X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Tico] Nie chce odpalic nawet po wymianach paru czesci

Autor Wiadomość
gamero


Auto: Alfa Romeo 156 FL
Imie: Paweł
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 07 Sie 2010
Posty: 711
Skąd: SMY
Wysłany: 2010-11-30, 18:49   [Tico] Nie chce odpalic nawet po wymianach paru czesci

A wiec mam tico z 98r i moje problemy zczely sie z nim jeszcze przed zima i mrozami, nie chcialo mi odpalic pare dni jezdzilem bylo dobrze pozniej wieczorem nie moglem odpalic silnik krecil cos lapalo ale nie odpalil dopiero po paru probach odpalil i jedzilem tak z miesiac i znow to sao ale jakos szybciej odpalil. A teraz mam taki problem ze tydzien temu ojciec pozyczyl auto w pracynie mogl go nad ranem odpalic ale jakos przyjecham nim do domu znow ja rano go nie moglem odpalic calkowicie wiec wymienilem filter paliwa pompke paliwowa, poprzedni wlasciciel wymienil kable kopułke, acha swiece tez nowe kupilem i nic kreci silnik i nie chce odpalic co moze byc przyczya bylem u mechanika i on tez mi nie potrafi powiedziec co z nim moze być, kupic nowa cewke czy cos innego dzialac tylko co?Prosze o pomoc Forumowiczow.



http://daewooforum.pl/temat42205.html
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
snajki30

Auto: Szalone lekko zardzewiale Espero 1,8
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 594
Wysłany: 2010-11-30, 19:09   

Wg mnie modul aparatu zaplonowego siada. Mozna latwo wymienic nowy modul kosztuje okolo 80zl.
 
 
Mr.Z


Auto: Citroen Xsara II Break 1.6 16V 2001r
Imie: Mateusz
Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 598
Skąd: Chmielnik ok.Kielc
Wysłany: 2010-11-30, 22:01   

tak jak kolega wyżej napisał, aparat zapłonowy może byc do wymiany




 
 
 
snajki30

Auto: Szalone lekko zardzewiale Espero 1,8
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 594
Wysłany: 2010-11-30, 23:40   

Mr.Z napisał/a:
tak jak kolega wyżej napisał, aparat zapłonowy może byc do wymiany


Nie ma potrzeby calego aparatu zmieniac w tkitakach siada najczesciej modul .jest jescze druga czesc przez jednych zwany czujnik halla :D heh przez innych czujnik polozenia walu -jakby nie zwal ta czesc naprade nie ma prawa sie spierdaczyc :D
 
 
gamero


Auto: Alfa Romeo 156 FL
Imie: Paweł
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 07 Sie 2010
Posty: 711
Skąd: SMY
Wysłany: 2010-12-02, 18:04   

koledzy zrobilem najprostrza rzecz wzialem od ojca akumulator z jego Tica wlozylem do swojego odpala za pierwszym:D nawet po calej nocy moj nawet jesli byl naladowany nie dal rady siadal po paru probach odpalenia tylko teraz gasnie na niskich obrotach:(



http://daewooforum.pl/temat42205.html
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
bulwo

Auto: Leganza 2.0 16V CDX
Imie: Paweł
Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 37
Skąd: Ciechanow
Wysłany: 2010-12-02, 20:12   

najpierw to akumulator sprawdz, tez mam tikacza i na starym akumulatorze pomimo ze nalatowany nie chcial palic
na nowym problem zniknal
 
 
 
gamero


Auto: Alfa Romeo 156 FL
Imie: Paweł
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 07 Sie 2010
Posty: 711
Skąd: SMY
Wysłany: 2010-12-16, 15:59   

Nie odzywałem sie na forum ponieważ nie miałem zbytnio czasu moze napisze co wymienilem w ostanim czasie więc:
olej w silniku
filtr oleju
filtr powietrza
akumulator - nówka
klemy
kable od cewki i kopułki - były jednak wadliwe
zatankowałem na orlenie 98
preparat STP dolalem zeby troche przeczysciło układ paliwowy.
Teraz odpala bez problemu tylko wyniknął nowy problem jade nim i tak jak y mial padaczke targa go troszke i jak zwalniam lub powoli hamuje to gasnie, tak samo jak zjezdzam lub wjezdzam gdzies na 2ce to go juz bardzo targa czasami sie zdazalo ze ja mu w gaz a mu mocy brak. Byłem znow u mechanika rozłożył ręce i powiedział... ,,kup pan gaznik'' jutro jade do innego.
Znajomy mi powiedzial ze jest gdzies zawor od wolnych obrotow,( zawor pcv, zaworek) roznie na niego mówia i on moze byc przyczyna bo moze byc zapchany.
Pojade jutro do innego mechanika i sie zobaczy jesli kaze wymienic ten zaworek i gaznik to wymienie tylko jesli to juz nie pomoze to nie wiem :beczy:



http://daewooforum.pl/temat42205.html
 
 
 
Robaszek127


Auto: Getz 1.3 + LPG
Pomógł: 114 razy
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 2363
Skąd: Przedbórz
Wysłany: 2010-12-16, 16:36   

Zaworek łatwo sprawdzić bo ma on puszczać w jednym kierunku a znajduje się on na wężyku co odchodzi od pokrywy zaworów i filtra powietrza. Ma on w połowie kolor fioletowy. jeśli rano pedał hamulca jest twardy i przy pierwszym hamowaniu jest brak wspomagania to też zacina się zaworek serwa. U mnie gasł przy hamowaniu i nadal gaśnie nieraz. Pomaga troszkę podniesienie na lince obrotów na luzie.
Wymiana gaźnika to ostateczność i raczej bym nie słuchał mechaników bo oni tez raczej guzik się znają na gaźniku tym. Mało jest fachowców teraz.
 
 
 
gamero


Auto: Alfa Romeo 156 FL
Imie: Paweł
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 07 Sie 2010
Posty: 711
Skąd: SMY
Wysłany: 2010-12-16, 20:43   

Robaszek127 napisał/a:
Zaworek łatwo sprawdzić bo ma on puszczać w jednym kierunku a znajduje się on na wężyku co odchodzi od pokrywy zaworów i filtra powietrza. Ma on w połowie kolor fioletowy. jeśli rano pedał hamulca jest twardy i przy pierwszym hamowaniu jest brak wspomagania to też zacina się zaworek serwa. U mnie gasł przy hamowaniu i nadal gaśnie nieraz. Pomaga troszkę podniesienie na lince obrotów na luzie.
Wymiana gaźnika to ostateczność i raczej bym nie słuchał mechaników bo oni tez raczej guzik się znają na gaźniku tym. Mało jest fachowców teraz.

jutro sprawdze ten zaworek a jesli bedzie dobry to w czym moze być przyczyna tego targania?



http://daewooforum.pl/temat42205.html
 
 
 
krzysiekdnb
[Usunięty]

Wysłany: 2010-12-16, 22:46   

A ja to tak miałem jak zalałem na shell 98 tą z dodatkiem normalnie zamuliło mi go i nierówno chodził tak jakby przysiadał na obrotach i wracał na normalnie obroty, wyjeździłem tą benzynke i zalałem zwykłe 95 i problem z głowy chodzi równo ;)
 
 
gamero


Auto: Alfa Romeo 156 FL
Imie: Paweł
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 07 Sie 2010
Posty: 711
Skąd: SMY
Wysłany: 2010-12-17, 15:36   

byłem dzisiaj u mechanika juz innego;) jak narazie kazal mi wymienic tylko kopułke i ten paluch
zrobilem jak kazal efekt piorunujący jak ręką odjął zadnego gasnięcia i tej tzw. padaczki tez nie ma:D moze czasami cos tak troszke go przydlawi lekko szarpnie ale tak to jest to malo odczuwalne:) jutro jeszcze pojade do niego wymienic pasek rozrzadu i zajrzy mi czy zawory sa dobre i przy okazji gaznik obejrzy tez miske olejowa wymienie bo nie wyglada za ciekawie. ;) DZIEKI WIELKIE PANOWIE ZA PODPOWIEDZI KAZDA MI SIE PRZYDALA I POMOGLA OCZYWISCIE:) bede oczywiscie jeszcze pisal na forum czy juz doprowadzilem go do idealnej funkcjonalnosci:) 3majcie sie panowie:)



http://daewooforum.pl/temat42205.html
 
 
 
gamero


Auto: Alfa Romeo 156 FL
Imie: Paweł
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 07 Sie 2010
Posty: 711
Skąd: SMY
Wysłany: 2011-10-05, 16:10   

Witam po bardzo długim czasie mojej nieobecności na forum oczywiscie byłem ale nie zagłądałem do tematu chce go odświerzyć poniewarz może się to komuś przydać.

Więc przygoda po moim ostatnim wpisie na forum się nie skończyła. Moje Tico dalej gasło targało nie chciało odpalić. Po kolei dochodziłem co mu może być.

Wymieniłem wszystko co wcześniej napisałe czyli:
Kable
Świece
Aparat zapłonowy
Klemy
Filtry
nawet cały aparat podłączałem z innego tico i to samo
a całą ta tzw ''padaczke'' robiła cewka zapłonowa[u]
Wymieiłem i po problemie:)

Pojeździłem ok 3 miesięcy i sprzedałem swoją zieloną bestie;)
Chciałem kupić coś większego gdyż troche gotówki było na autko ale wynikły inne okoliczności i wróciłem znów do TICO tym razem 2000r;)



http://daewooforum.pl/temat42205.html
 
 
 
rmluk44
[Usunięty]

Wysłany: 2012-12-06, 11:43   

Ja mam podobny problem tylko u mnie nie dostaje "padaczki", na biegu chodzi jak trzeba, a gaśnie jak tylko wcisnę sprzęgło albo dam luz. I problem pojawia się tylko jak przejadę np 10-20km (silnik chodzi normalnie) i stanę na 30-60min (np do marketu) i przyjdę odpalę to zaczyna się gaśniecie, jak znowu wystygnie do zera to chodzi normalnie i gdy go znowu odstawie na chwile problem powraca i tak w kółko.
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt