Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Tiuu
Auto: Daewoo Nubira 2 LPG II GEN.
Imie: Czesiek
Wiek: 48 Dołączył: 11 Paź 2008 Posty: 72 Skąd: Tarnów
Wysłany: 2010-10-19, 19:58 [Nubira II] Sonda lambda...
Koledzy powiedzcie mi czy napięcie sondy na gazie powinno się zmieniać? U mnie czy jadę czy stoję na światłach to napięcie zawsze wynosi 80[mV]. Wyskoczył mi też check .Zbadałem i wyszedł kod 44. Mam instalkę II gen. Na Pb to napięcie tak jakby czasem się zatrzymało na chwilę po czym ruszy. A wskazania na paliwku to od 4[mV] - 800[mV]. Myślę że może ją trzeba wymienić bo 16-17 l LPG to u mnie norma po mieście. Z góry dzięki za odpowiedź.
Tiuu
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2010-10-19, 20:21
jak sonda się wiesza to do wymiany najlepiej na oryginał
Ja się może podepnę tutaj, bo nie chce zakładać nowego tematu. Wcześniej w temacie pisałem o dużym spalaniu PB (około 16l/100w trasie). Po czyszczeniu wtryskiwaczy zasugerowano badanie lambdy. Wczoraj z kumplem niestety inwazyjnie (trzeba było drucik troszkę naciąć) zbadaliśmy napięcie i miernik wskazywał od 0,22 - 0,25 więc chyba coś jest nie dobrze. Chciałem się tylko zapytać czy znaczenie ma to, w jakim czasie był robiony pomiar. Otóż po odpaleniu (już ciepły silnik) na początku obroty falują, dławi się, po chwili zapala się czek i wszystko ok (czyżby tryb awaryjny ). nie wiem czy to nie miało wpływu na pomiar
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2010-10-20, 11:37
po co cięliście kabel wystarczyło go odpiąć do pomiaru, sonda powinna pracować w zakresie od 0.1 do 1.0 V nawet przy stałych obrotach
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
No myślałem, że sonda powinna być wpięta i pracować podczas pomiaru. W takim razie należy odpiąć wtyczkę i włożyć plus do wtyczki Czy ma jakieś znaczenie że silnik pracuje w trybie awaryjnym
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2010-10-20, 12:31
popson napisał/a:
No myślałem, że sonda powinna być wpięta i pracować podczas pomiaru. W takim razie należy odpiąć wtyczkę i włożyć plus do wtyczki
to sonda napięciowa więc pracuje nawet jak jest odpięta, plus do wtyczki i minus z masy czy z aku
popson napisał/a:
Czy ma jakieś znaczenie że silnik pracuje w trybie awaryjnym
może to być wina sondy
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw