Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2010-10-12, 13:57 [Lanos] Pali jak smok !!!!
Witam wszystkich mam pytanie zrobiłem remont reduktora gazu ( parownika ) jakoś dwa miesiące temu pojeździłem aż się wszystko ułoży i się jakoś nie poukładało auto pali mi około 18 litrów jak czołg rudy z pancernych czy ktoś ma jakieś propozycje co zrobić wymienić cały reduktor na nowy. dodam ze juź w regulacji był dwa razy .jeden z gazowników stwierdził ze jest walnięta uszczelka pod głowicą ,wycieków nie ma olej tez ok niby idzie na tłoki płyn i to jest przyczyna co robić ? lanos 1.5 8v
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Bourne [Usunięty]
Wysłany: 2010-10-12, 13:59
sonda lambda do zmiany
poszukaj sobie więcej informacji na forum bo było wałkowane wiele razy
daniel77 [Usunięty]
Wysłany: 2010-10-12, 14:00
ale sonda niby ok tak stwierdził gazownik
Bourne [Usunięty]
Wysłany: 2010-10-12, 14:01
daniel77 napisał/a:
ale sonda niby ok tak stwierdził gazownik
Nie wierz jemu
daniel77 [Usunięty]
Wysłany: 2010-10-12, 14:03
a jest jakiś sposób ja sprawdzić gazownik ustawiał gaz na zwykły miernik cyfrowy
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
wiktorzi
Auto: Leganza CDX 2.0 + LPG II gen (BRC)
Imie: Wiktor Pomógł: 21 razy Wiek: 50 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 605 Skąd: Szczecin
Auto: Leganza CDX 2.0 + LPG II gen (BRC)
Imie: Wiktor Pomógł: 21 razy Wiek: 50 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 605 Skąd: Szczecin
Wysłany: 2010-10-12, 14:13
Cytat:
niby idzie na tłoki płyn
zmień mechanika,
W każdym normalnym warsztacie maja miernik spalin do płynu chłodniczego i w 2min wiesz czy padła uszczelka.
daniel77 [Usunięty]
Wysłany: 2010-10-12, 14:16
nie znam sie wiec pytam skoro tak mówisz to podjadę i zapytam
wiktorzi
Auto: Leganza CDX 2.0 + LPG II gen (BRC)
Imie: Wiktor Pomógł: 21 razy Wiek: 50 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 605 Skąd: Szczecin
Wysłany: 2010-10-12, 14:23
Ten śmiech był z gazownika, a nie z Ciebie.
UPG może paść na kilka sposobów ale każdy jest raczej widoczny dla nawet nie zorientowanego kowalskiego.
daniel77 [Usunięty]
Wysłany: 2010-10-12, 14:31
Lepiej powiedzieć ze sie nie znam niż sie wymądrzać jak sie nie znam . Mam z tym wozem same kłopoty miałbyć oszczedny i tani a jest pozeracz kasy pali jak smok gazownik zaproponował mi wymiane tego parownika za 380 zł wraz z regulacją ale myśle ze to zd dużo jak na allegro mozna kupic za 160 zł to za wymiane 200zł . sam tego nie zrobie wiec szukam pomocy
wiktorzi
Auto: Leganza CDX 2.0 + LPG II gen (BRC)
Imie: Wiktor Pomógł: 21 razy Wiek: 50 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 605 Skąd: Szczecin
Wysłany: 2010-10-12, 14:38
Spokojnie, też byłem kiedyś taki głupi i cudowny mechanik sobie ze mnie skarbonkę zrobił.
Najpierw na forum powinieneś poszukać porządnego gazownika, któryś z kolegów z regionu na pewno takowego ma.
Po drugie takie sprawdzenie powinno być bezpłatne, bo jeżeli masz walniętą UPG to pewnie naprawisz u nich. Mi przynajmniej za darmo sprawdzali w dawnym ASO Daewoo.
Jak nie ma objawów i nie znika płyn chłodniczy to nie ma mowy o UPG.
A z parownikiem chcą cię naciągnąć i tyle.
daniel77 [Usunięty]
Wysłany: 2010-10-12, 14:41
ok dzięki za poradę popytam i poszukam kogoś dobrego dzięki bardzo .
może i ja coś dodam ważne jest jaką masz instalację bo zainteresowało mnie ustawianie zwykłym miernikiem to chyba instalka na śrubę II-gą trzeba ustawić na kompie wtedy wykaże czy sonda padnięta a ile km.robisz? to też ważne bo Daewoo 1,5 1,4 potrafi spalić nawet i18 LPG jak go używasz na krótkich odcinkach normalne spalanie to ok 11 LPG
daniel77 [Usunięty]
Wysłany: 2010-10-13, 07:03
witam , jeżeli chodzi o słowo zwykłem miernikiem to był miernik cyrfowy jeden kabel był do masy a drugi do kabelka od sondy , śruba regulacyjna jest na węzu od parownika do miksera przed przepustnicą przeważnie to jeżdzę po mieście krótkie odcinki moze to byc ten problem ?