Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Ostatnio zauważyłem dziwna przypadłośc u mojej Nesi , mianowicie przy skręcaniu (podczs jazy ) slychac delikatne stuki , raczej przy większych przechyleniach i predkościach ? Mam sie czym martwić :-/
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
maly
Wiek: 37 Dołączył: 29 Lip 2006 Posty: 97
Wysłany: 2006-08-16, 18:26
w mojej nubci tak było podczas ostrego skrecania w wolnej jezdzie, i przy szybszym skrecie tez, tulejki wachacza na to stawiam, tak bynajmniej było u mnie. podjedz i sprawdz,
Bourne [Usunięty]
Wysłany: 2006-08-16, 23:00
łączniki drążka stabilizatora mogły się wyrobić lub obsady elastyczne tego drążka
U mnie stuki pojawiające się przy skręcaniu, zwłaszcza przy dodawaniu gazu były objawem kończących się przegubów.
Chance [Usunięty]
Wysłany: 2006-09-11, 15:11
Jak by to byly laczniki to by na dziurach byly stuki a jak przy skrecaniu slychac powtarzajace sie jakby cykanie to tak jak kolega wzyej pisal przegub, Pytanie teraz ktory ale pewnie zewnetzrny.
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
Bourne [Usunięty]
Wysłany: 2006-09-11, 18:25
najczęściej zużywa sie właśnie zewnętrzny
YeLonkoskY Przyjaciel
Auto: Espero 1.8 i 2.0 CD /. Musso 2.9 HI-DLX Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 191 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-09-12, 21:32
No mi akurat chyba spierdzielił się wewnętrzny bo zewnętrzny wymieniłem i dupa dalej chrobocze ale jeżdze tak juz od 15tys km i jakoś sie udaje, na szczeście za kilka dni czeka mnie wymiana bo mam juz całą półoś i wystarczy podmienić a robi się nieciekawie bo chrobocze juz nawet na wyrostowanych kołach. Z wewnętnym to ciężka sprawa, drogi (przynajmniej w Espero) i zwykle nie ma na stanach magazynowych, módł sie żeby to był zewnętrzny na co masz większe szanse.
Stuki podczas skręcania są wynikiem wyrobienia się przegłubu zewnetrznego...aby zlokalizować który jest wyrobion skrecamy raz w prawo i słuchamy czy stuka jeśli stuka to do wymiany jest prawy a jeśli stuka skecając w lewo to analogicznie lewy jest wyrobiony. Ja miałem taką przypadłość w skodzie felicji. Jesli jest to stukot tylko poczas skretu to przegłub nie jest aż tak bardzo wyrobiony i można zwolnić opaske z manżety i wcisnąć smaru powinno to dać rezultat na jakiś czas ale jesli stuka już nawet podczas jazdy na wprost to...wymiana jest nieunikniona. Koszt nie powinien być bardzo duży gdzieś w granicach 161zł za komplet przegłubów + 50zł - 70zł robocizna zależy w jakim warsztacie bedzie naprawiane autko...jedni zdzierają inni nie ...pozdrawiam