X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[nexia] jakie kontrolki powinny sie swiecic?

Autor Wiadomość
Major

Auto: Nexia
Imie: Tomek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 24 Paź 2007
Posty: 27
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 2008-01-05, 22:50   [nexia] jakie kontrolki powinny sie swiecic?

witam

tak jak w temacie
jakie kontrolki przed odpaleniem powinny sie swiecic?
pytam bo mam cos klopot z odpaleniem auta :P
sprawdzilem CHECK i wszystko ok caly czas 12
kreci rozrusznikiem ale cos nie moze zaskoczyc

pozdrawiam ;)
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
pafni
www.stopquadom.pl

Auto: nubira
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 243
Wysłany: 2008-01-06, 09:54   

Jeżeli próbujesz odpalic odrazu z gazu to nie odpali, jeśli brak benzyny to wiadomo, jeśli długo stał to nawet mogło co zamarznąc bo benzyna wiadomo jaka jest. Ewentualnie uszczelniacze w silniku mogły przy tej temperaturze stac sie nieszczelne jak są stare to twarde. Stawiał bym na nieszczelnośc. A pompe paliwa słychac? Takie bzzzzzzz ?
 
 
Bourne
[Usunięty]

Wysłany: 2008-01-06, 10:07   



[ Dodano: 2008-01-06, 10:09 ]
No właśnie co z pompą ??
czy przy jeździe na LPG pompa pracuje ??
Jeżeli tak to pompa na wykończeniu
 
 
ziemniak
Weteran


Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek
Pomógł: 140 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 7538
Skąd: Białystok
Wysłany: 2008-01-07, 12:06   

Po pierwsze sprawdz czy jest iskra na cylindrach i czy dochodzi paliwo :D PODSTAWCZAK :D
Jak sprawdzic iskre?
Kupujemy swiece do naszego autka (jedna sztuke). Zdejmujemy ktorys kabel zaplonowy, wkladamy w niego swiece i kladziemy swiece na metalowej pokrywie silnika :D Prosimy ladnie kogos zeby zakrecil rozrusznikiem i patrzymy czy na swiecy jest iskra :D (tak bedzie prosciej - w ekstremalnej sytuacji mozemy polozyc swiece na silniku i krecac rozrusznikiem patrzec czy iskra jest czy nie ma - ale polecam zaopatrzyc sie w kogos znajomego do pomocy :P ). Robimy tak z kazdym kablem zaplonowym :D Jezeli iskra jest to odpada nam cewka/kopulka/kable itd :D Jezeli nie, to ktorys z tych elementow jest do wymiany :D Ale najpierw sprawdz same kable, dalej pomoge z tematem w razie czego :P
Jezeli kabelki sa ok to buierzemy klucz do wykrecania swiec i wykrecamy po kolei wszystkie swieczki i sprawdzamy je analogicznie jak wyzej :D Kladac je na silniku, wlozone w kabel odpowiedni WN :D Jezeli swieczki daja iskre, to uklad zaplonowy mamy ok :D W takim razie trzeba sprawdzic czy autko podaje nam paliwo :D

Jak sprawdzic czy auto podaje paliwo? :D Nie pamietam dokladnie jak jest w Daewoo - czy przewody z paliwem dochodza do jakiejs szyny, czy jakos w kolektor wchodza, nie jest to wazne ;D Wazne zeby je zlokalizowac :D Sa to takie dwa gumowe przewody w oplocie z t.j. czarnej tkaniny :D O ile dobrze kojarze to w Nexii sa wkrecane na t.j. srube ;-) TERAZ UWAGA!!! Nie robimy tego rzy cieplym kolektorze wydechowym(np zaraz po pracy silnika :P ) bo moze nastapic samozaplon :D W kazdym razie - jak juz wspominalem sa dwa przewody paliwowe - jeden doplywowy a drugoi odplywowy czy jak tam zwal tak zwal :P Zdejmujemy doplywowy, podstawiamy pod niego buteleczke np po Coca Coli , przekrecamy kluczyk do momentu jak sie zapalaja kontrolki i patrzymy czy leci paliwko do butelki :P Jezeli leci to pompa paliwa dziala :P Jezeli nie wiemy ktory przewod jest doplywowy, a ktory odplywowy to sprawdzamy oba :D Z ktoregos powinna poleciec bena po przekreceniu stacyjki :D Innym sposobem,, ale mniej miarodajnym jest zdjecie przewodu paliwowego z pompy paliwa i obadanie czy przy jego zdejmowaniu bedzie dosyc mocne i konkretne sikniecie paliwa - jezeli jest, to stwierdzamy ze pompa dziala, bo w przewodzie jest cisnienie ( nie przekrecamy kluczyka ani nic ;P ). Taki sam efekt powinien byc przy zdjeciu przewodu w okolicach kolektora :d Ale najlepiej sprawdzic to tak jak na poczatku napisalem :D
Zrob to co napisalem i zamelduj o wynikach :P
Pzdr :D



Lexus LS400 UCF10 '94 4.0 V8 PB
Lexus LS460 USF40 '06 4.6 V8 PB
Jeep Grand Cherokee WJ 4.7
Sodowanie Białystok
Piaskowanie Białystok
 
 
Major

Auto: Nexia
Imie: Tomek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 24 Paź 2007
Posty: 27
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 2008-01-07, 20:28   

sory ze nie odpisywalem ale troche brak czasu :)

pafni tak pompe było słychac :)

Bourne_Nexus dzieki za "screen z tablicy" :) mi wsumie przed odpaleniem swieca sie te same kontrolki oprocz "cisnienia oleju" czy to moze znaczyc ze jakis czujnik poszedl? czy to nie jest nic niepokojacego??

ziemniakdzieki za wyczerpujaca odpowiedz co prawda juz odpalilem auto ale ta informacja napewno sie przyda na przyszlosc :) zawsze staram sie pojazdy jak cos nie dziala sprawdzic czy to wina elektryki czy mechaniki :) tutaj sprawdzilem kapturki na swiecach wkladalem w nie sruby i przystawilem do pokrywy silnika i iskry szly niestety swiec nie dalem rady sprawdzic bo ni jak sie nei dalo wykrecic mocowanie w silniku jest kiepskie :P tz. sposob wyciagania no i fakt pewnei jakbym mial odpowiedni klucz to by sie dalo :) ale wszystkie albo sa za krotkie albo za duza srednica :) nie wiedzialem jak wlasnie sprawdzic czy paliwo dochodzi bo podejrzewalem ze to nie wina elektryki (akumulator tez dobry) raczej wydawalo mi sie ze syfy w kablach albo filtrze paliwa cos przymarzly bo jak patrzylem to nie byly dawno wymieniane (auto kupione 2miesiace temu) odkrylem wlasnie gdzie dochodza kable z paliwem (od strony pasazera przy silniku ida 2 kable i sa owiniete zolta tasma na ktorej pisze fuell) jedne od jednej strony drugi od drugiej ale ni jak nie moglem ich sciagnac zeby sprawdzic czy leci paliwo :P moze nastepnym razem poprobuje :)

co do auta to filtra paliwa nie udalo mi sie wymienic bo sruby i kable sa bardzo zasniedziale klucz 16 sie slizga tz. obraca na srubie a 15 za mala moze i na sile by poszlo ale kable sa na srubie i bardzo zasniedziale wiec nie chce wyryzkowac ukrecenia kabli :/

auto po podladowaniu akumulatora i postalo pol dnia w garazu w dodatniej temperaturze odpalilo :) wymienilem sobie olej na nowy i przy tym filr oleju i powietrza teraz staram sie gasic na benzynie bo zdarzalo mi sie na gazie a slyszlem ze przez to tez moga byc problemy z odpalaniem rano :) wiec tak 200-300m przed domkiem (albo innym punktem docelowym) przelaczam na benzyne

narazie wszystko jest ok :)

z gory dzieki za odpowiedzi i pomoc ;)
pozdrawiam :)
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt