X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[NUBIRA II ] pompa paliwa

Autor Wiadomość
danio-1979
[Usunięty]

Wysłany: 2010-09-16, 18:08   [NUBIRA II ] pompa paliwa

witam. mam pytanie . wywala mi bezpiecznik od pompy paliwa czym to moze byc spowodowane? a drugie pytanie jak sie wymontowuje pompe paliwa i gdzie sie ona znajduje?
dzieki
Ostatnio zmieniony przez danio-1979 2010-09-16, 19:09, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Gość

Wysłany: 2010-09-16, 18:12   

Brak Tagu! Kliknij tutaj aby dowiedzieć się jak go uzpełnić.
 
 
rasters
rasters


Auto: leganza 2.0 cdx była długo teraz passat TDI
Imie: Paweł
Pomógł: 29 razy
Wiek: 44
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 609
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-09-16, 22:07   

Tak czy inaczej musisz do niej zajrzeć może masz gdzieś przetarty kabel przy pompie i robi się zwarcie lub pompa kaput. Pompę najdziesz ją pod tylną kanapą którą musisz zdemontować.
 
 
danio-1979
[Usunięty]

Wysłany: 2010-09-17, 05:20   

a jak sie demontuje tylna kanape w nubirze
 
 
gazniczek

Auto: Nubira I 2.0 LPG
Pomógł: 84 razy
Wiek: 52
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 2479
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-09-17, 07:09   

Na siłę ciągniesz do góry . Tam są dwa albo trzy zaczepy (po jednym na każdą stronę nie pamiętam czy jest środkowy). Stań z boku samochodu i złap jedną ręką na wprost drugą pod kątem 90 stopni około 20 cm od krawędzi siedziska. Tak to robiłem parę lat temu.

Natomiast w książce jest lakoniczny zapis "W celu wymontowania poduszki siedzenia tylnego należy: - wysunąć ją do tyłu i wyjąć z zaczepów"
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
siwy7896


Auto: Laguna II phI 2.0T LPG
Imie: Rafał
Pomógł: 78 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 1930
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-09-17, 09:11   

JA powiem latwiej otworz lewe drzwi i z wyczuciem szarpnij do gory za kanape az odskoczy, potem otworz prawe drzwi i zrob tak samo i kanape masz w reku. Jak jestes z warszawy moge Ci pokazac co i jak. A zakladasz ja w ten sposob ze wyciagasz zatrzaski od pasow wsowasz pod oparcie i naciskasz az pyknie i wskoczy w zaczep, musisz najpierw w niego trafic.
 
 
 
danio-1979
[Usunięty]

Wysłany: 2010-09-17, 18:56   

po wymontowaniu pompy jak sprawdzic czy nie jest spalona i ktore piny z kostki sa od pompy bo chcialbym podlaczyc zarowke i sprawdzic obwod czy kabelek nie jest przetarty
 
 
nawi
Grupa Mazowiecka
Wróg festyniarstwa!


Auto: Civic VIII GT Special + Lanos 1.4 :P
Imie: Piotrek
Pomógł: 215 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 3969
Skąd: Śródmieście Płn.
Wysłany: 2010-09-17, 19:16   

No niestety ciężko odpowiedzieć. W serwisówce do Nuby nie ma schematu zasilania/sterowania pompy.
Jeżeli ktoś ma to niech podeśle będzie można wszystko dobrze wytłumaczyć.
Generalnie do pompy dochodzi konektor 4 przewodowy.
Wg mnie (może się myle):
- dwa przewody to plus i masa pompy
- dwa kolejne to sterowanie czujnika ilości paliwa a drugi to sterowanie pompy (podawany jest wg mnie plus i pompa staruje itd.)
Co do kolorów to niestety bez kontrolki się nie obędzie.
No chyba, że ktoś dostarczy schemacik :piwo:



To właśnie wolność,
to najpiękniejszy z wszystkich snów,
nie podzielisz jej na pół!
 
 
 
siwy7896


Auto: Laguna II phI 2.0T LPG
Imie: Rafał
Pomógł: 78 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 1930
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-09-18, 00:22   

Jak u mnie sprawdzali to podpinali po kolei az doszli ktore i pompa dzialala, przewod sparcial w kostce ktora jest obok baku i tam radze najpierw sprawdzic jak nie ma pradu na kostce.
 
 
 
danio-1979
[Usunięty]

Wysłany: 2010-09-18, 06:45   

to ktore piny w kostce sa od pompy a ktore od lampki rezerwy i plywaka
 
 
siwy7896


Auto: Laguna II phI 2.0T LPG
Imie: Rafał
Pomógł: 78 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 1930
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-09-18, 09:14   

Nie wiem bo nie patrzylem ktore, najpierw sprawdz mienikiem czy jak krecisz to pojawia sie prad we wtyczce.Cos mi swita ze ktores dwa obok sobie, nie wiem nie pamietam.
 
 
 
wnd


Auto: Leganza CDX ,Lacetti SE,Fiat Ulysse
Imie: vito
Pomógł: 489 razy
Wiek: 47
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 7763
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-09-18, 10:04   

danio-1979 napisał/a:
to ktore piny w kostce sa od pompy
popatrz na kostke od pompy dwa najgrubsze przewody (czarny i czerwony) sa od pompy
 
 
danio-1979
[Usunięty]

Wysłany: 2010-09-18, 10:48   

doszlem do przewodow 3 piny z gory sa od pompy lewy pokazuje 9.22v a prawy 14v bezpiecznik wywala dopiero po podlaczeniu kostki do pompy. jak zdemontowac pompe ze zbiornika . tam jest taki pierscien metalowy czy musi byc jakis specjalny klucz?
 
 
wnd


Auto: Leganza CDX ,Lacetti SE,Fiat Ulysse
Imie: vito
Pomógł: 489 razy
Wiek: 47
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 7763
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-09-18, 13:20   

Cytat:
tam jest taki pierscien metalowy czy musi byc jakis specjalny klucz?
wystarczy srubokret i pukniecie mlotkiem ;)
 
 
siwy7896


Auto: Laguna II phI 2.0T LPG
Imie: Rafał
Pomógł: 78 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 1930
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-09-18, 22:29   

wnd napisał/a:
wystarczy srubokret i pukniecie mlotkiem ;)


W taki pierscien ktory jest na pompie, uwazaj bo pompa troche odskoczy do gory i moze wylac Ci sie troche paliwa z niej wiec uwazaj.
 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt