo samowolnie coś zrobili pomimo umowy o informowaniu telefonicznym o kosztach . Ot nacieli się .
 
 
Zadra


Auto: Matiz
Imie: Sebastian
Wiek: 36
Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 51
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-09-14, 14:36   

Ja robiłem to w AutoParts przy ul.Kotsisa, generalnie miałem o nich dobre zdanie... do momentu styczności z serwisem :( Miałem taniego mechanika pod nosem to mi się zachciało "profesjonalistów". Zobaczymy jeszcze jak będzie przebiegać rozmowa z Kierownikiem Serwisu.




P.S.
Daj do siebie jakiś namiar



Matiz 0,8cc - 2000r. - Benzyna
 
 
łosiek


Auto: teraz bravo 2
Pomógł: 39 razy
Wiek: 94
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 932
Skąd: wejherowo
Wysłany: 2010-09-14, 19:48   

mi kiedyś aso powiedziało ,że w mietku zaworów sie nie reguluje bo sa hydrauliki :cfaniaczek:



pozdrawiam forumowiczów
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24289
Skąd: SI
Wysłany: 2010-09-14, 20:52   

łosiek napisał/a:
mi kiedyś aso powiedziało ,że w mietku zaworów sie nie reguluje bo sa hydrauliki


to trochę się pomylili w aso, a nawet trochę bardzo :D



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
łosiek


Auto: teraz bravo 2
Pomógł: 39 razy
Wiek: 94
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 932
Skąd: wejherowo
Wysłany: 2010-09-15, 20:10   

wiem,bo przestawione były luzy o ponad 50 %,dlatego dobrego na aso nie moge powiedziec,napewno są też wyjątki,ale ja takich nie znam



pozdrawiam forumowiczów
 
 
butter18
Mobilek


Auto: Matiz
Imie: Mateusz
Pomógł: 165 razy
Wiek: 33
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 3107
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-09-23, 23:53   

Czy to dobry opis regulowania zaworów???? bo chyba jutro sie za to wezme. chodzi mi szczególnie o to dodatkowe przekręcenia o 180* kołem aby była faza sprężenia. Czyli jak lepiej: aby były zawory wylotowe i wlotowe na równo, czy moze przy maksymalnym zamknieciu jednego zaworu (dolot lub wylot) ?? ?

Przygotowany wcześniej klucz nr 17 zakładamy teraz na śrubę koła pasowego i wykonujemy obrót kołem pasowym w prawo cały czas obserwując interesujący nas zawór dolotowy danego cylindra, aż nastąpi jego zamknięcie. Najlepiej wykonywać to zgodnie z zasadą kolejności zapłonu, tj. ustawiać zawory poczynając od zaworów 1 cylindra oraz następnie dla 3 i 2 cylindra. Po zamknięciu się zaworu dolotowego wykonujemy jeszcze obrót o 180° kołem pasowym tak aby uzyskać fazę sprężania na danym cylindrze, czyli oba zawory (dolotowy i wylotowy) wtedy są zamknięte. W tym momencie możemy rozpocząć regulację obu zaworów na danym cylindrze, poprzez poluzowanie nakrętki blokującej kluczem nr 12 oraz przystępujemy do regulacji luzu poprzez umieszczenie śrubokrętu płaskiego w wycięciu na górnej części szpilki wkręconej w dźwignię zaworową i dokonaniu obrotu do momentu ustawienia interesującego nas luzu.
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24289
Skąd: SI
Wysłany: 2010-09-23, 23:56   

http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=21698 szukaj ..



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt