X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Tico] wymiana zaworow

Autor Wiadomość
gacek8827
[Usunięty]

Wysłany: 2010-10-18, 10:36   [Tico] wymiana zaworow

witam podczas jazdy pekl mi pasek rozrzadu i u mechanika po wymianie paska okazalo sie ze samochod nie chodzi :/ koszt naprawy mechanik oszacowal na ok 700zl ...
troche sie znam na mechanice wiec mam zamiar sprobowac to samemu naprawic prosil bym o jakies propozycje rozwiazan od ludzi ktorzy sie znaja troche lepiej odemnie :P
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24289
Skąd: SI
Wysłany: 2010-10-18, 10:39   

rozbierałeś już kiedyś silnik ?? docierałeś zawory ?? mechanik oszacował to w dobrych pieniądzach ;)



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
gacek8827
[Usunięty]

Wysłany: 2010-10-18, 11:02   

pracowalem jako mechanik rozbieralem pare silnikow tylko ze bylem raczej pomocnikiem:) mniej wiecej wiem jak to sie robi nie jestem pewny do konca czy wymiana samych zaworow wystarczy nie wiem co by jeszcze sprawdzic przed zlozeniem
 
 
mariusz24


Auto: Vectra C 2.0 dti Vivaro 2,0 Cdti
Imie: mariusz
Pomógł: 71 razy
Wiek: 36
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1723
Skąd: lubartów
Wysłany: 2010-10-18, 18:47   

powiem ci tak nie opłaca się samemu regenerować głowicy po pierwsze nie masz sprzętu jak masz zamiar dotrzeć zawory ręcznie ?? wiertarką ?? :) ( znam paru aparatów co docierali wiertarką na max obr) :D zdejmij głowicę jak chcesz się już bawić i zawieś do szlifierni tam ci zrobią głowicę splanują wymienią zawory i będzie zrobione tak jak trzeba :) takie jest moje zdanie ja osobiści nie robię sam głowic wożę do regeneracji szkoda zachodu z rozbieraniem i bawieniem się w to :P
 
 
gacek8827
[Usunięty]

Wysłany: 2010-10-18, 22:16   

zobaczymy efekt koncowy jezeli sie uda opisze sposob demontazu i montazu co moze pomoc w przyszlosci innym uzytkownikom tego nieco prymitywnego pojazdu jezeli nie to przyznam racje i odesle innych do mechanika :)
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
grudny
[Usunięty]

Wysłany: 2010-10-19, 10:14   

Z tego co piszesz w Tico jest głowica kolizyjna i w momencie zerwania paska pogięło Ci zawory, z samymi zaworami nie będziesz miał problemów, sam docierałem w Lanosie i nie przysparza to większych problemów, najlepsza do tego jest wiertarka ręczna. Większy problem będziesz miał jeśli popękały Ci prowadnice ( problematyczne jest ich osiowe wprasowanie ), dlatego radzę dokładne sprawdzenie prowadnic.
 
 
Robaszek127


Auto: Getz 1.3 + LPG
Pomógł: 114 razy
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 2363
Skąd: Przedbórz
Wysłany: 2010-10-19, 10:27   

To już lepiej kupić drugi silnik niż kombinować z głowicą. Wiadomo, że też jest ryzyko kupujac używkę ale za 300zł silniczek to raczej ciężko będzie zrobić głowicę za te pieniążki. Przykładem aukcja silniczka.
http://allegro.pl/silnik-...1281901696.html
A takto zakładamy silniczek i śmigamy. A drugi jest na części. Tak robi teraz większość ludzi, bo robiąc silnik u jakiś papraczy wcale nie będzie to najlepsze rozwiązanie.
 
 
 
gacek8827
[Usunięty]

Wysłany: 2010-10-21, 13:47   

musze powiedziec panowie ze jestem sam podziwu ze po zamontowaniu glowicy na swoje miejsce i podpieciu reszty podzespolów samochod odpalil bez problemu i nawet rowniutko chodzi :) bede mial troche czasu to opisze ten zabieg :) dzieki za rady dodam ze koszt naprawy wyniosl mnie 200zł bylo by taniej ale kupilem komplet uszczelek bo przydadza sie kiedy indziej
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt