X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN - http://daewooforum.pl/temat83489.html
POLITYKA PRYWATNOŚCI - http://daewooforum.pl/temat83490.html

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:
http://daewooforum.pl/temat83491.html#1076432

[Matiz] kasiulla

Autor Wiadomość
4est
Weteran
Grupa Podkarpacka


Imie: Tomek
Wiek: 32
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 2862
Skąd: RJA
Wysłany: 2010-11-26, 12:47   

widziałem już takiego u siebie w mieście i pare razy fioletowego, dla kobitki idealna kolorystyka :)




 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
kasiulla
[Usunięty]

Wysłany: 2010-11-26, 16:13   

dawidczaju napisał/a:
Ja jeszcze takiego w Zabrzu nie widziałem :P


hehe to miej oczy szeroko otwarte ;p
 
 
Kaktus2907
Grupa Śląska
jaskiniowiec ;)


Auto: Golf IV 1.9 TDI
Imie: Kasia
Wiek: 28
Dołączyła: 16 Paź 2010
Posty: 1262
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2010-11-26, 16:16   

strzez sie :cfaniaczek: :D Kasie sa nieprzewidywalne :D :lol: :brawo:
 
 
butter18
Mobilek


Auto: Matiz
Imie: Mateusz
Wiek: 32
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 3107
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-11-26, 17:18   

bede w Czestochowie to sie porozglądam :cfaniaczek: w Zabrzu też :P



Powodzonka i szerokości ;)
 
 
Kaktus2907
Grupa Śląska
jaskiniowiec ;)


Auto: Golf IV 1.9 TDI
Imie: Kasia
Wiek: 28
Dołączyła: 16 Paź 2010
Posty: 1262
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2010-11-26, 17:28   

a ja niedlugo bede we wrocku ;) haha to tez sprobuje Ciebie wypatrzec:D
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
zmien
Weteran
Agent Tomek


Auto: Opel Vectra C wściekłe 2.0T/VC 2.0 175 KM
Imie: Tomek
Wiek: 29
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 5393
Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2010-11-26, 17:33   

No to życzę Wam powodzenia :D

Co tam jest na wyposażeniu tego prosiaka??

Kaktus2907, widzisz koleżanka się postarała, a Twojego zdjęcia jeszcze nie widzieliśmy :P



www.photoblog.pl/paulik9
Daewoo Lanos 1.5 100KM, Vectra C było 2.2 147KM jest 2.0T 175KM, Vectra C modyfikowana genetycznie 2.0T 220KM w kombi :P
 
 
 
butter18
Mobilek


Auto: Matiz
Imie: Mateusz
Wiek: 32
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 3107
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-11-26, 17:37   

dokładnie... zdjecie z właścicielka poprosimy :cfaniaczek:

a tak poza tym, jakiego samochodu chcesz poszukiwać;p prezentacje dopiero przygotowywuję :D



Powodzonka i szerokości ;)
 
 
Kaktus2907
Grupa Śląska
jaskiniowiec ;)


Auto: Golf IV 1.9 TDI
Imie: Kasia
Wiek: 28
Dołączyła: 16 Paź 2010
Posty: 1262
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2010-11-26, 17:47   

no w sumie duzo bedzie matizow na tablicach DW:P hehe. no coz musi przyjsc wena na zdjecie:) ja zazwyczaj stoje po tej drugiej stronie obiektywu;))
 
 
kasiulla
[Usunięty]

Wysłany: 2010-11-26, 17:48   

Prosiak ma wspomaganie :D
elektryczne szyby
centralny zamek
alarm ;D normalnie full wypas ;p
 
 
andrew
Grupa Śląska
tia... non stop progress


Auto: Julka 2.0 & S210 2.9TD & NX650 &
Imie: Andrzej
Wiek: 29
Dołączył: 11 Sty 2008
Posty: 598
Skąd: SBE
Wysłany: 2010-11-26, 17:53   

nic tylko muszisz wpaść różową strzałą na spota ;p



i będziesz piękny jak dawniej i będziesz działać sprawnie znów pokażesz klasę....
a15dms=>c20ne=>c20ne+18e+psssst
M104 =>M602.982
 
 
 
kasiulla
[Usunięty]

Wysłany: 2010-11-26, 17:58   

ojjj jak tylko nie bede miała szkoły to będziemy na pewno ;D
 
 
Finuś
Tico per sempre !


Auto: Matchbox
Imie: Sebuś
Wiek: 29
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 18692
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2010-11-26, 23:43   

Nie no kolorek świetny, nie widziałem jeszcze takiego Matiego :)
Ciekawe kiedy się pojawi różowe Tico na forum :głupkowaty:




Ciche samochody zabijają dzieci ! ... Załóż wiadro, zrób przelot, ratuj życie !
 
 
Inka
Grupa Śląska
nieuchwytny cel...


Auto: lanos 1,5
Imie: Ewelina
Wiek: 32
Dołączyła: 13 Lut 2010
Posty: 1132
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2010-11-27, 22:07   

naljepszejszy ;) i jakis taki dziwnie czysty na tym foto;p
kasiek szkoła nie zając nie ucieknie;)



Piratem drogowym sie nie rodzi, Piratem drogowym sie umiera!!!

http://daewooforum.pl/temat31487.html
 
 
 
Kaktus2907
Grupa Śląska
jaskiniowiec ;)


Auto: Golf IV 1.9 TDI
Imie: Kasia
Wiek: 28
Dołączyła: 16 Paź 2010
Posty: 1262
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2010-12-28, 12:17   

Kasia jak tam Twoj prosiaczek ?? ;D
 
 
.Em.
Grupa Śląska
I Em


Auto: srebrne
Imie: Em
Wiek: 44
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 4689
Skąd: SMI
Wysłany: 2010-12-28, 18:52   

ja widzialem rozowe tico ,pelny odlot, a tak poza tym to fajne autko .




 
 
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt