X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj

[TICO] Nie odpala

Autor Wiadomość
sevir


Auto: Tico
Imie: Krzysiek
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 179
Skąd: Olesno
Wysłany: 2010-09-29, 18:50   [TICO] Nie odpala

Heyah.

Problem z odpalaniem samochodu.
Objawy:
Samochód odpalany na gazie na zimnym silniku odpala na dotyk.
Przy ciepłym w najlepszym przypadku odpali za drugim razem.
Czasami trzeba dłużej pokręcić.
Po przekręceniu kluczyka powinny być takie PYKnięcie z okolic parownika, a co jakiś czas tego nie ma.

Parownik po wymianie membrany, gaźnik po czyszczeniu, nowe przewody i świece, Filtr powietrza nowy.

Gdzie szukać przyczyny?
Obroty wyregulowane na cacy na śrubach.Mieszanka dostosowana idealnie.

Co dalej?



1.Daewoo Tico 0.8 / 2000r / PB-LPG - Brykający (140tys)
2.VW Passat B5 1.9TD / 1997r / ON - Brykający (286tys)
3.Daewoo Tico 0.8 / 2000r / PB-LPG - zezłomowany (250tys)
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Mortern

Auto: Tico 98 SX,->Sunny 1.4 LX 91->zafira 1.
Imie: Marek
Pomógł: 9 razy
Wiek: 27
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 217
Skąd: Warszawa/Mrozzy
Wysłany: 2010-09-29, 19:06   

Wygląda na to, że brakuje ci napięcia na elektrozaworze- brak pyknięcia.
sprawdź instalację elektryczną LPG, sprawdź, czy jak nie ma pyknięcia po włączeniu zapłonu, to czy jest napięcie na elektrozaworze przy parowniku.
 
 
 
sevir


Auto: Tico
Imie: Krzysiek
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 179
Skąd: Olesno
Wysłany: 2010-09-29, 19:31   

Sprawdzę to.
Ale i tak nie rozwiązuje to problemu odpalenia samochodu który mimo pyknięcia na ciepłym silniku odpala przy dobrych wiatrach za drugim razem



1.Daewoo Tico 0.8 / 2000r / PB-LPG - Brykający (140tys)
2.VW Passat B5 1.9TD / 1997r / ON - Brykający (286tys)
3.Daewoo Tico 0.8 / 2000r / PB-LPG - zezłomowany (250tys)
 
 
sevir


Auto: Tico
Imie: Krzysiek
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 179
Skąd: Olesno
Wysłany: 2010-10-10, 21:56   

Problem rozwiązany. Przyczyną był nie do końca działający przekaźnik w przełączniku LPG-PB. Tymczasowo zmostkowałem i działa.

Trzeba ogólnie wymienić cały pstryczek i będzie ok.



1.Daewoo Tico 0.8 / 2000r / PB-LPG - Brykający (140tys)
2.VW Passat B5 1.9TD / 1997r / ON - Brykający (286tys)
3.Daewoo Tico 0.8 / 2000r / PB-LPG - zezłomowany (250tys)
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Reklama   |   Kontakt