Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
wiec do rzeczy
otwieran rano maske [mialem do zrobienia soro km] i patrze plynu chlodniczego nie ma ...
wyciekl zlokalizowalem przy tej rurze [metalowa gruba koncowka, ktora wchodzi do silnika]
i teraz pytanie - po prostu przegnila, czy tam w srodku niej cos jest? jakis termostat czy cholera wie co?
"...we are going full speed ahead..but facing backwards the whole time..."
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2010-11-09, 14:23
jak mówisz o lewym wężu chłodnicy to w tej aluminiowej obudowie jest termostat, może obudowa pękła
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
Auto: lani srani : D
Imie: patryk Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 03 Sty 2008 Posty: 1286 Skąd: klikasz?
Wysłany: 2010-11-09, 16:46
dokladnie kapie w tym miejscu zaznaczonym strzalka, z tego metalowego "kolanka" czy co to tam jest
[ Dodano: 2010-11-09, 17:10 ]
ok wychodzi na to, ze to jest wlasnie ten termostat?
czyli w sumie pierdola - na szczescie
zakladam, ze zdjecie starego i zalozenie nowego nie jest trudne .. ;]
"...we are going full speed ahead..but facing backwards the whole time..."
siwy7896
Auto: Laguna II phI 2.0T LPG
Imie: Rafał Pomógł: 78 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 1930 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-11-09, 17:44
Odkrecasz sruby zdejmujesz opaske zakladasz nowy i tyle. Uwazaj bo plynu troche wyleci i radze kupic orginal zeby dobrze trzymal temperature.
d@rek [Usunięty]
Wysłany: 2010-11-09, 17:56
Niestety muszę cię zmartwić. Ostatnio miałem podobną sytuację i niestety nowych metalowych termostatów nie produkują. Pozostał plastikowy, ale nie bardzo mi się podoba:(
Za kompletny plastikowy dałem 65zł więc na szczęście naprawa nie kosztowna.
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
siwy7896
Auto: Laguna II phI 2.0T LPG
Imie: Rafał Pomógł: 78 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 1930 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-11-09, 18:01
Jeszcze mozesz sama uszczelke zmienic bo to pewnie ona poszla o ile termostat byl wczesniej sprawny, bo zapewne w uszczelce problem. A jak nie to nowy wklad i tyle jak nie jest obudowa bardzo porysowana.
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2010-11-09, 20:55
d@rek napisał/a:
i niestety nowych metalowych termostatów nie produkują
kto Ci tak powiedział kupowałem niespełna miesiąc temu kompletną obudowę
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw