Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Ja osobiście brałbym ze Słupska. Miałem w astrze f sedanie właśnie ze Słupska. Montaż był prosty i szybki. Przez pierwszy rok po montażu przejechałem z załadowaną przyczepką jakieś 5 tyś. kilometrów, oczywiście nie naraz:). Tutaj patrząc na instrukcję też dobrze wróży. Wykorzystanie istniejących od dołu w podłużnicy otworów, wiercenie od góry z bagażnika (w astrze były fabrycznie napunktowane otwory w bagażniku), tulejki żeby nie zgnieść podłużnic, nawet jakiś szablon dokładają i podają potrzebne narzędzia. Nie trzeba ściągać zderzaka jak przy hakpolu, ale za to trzeba coś tam zrobić z pompą paliwa? Nie za bardzo wiem jak to wygląda w lanosie...
Tak naprawdę to musisz sam wybrać mądrze.
Punkt pierwszy to producent z punktu trzeciego.
No i ten pierwszy to jest taki sam do hb i sedana?? Bo nie wydaje mi się żeby były takie same podwozia w tylnej części auta.