Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Witam wszystkich serdecznie .Opisze po krotce moj problem otoz dzisiaj udalem sie do gazownika poniewaz moja Nubira zaczela jezdzic na dwoch rodzajach paliwa rownoczesnie fachowiec wymienil emulator wtryskow jest ok! w czasie powrotu do domu samochod zaczal kopcic na bialo wiec mocno zestresowany otworzylem maske a tam w zbiorniczku wyrownawczym zaczelo mocno ubywac plynu po odkreceniu korka szum pary i powrot plynu do zbiorniczka wyrownawczego czy to moze uszczelka pod glowica . dolalem 1l i praktycznie go nie ma ! Dziekuje za szybka i fachowa odpowiedz
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
marcinoza
Auto: brak
Imie: Marcin Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 29 Cze 2010 Posty: 51 Skąd: Białystok
Wysłany: 2010-09-30, 16:50
Na poczatek sprawdź czy masz szczelny korek od zbiorniczka.
Te kopcenie to może jest na gazie
Obejrzyj przewody układu chłodniczego, w tym zbiorniczek, czy nie ma pęknięć,
[ Dodano: 2010-09-30, 18:08 ]
W oleju brak oznak obecnosci plynu
marcinoza
Auto: brak
Imie: Marcin Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 29 Cze 2010 Posty: 51 Skąd: Białystok
Wysłany: 2010-09-30, 17:40
co do kopcenia - to gazownika się spytać , może dawka za duża.
Alberciczek
Auto: Nubira II CDX Kombi Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Kwi 2008 Posty: 1762 Skąd: Tychy
Wysłany: 2010-09-30, 18:14
Z tym płynem w zbiorniczku, to musisz zrobic tak - na zimnym silniku uzupełnij płyn w zbiorniczku do kreski max. Najlepiej zrobic to wieczorem. A rano sprawdzic ile płynu ubyło. Płyn ma tylko dwie drogi ującia ze zbiorniczka - albo wyciek wewnętrzny albo wyciek zewnętrzny. Wyciek zewnętrzny może byc albo podczas nagrzewania silnika albo podczas jego stygnięcia. Może też cieknc caly czas. Najczęściej cieknie w okolicach cybantów. przyczyną mogą byc też sparciałe węże. Trzeba dokładnie obserwowac silnik. Jeżeli chodzi o wyciek wewnętrzny, to płyn może dostawac się albo do oleju w silniku albo do komór spalania. Jeżeli do oleju, to olej zaczyna przybierac kolor kawy z mlekiem.Jeżeli do komór spalania, to są problemy z uruchomieniem zimnego silnika a nawet podczas jego pracy - zależy jak duży jest wyciek. Jest to najczęściej wina uszczelki pod głowicą lub rzadziej pęknięcie głowicy.
Korek wlewu oleju byl czysty lecz zaczal nierowno pracowac na benzynie i na gazie z rury wydechowej biala zaslona dymna ubytek plynu chlodzacego 3-swiece pracowaly byly suche 4-ta mokra od plynu takie byly objawy !!
Cisse [Usunięty]
Wysłany: 2010-10-13, 21:55
Nie chce zakładać nowego tematu więc piszę tutaj.
Otóż sprawa wygląda tak : Dzisiaj zobaczyłem że w zbiorniku płynu chłodniczego ubyło ok. 400 ml płynu. ( patrzałem tydzień temu był max). Nie wiem gdzie się podział , sprawdzałem poziom oleju, jest ok. , kolor również normalny, żadnych niepokojących objawów podczas jazdy jak i na postoju.
Zostawiłem samochód na cały dzień, podłożyłem pod spód karton , również sucho. Jedyne co mnie zaniepokoiło to wilgotne miejsca pod pokrywą silnika.
Chcesz kompleksowo zabezpieczyć swój dom, mieszkanie, firmę ? Pisz a na pewno pomogę.
Sprzedaż Hurtowa oraz montaż systemów alarmowych, telewizji przemysłowej, sterowników do bram wjazdowych, garażowych, Videodmofonów.
Dla forumowiczów rabat !
Gość
Wysłany: 2010-10-13, 22:47
Cisse, nie czujesz jakiegos dziwnego wilgotnego zapachu , wykładzina pod dywanikiem pasażera sucha
Cisse jak masz gas, to sprawdz te przewody ktore ida do reduktora pewnie gdzies przy wlaczonym silnku pod cisniem ucieka a jak stoji juz nie najczesciej z tych nie "seryjnych" ucieka plyn przynajniej u mnie tak bylo
Cisse [Usunięty]
Wysłany: 2010-10-14, 08:45
Kamiljan napisał/a:
Te są z oleju.
A to normalne że w tym miejscu są plamy z oleju?
Żadnego dziwnego zapachu nie czuję, a czy pod dywanikiem sucho to dzisiaj sprawdzę
No i posprawdzam tę łączenia przewodów.