X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Nubira] 2.0 LPG Czy warto

Autor Wiadomość
fulbi
[Usunięty]

Wysłany: 2010-10-07, 09:21   [Nubira] 2.0 LPG Czy warto

Mam możliwość kupienia dwulitorwej nubiry z LPG od znajomego. Jej Historia wygląda następująco.

230 000km - jeździła jako samochód służbowy (serwis komputerowy). Później zakupił ją mój znajomy, który lubi depnąć. Wiem, że robił nią niezliczone bączki i kręcenie silnika na max. Ostatnio miała zderzenie czołowe. Po remoncie, wywiało uszczelkę pod głowicą. Aktualnie jest wymieniona na nową. Opłaca się taki wynalazek kupić za 3000zł? Wiem, że te silniki są wytrzymałe, ale czy wytrzyma np następne 50tyś km? Przebieg 285 000km. Proszę o pomoc
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Prezes
mp79


Auto: posiadam
Imie: :niny
Pomógł: 114 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 3550
Skąd: z Piątnicy, bo skąd
Wysłany: 2010-10-07, 09:45   

Jeżeli ta wymiana UPG była pierwszym rozbieraniem silnika, to warto było wymienić od razu uszczelniacze zaworowe oraz pierścienie. Silniki są dobre jakościowo, ale nie wieczne, jak wszystko.
Bez względu na to, co to za nubira - jedynka czy dwójka (zapewne kombi), cena nie jest wygórowana, ale bądź przygotowany na następne wydatki, jeśli zdecydujesz się zakupić to "cudo".
Przynajmniej o tyle dobrze, że na start dużo nie wydasz. Nieraz kupuje się samochód niby w stanie idealnym i płaci się jak za idealny, a później wychodzi szydło z worka - był robiony na sprzedaż. Tutaj przynajmniej wiesz, co bierzesz.
Ostatnio zmieniony przez Prezes 2010-10-07, 09:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
siwy7896


Auto: Laguna II phI 2.0T LPG
Imie: Rafał
Pomógł: 78 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 1930
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-10-07, 09:46   

Jak nie kopci na niebiesko i nie ma jakis niesamowitych wad to mysle ze warto, ale to trzeba osobiscie sie przekonac.
 
 
 
fulbi
[Usunięty]

Wysłany: 2010-10-07, 10:20   

Z tego co mi wiadomo to była pierwsza taka rozbiórka silnika. Auto kombi 1998r, czarnulka. Dziękuje za pomoc. Jestem już zdecydowany. Dołączę zdjęcia po zakupie ;)
 
 
wiktorzi


Auto: Leganza CDX 2.0 + LPG II gen (BRC)
Imie: Wiktor
Pomógł: 21 razy
Wiek: 50
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 605
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2010-10-07, 12:13   

"niezliczone bączki" i "ciężka noga"
możesz sporo wsadzić w układ jezdny i zawieszenie.
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Gość

Wysłany: 2010-10-07, 15:08   

fulbi, jak zakupisz pokaż furke , oczywiście w odpowiednim dziele .:piwo:. Jak będziesz chciał cos jeszcze zapytać daj znać na PW odblokuje temat .
 
 
Podobne tematy
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt