X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Nubira II] Sonda lambda...

Autor Wiadomość
Tiuu

Auto: Daewoo Nubira 2 LPG II GEN.
Imie: Czesiek
Wiek: 48
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 72
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2010-10-19, 19:58   [Nubira II] Sonda lambda...

Koledzy powiedzcie mi czy napięcie sondy na gazie powinno się zmieniać? U mnie czy jadę czy stoję na światłach to napięcie zawsze wynosi 80[mV]. Wyskoczył mi też check .Zbadałem i wyszedł kod 44. Mam instalkę II gen. Na Pb to napięcie tak jakby czasem się zatrzymało na chwilę po czym ruszy. A wskazania na paliwku to od 4[mV] - 800[mV]. Myślę że może ją trzeba wymienić bo 16-17 l LPG to u mnie norma po mieście. Z góry dzięki za odpowiedź.



Tiuu
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2010-10-19, 20:21   

jak sonda się wiesza to do wymiany ;) najlepiej na oryginał ;)



http://daewooforum.pl/vie...p=346974#346974

po co dublujesz posty ??



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
popson
[Usunięty]

Wysłany: 2010-10-20, 11:34   

Ja się może podepnę tutaj, bo nie chce zakładać nowego tematu. Wcześniej w temacie pisałem o dużym spalaniu PB (około 16l/100w trasie). Po czyszczeniu wtryskiwaczy zasugerowano badanie lambdy. Wczoraj z kumplem niestety inwazyjnie (trzeba było drucik troszkę naciąć) zbadaliśmy napięcie i miernik wskazywał od 0,22 - 0,25 więc chyba coś jest nie dobrze. Chciałem się tylko zapytać czy znaczenie ma to, w jakim czasie był robiony pomiar. Otóż po odpaleniu (już ciepły silnik) na początku obroty falują, dławi się, po chwili zapala się czek i wszystko ok (czyżby tryb awaryjny ?? ). nie wiem czy to nie miało wpływu na pomiar ??
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2010-10-20, 11:37   

po co cięliście kabel ?? wystarczyło go odpiąć do pomiaru, sonda powinna pracować w zakresie od 0.1 do 1.0 V nawet przy stałych obrotach



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
popson
[Usunięty]

Wysłany: 2010-10-20, 11:41   

No myślałem, że sonda powinna być wpięta i pracować podczas pomiaru. W takim razie należy odpiąć wtyczkę i włożyć plus do wtyczki ?? Czy ma jakieś znaczenie że silnik pracuje w trybie awaryjnym ??
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2010-10-20, 12:31   

popson napisał/a:
No myślałem, że sonda powinna być wpięta i pracować podczas pomiaru. W takim razie należy odpiąć wtyczkę i włożyć plus do wtyczki ??



to sonda napięciowa więc pracuje nawet jak jest odpięta, plus do wtyczki i minus z masy czy z aku

popson napisał/a:
Czy ma jakieś znaczenie że silnik pracuje w trybie awaryjnym ??


może to być wina sondy



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt