Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
zastanwiam sie nad obnizeniem zawieszenia w lanosie. tzn tyl jest dobrze tylko przod jest troche za wysoko.. robia sie taczki;( i mysle zeby np skrócic sprezyny z przodu np o 1 zwoj. zastanawiam sie tylko jak to wplynie na jazde.. zakrety itd? prosze o porady
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Gość
Wysłany: 2010-10-14, 19:33
kuzniakowski napisał/a:
mysle zeby np skrócic sprezyny z przodu np o 1 zwoj.
Druciarnia , amory zaraz sie wysypią . Lepiej kupić niższe spreżyny i amory do tego o niższym skoku .
nie mialem jeszcze przypadku zeby dobilo... zawsze mozna gumy wplesc i widzialem serie które siedza sporo nizej....i nie maja problemów.... mam dylemat....
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
Mawerix Grupa Podkarpacka
Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT Pomógł: 701 razy Dołączył: 29 Sie 2010 Posty: 11102 Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2010-10-14, 21:17
kuzniakowski napisał/a:
nie mialem jeszcze przypadku zeby dobilo... zawsze mozna gumy wplesc
Nie obcinaj sprężyn duży skok " nieutwardzony" i może dobijać ...
Żadnych gum nie ładuj bo może się to nie najlepiej skończyć
Jamexów też nie polecam .... "Co jest tanie to jest drogie"
Mój też wyglądał jak toki z gnojem
Przeczytałem to forum od deski do deski pod względem zawieszenia i polecam tylko jedno progresywne Eibach i ewentualnie KYB Excel-G jestem zadowolony z tego zestawu: komfort z pazurem
campus23 Przyjaciel
Auto: Lanos Sport HB Pomógł: 23 razy Dołączył: 08 Gru 2008 Posty: 1400
Wysłany: 2010-10-14, 22:15
JA mam sprężyny Merwede tuning i jest całkiem ok a amortyzatory Bilstein B4
noname [Usunięty]
Wysłany: 2010-10-15, 12:21
kuzniakowski,
kuzniakowski napisał/a:
zastanawiam sie tylko jak to wplynie na jazde.. zakrety itd?
lanos beznadziejnie sie prowadzi na seryjnym zawieszeniu , nurkuje przodem, jak chcesz sobie zrobic kuku jadąc 120 to twoja sprawa hehe
ziemniak Weteran
Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek Pomógł: 140 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 7538 Skąd: Białystok
Wysłany: 2010-10-15, 13:00
Pietrolot napisał/a:
Druciarnia , amory zaraz sie wysypią
Pietrolot napisał/a:
Napewno będzie ci szybciej i częściej dobijał do końca .
Bez przesady, nic sie nie wysypie i nic nie bedzie dobijac, przeciez to tylko jeden zwoj
Co do ciecia; nie polecam, bo sie zmienia charakterystykla pracy calej sprezyny, nie wpsominajac o tym, ze moze peknac w czasie jazdy po takim zabiegu
Auto: lani srani : D
Imie: patryk Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 03 Sty 2008 Posty: 1286 Skąd: klikasz?
Wysłany: 2010-10-15, 14:46
kuzniakowski napisał/a:
ziemniak napisał/a:
Co do ciecia; nie polecam, bo sie zmienia charakterystykla pracy calej sprezyny, nie wpsominajac o tym, ze moze peknac w czasie jazdy po takim zabiegu
a co polecasz? w jaki sposob moge to zrobic?
jak nie masz kasy za duzo to bierz te jamexy
ja na nich smigam juz 4 lata i nic sie z nimi nie dzieje, przez co przez 2 lata jezdzilem na oryginalnych amorkach
pozatym masz taki plus tych jamexow, ze masz na nie 5 lat gwarancji
"...we are going full speed ahead..but facing backwards the whole time..."
nie mialem jeszcze przypadku zeby dobilo... zawsze mozna gumy wplesc i widzialem serie które siedza sporo nizej....i nie maja problemów.... mam dylemat....
gumy sa nic nie warte juz na te konto lepiej dobrac inne sprezyny i amorki z taka sama srednica na sruby i naprawde szkoda zachodu do tych gum