X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Nubira I] Mr HooB'a

Autor Wiadomość
Mr HooB
Mr HooB

Auto: Nubira I / 1997 / 2.0 / CDX / Korea
Imie: Hubert
Wiek: 37
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 101
Skąd: W-wa, Mokotów
Wysłany: 2011-04-14, 14:06   

Witam po długiej nieobecności. Niestety przez ostatni czas autko poszło w odstawkę ze względu na bardzo poważne problemy zdrowotne u Taty. Czekało sobie na lepsze czasy, które właśnie nastają, a przy okazji zbierał się budżet na działania.

Niecały miesiąc temu wybrałem się do warsztatu Pana Jacka Chojnackiego (www.chojnacki.com.pl) na zaawansowany przegląd auta i pomiar na hamowni.

Dostałem sporo informacji o aucie. Na szczęście mechanicy potwierdzili bardzo dobry stan auta jak na swoje lata.

Poniżej ekspertyza:
- hamulce tył klocki + tarcze - nowe, niedawno wymieniane,
- amortyzatory tył - nowe,
- hamulce przód ok 15.000 km,
- rozrząd ok - wymiana ponoć ok 20-30 tyś temu,
- nie bity,
- brak śladów korozji.

Kolejna lista rzeczy, które zostały zakwalifikowane jako do wymiany wraz z cenami. Tutaj byłbym wdzięczny kolegom i koleżankom za info odnośnie wysokości tych cen:

- uszczelka dekla zaworów - część 52 zł, robocizna 75 zł,
- uszczelka miski olejowej - część 110 zł, robocizna 128 zł,
- uszczelniacz wału korbowego od strony sprzęgła - część 62 zł, robocizna 450 zł,
- filtr paliwa, płyn chłodzący - robocizna 17 zł,
- olej silnikowy ok 125 zł (Magnatec 10/40) robocizna 35 zł,
- tutaj za bardzo nie mogę rozczytać ale brzmi to jak zimne bloki (a może silent bloki albo simne rbloki) tylne przednich wachaczy - 2 szt po 30 zł - robocizna - 300 zł

- ewentualnie rozrząd - komplet 497 zł - robocizna 375 zł.
Przegląd z pomiarem hamowni - 150 zł

Te uszczelniacze i uszczelki w zależności od tego gdzie tam znajdą przyczynę wycieku oleju, bo trochę pod maską jest usmarowane.

Ze złych wieści niestety są takie, że autko ma mało mocy, wyniki na hamowni dały wynik: 112,6 KM przy 5.416 obr./min., a max moment 165 Nm przy 2.641 obr./min. Czyli coś bardzo dławi autko.

Zrezygnowałem z planowanego wcześniej SWAPa na silnik 3,2V6 na rzecz modyfikacji silnika GTA u Pana Chojnackiego. Można poczytać tam na jego stronie dokładniej o tym zabiegu. Dla tego autko modyfikację tę wycenił na 3.000 zł. Autko zostaje na ok tydzień w warsztacie gdzie silnik jest dopieszczany. Wtedy również dojdą co jest grane z tą mocą.

W załączeniu dołączam wydruk z hamowni.



Uploaded with ImageShack.us

Prośba do Was o info odnośnie tych cen, bo podsumowując razem z wersją GTA robi się trochę grosza. Na pewno uda mi się jeszcze trochę znegocjować, ale może lepiej te drobniejsze rzeczy zrobić w tańszym warsztacie a do Chojnackiego jechać tylko na wersję GTA?

Niedawno natomiast pojechałem do jednego z polecanych zakładów w internecie: Bacar Auto Serwis przy Wyczółki 87, tam dostałem następujące informacje:

- do wymiany uszczelka dekla,
- wymiana płynu hamulcowego z płynem - 70 zł,
- również zauważyli wyciek spod miski, zaproponowali w pierwszej kolejności mycie silnika i sprawdzenie skąd cieknie,
- powiedzieli również, iż tylne prawe drzwi były malowane,
- obowiązkowo wymiana łożyska kół tylnych - 33 zł 1 koło - robocizna 80-120 zł
- powiedzieli że przednie tarcze skorodowane i raczej do wymiany,
- tarcze przód ABE 75 zł szt - robocizna przód 100 zł,
- ewentualnie drążek (chyba stabilizatora) - robocizna 30 zł sztuka,
- zaproponowali wymianę rozrządu - robocizna 350 zł + części,
- dodatkowo podpięli Nubirę pod komputer aby sprawdzić ewentualne błędy - został wykryty błąd ABSu, reszta ok.
Koszt przeglądu za free, podpięcie pod komputer 50 zł.

Z dodatkowych usterek to nie działa wskazówka od temperatur na desce rozdzielczej.

W przyszłym tygodniu jadę jeszcze do MPT na Bitwy Warszawskiej, tam się specjalizują w FSO, gościu powiedział, że zaawansowany przegląd ze zdjęciem kół + sprawdzanie hamulcy na specjalnych belkach + opinia lakiernika to max 100 zł. Tutaj na forum kilka osób polecało ten zakład, także jeszcze do nich się wybiorę na opinie.

Natomiast chętnie bym się Was poradził jaki obrać plan działania tych napraw i modyfikacji.

Po naprawie i wymianie tych wszystkich części + wersji GTA jadę robić instalację LPG, a w dalszej kolejności kompleksowe odświeżenie lakieru :D

lukasz napisał/a:
Zobacz u mnie jak jest z szybkami, mam wszystkie o foliowane jednym rodzajem foli, tzn. chodzi mi o prześwit tą naj jaśniejszą... i powiem Ci , że w zupełności to wystarcza :) W dzień 1. nie razi Cie tak słońce, a 2 w nocy fajnie ciemno jest jak się patrzy z zewnątrz do środka auta ;)
Jak chcesz możemy sie kiedy ustawić to sobie zobaczysz :wink:


Widziałem u Ciebie to przyciemnienie - całkiem przyzwoicie to wygląda. Zdradź tylko jaki to jest procent przyciemnienia?



Pozdrawiam
Mr HooB
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt