X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Nexia] Falowanie obrotów i szarpanie

Autor Wiadomość
technik
Grupa Kujawsko-pomorska


Auto: Opel Omega 3.2 V6
Imie: Łukasz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 2795
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2010-09-23, 20:47   [Nexia] Falowanie obrotów i szarpanie

Od bardzo dawna w mojej nexii falują obroty. Wymieniłem kable, świece, kopułkę z palcem i cewkę ale to i tak nie przyniosło efektu. Wcześniej zostały wymienione filtry powietrza i gazu. Błędów brak, korkowy działa i zapłon nie jest przestawiony bo był sprawdzany. ;) Jak jeżdże na wysokich obrotach to na każdych światłach schodzi gdzieś tak do 500obr/min, zapala się na chwile check i obroty wzrastają. Przy jeździe stałą prędkością, delikatnie dodając gazu lub puszczając gaz na wyższych obrotach szarpie tak, że mnie to już delikatnie mówiąc wk :cenzura: ia. Na benzynie jest taka różnica, że przy spadku obrotów gaśnie, a gdy silnik jest nie rozgrzany jeżeli nie trzymam delikatnie wciśniętego gazu gaśnie. Zbliża się zima więc trzeba to w końcu zrobić coby zimą nie odpalać na LPG ;) Zawór EGR nie jest zaślepiony i nie mam jak sprawdzić lambdy.
Aha gaz był regulowany niedawno co po za zmniejszeniem spalania nie przyniosło efektu. Silnik zachowywał się tak już wcześniej.
Nie wiem czy będzie to zrozumiałe.. Przy obrotach 1000-1200 silnik chodzi równo, a powyżej tak: brum...brum...brum.
Jaka może być przyczyna takiej pracy silnika ??



>Klasyka Polnych Dróg<
>Pracujące Klasyki<
Ostatnio zmieniony przez technik 2010-09-23, 20:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Destab
[Usunięty]

Wysłany: 2010-09-23, 20:59   

a jak dodasz gwałtownie gazu to autem zaczyna Ci szarpać ? Na benzynie oczywiście
 
 
technik
Grupa Kujawsko-pomorska


Auto: Opel Omega 3.2 V6
Imie: Łukasz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 2795
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2010-09-23, 21:01   

Przy gwałtownym dodawaniu gazu nie szarpie ani na benzynie ani na LPG



>Klasyka Polnych Dróg<
>Pracujące Klasyki<
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 35
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24289
Skąd: SI
Wysłany: 2010-09-23, 21:01   

zaślep EGR



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
technik
Grupa Kujawsko-pomorska


Auto: Opel Omega 3.2 V6
Imie: Łukasz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 2795
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2010-09-23, 21:05   

Obejdzie sie bez sylikonu?



>Klasyka Polnych Dróg<
>Pracujące Klasyki<
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 35
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24289
Skąd: SI
Wysłany: 2010-09-23, 21:07   

wiesz jak najszybciej dla sprawdzenia zaślepić EGR ?? ściągasz wężyk z EGR i wkręcasz w niego na ciasno jakąś śrubę, wężyk uczepiasz żeby nie latał, samym zaworem się nie przejmujesz bo jak nie dostanie podciśnienia to sam się nie otworzy, odpalasz i jedziesz na próbę :D



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
technik
Grupa Kujawsko-pomorska


Auto: Opel Omega 3.2 V6
Imie: Łukasz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 2795
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2010-09-23, 21:12   

RIPER napisał/a:
ściągasz wężyk z EGR i wkręcasz w niego na ciasno jakąś śrubę

Dobrze rozumiem, że w wężyk? :P



>Klasyka Polnych Dróg<
>Pracujące Klasyki<
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 35
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24289
Skąd: SI
Wysłany: 2010-09-23, 21:12   

tak w wężyk od strony EGR, to takie małe czarne i długie :P



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
technik
Grupa Kujawsko-pomorska


Auto: Opel Omega 3.2 V6
Imie: Łukasz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 2795
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2010-09-23, 21:13   

Ja wiem co to jest :P :lol: Zaskocze Cie ale nawet wiem gdzie jest EGR i ten wężyk :lol: :P

[ Dodano: 2010-09-24, 11:47 ]
EGR zaślepiony. Efekt jest taki, że silnik chodzi w miare równo (bez tego brum...brum...brum) i nie szarpie podczas jazdy. RIPER :piwo: ;)
Nadal są spadki obr. na benzynie. Na benzynie też jest gorsza kultura pracy. Tzn występuje takie poszarpywanie silnika ale nie jest to już tak irytujące-ale nadal coś jest nie tak. ;) Zastanawiam sie czy winowajcą może być pompa bo nigdy nie była wymieniana bo wg mnie (czyli powiedzmy laika :P ) problem leży gdzieś w układzie paliwowym.



>Klasyka Polnych Dróg<
>Pracujące Klasyki<
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 35
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24289
Skąd: SI
Wysłany: 2010-09-24, 10:52   

lukitechnik napisał/a:
problem leży gdzieś w układzie paliwowym.



jeżeli podejrzewasz układ paliwowy na początek wymień filtr paliwa, wlej jakiegoś lepszego paliwa i przegoń trochę auto, ja obstawiam też układ zapłonowy, świece, przewody, cewka, aparat zapłonowy :myśli:



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
krzychukr
[Usunięty]

Wysłany: 2010-09-24, 11:09   

Spróbuj najpierw pojeździć na samej benzynie dzień lub dwa, jeśli problem nie ustąpi to znaczy ze problem jest gdzieś w silniku, jeśli sie polepszy, to znaczy że winny jest źle wyregulowany gaz.
 
 
technik
Grupa Kujawsko-pomorska


Auto: Opel Omega 3.2 V6
Imie: Łukasz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 2795
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2010-09-24, 11:18   

RIPER napisał/a:
ja obstawiam też układ zapłonowy, świece, przewody, cewka, aparat zapłonowy

Przecież to już wymieniałem :P
No to z lepszym paliwem musze poczekać do przypływu gotówki bo chwilowo brak :P Filtr paliwa w sumie też nie wiem kiedy był wymieniany.. :myśli:

[ Dodano: 2010-09-24, 12:19 ]
krzychukr napisał/a:
to znaczy że winny jest źle wyregulowany gaz.
a co ma źle wyregulowany gaz do jazdy na benzynie?



>Klasyka Polnych Dróg<
>Pracujące Klasyki<
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 35
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24289
Skąd: SI
Wysłany: 2010-09-24, 11:22   

lukitechnik napisał/a:
Przecież to już wymieniałem :P



soryyy zmęczenie materiału robi swoje ;)


lukitechnik napisał/a:
Filtr paliwa w sumie też nie wiem kiedy był wymieniany.. :myśli:


od niego zacznij ;)


lukitechnik napisał/a:
a co ma źle wyregulowany gaz do jazdy na benzynie?


też mnie to ciekawi :lol:



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
krzychukr
[Usunięty]

Wysłany: 2010-09-24, 11:24   

Źle wyregulowany gaz (w starszych instalacjach źle ustawiona emulacja) może rozjechać adaptację BLM (tzw mapy benzyny) komputera benzynowego, co może powodować różne dolegliwości, z szarpaniem włącznie
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 35
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24289
Skąd: SI
Wysłany: 2010-09-24, 11:28   

krzychukr napisał/a:
Źle wyregulowany gaz (w starszych instalacjach źle ustawiona emulacja) może rozjechać adaptację BLM (tzw mapy benzyny) komputera benzynowego, co może powodować różne dolegliwości, z szarpaniem włącznie





lukitechnik napisał/a:
EGR zaślepiony. Efekt jest taki, że silnik chodzi w miare równo (bez tego brum...brum...brum) i nie szarpie podczas jazdy. RIPER :piwo:



czytaj ;)



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt