Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Auto: Audi A6 V6, Citroen C5 X7, Rover 75 V6
Imie: Janusz
Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 6281 Skąd: Miechów
Wysłany: 2008-01-31, 15:39
Przyznam się szczerze że jestem wielbicielem szwedzkich cegieł (czego nie toleruje moja żona) ale tu nie wiem co powiedziec. Może to jest badziew, ale jaki badziew!
Te dodatkowe lusterka do przyczepy to jest dopiero dziwoląg, o przyczepie do takiego auta nie wspomnę
WildBoy [Usunięty]
Wysłany: 2008-01-31, 15:43
Ale ma swój plus - w trasie można tira wyprzedzić na 2 razy , do połowy - chowa się pod naczepe - i dalej do przodu
[ Dodano: 2008-01-31, 15:44 ]
Ciekawe tylko gdzie ma silnik Chyba Boxer - leżący
Koenig Weteran Moher Power
Auto: Audi A6 V6, Citroen C5 X7, Rover 75 V6
Imie: Janusz
Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 6281 Skąd: Miechów
Wysłany: 2008-01-31, 15:47
To tylko w starych naczepach, teraz wszystkie są raczej zabudowane osłonami lub schowkami. Znam te auta z autopsji, siedzę w tej branży prawie 10 lat
[ Dodano: 2008-01-31, 15:48 ]
Silnik pewnie w tej przyczepie