X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] Problem: Pompka paliwa podaje krótko paliwo.

Autor Wiadomość
shadow25

Auto: Daewoo Lanos 1.6 16 V
Imie: Krzysiek
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 3
Wysłany: 2010-12-04, 22:17   [Lanos] Problem: Pompka paliwa podaje krótko paliwo.

Witam,

Mam Lanosa 1.6 16 V. Gaz Autronic AL-700. Z problemem borykam się już od 2 miesięcy. Każdy mechanik coś poprawi ale tylko na bardzo krótki czas.

Objawy są takie, że jeśli pompka poda krótko paliwo po przekręceniu kluczyka to samochód nie zapali. Zaznaczam, że takie objawy są zarówno na benzynie i gazie.

Wymieniane zostały świece, przewody WN, pompa paliwa, sonda Lambda, kostka stacyjki, czujnik położenia wału. Sprawdzaliśmy z elektromechanikiem komputer Lanosa(rozłączaliśmy kostki - wszystko jak nowe).

Samochód zapalał prawidłowo nieraz za 1 razem a nieraz za 8 razem. Z upływem czasu jest tylko gorzej. Wymiana kostki stacyjki dała najlepszy rezultat - samochód działał aż 3 tygodnie. Obecnie od 2 dni nie można było uruchomić w żaden sposób. Wczoraj odłączyłem centralkę od gazu i samochód zapalił za pierwszym razem. Po całym dniu kilkakrotnego uruchamiania samochodu myślałem, że problem leży po stronie "GAZU". Nic bardziej mylnego. Dziś rano uruchomiłem samochód podjechałem do mechanika i już nie odjechałem.

Problem: Jak pompka paliwa poda krótko paliwo samochód nie zostanie uruchomiony.

Proszę o sugestie co można jeszcze sprawdzić?

W samochodzie nie ma żadnego alarmu. Kolejny Mechanik od gazu twierdzi, że to wina komputera i trzeba założyć reset komputera.

Czy to dobry pomysł ?? A może problem leży po stronie regulatora ciśnienia paliwa ??



Pozdrawiam
Krzysiek
Ostatnio zmieniony przez shadow25 2010-12-05, 21:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Tuseras

Auto: Lanos SE 1,5
Imie: Karol
Pomógł: 38 razy
Wiek: 27
Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 751
Skąd: SZA
Wysłany: 2010-12-04, 22:18   

A skąd jesteś Kolego :D ??
 
 
wnd


Auto: Leganza CDX ,Lacetti SE,Fiat Ulysse
Imie: vito
Pomógł: 489 razy
Wiek: 47
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 7763
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-12-04, 22:21   

shadow25 napisał/a:
Proszę o sugestie co można jeszcze sprawdzić
dioda imo gasnie? przeczysc styki od imo pod kolumna, moze cewka imo szwankuje
 
 
stifff
Grupa Wielkopolska

Auto: Nexia
Imie: stefan
Pomógł: 259 razy
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 4032
Skąd: piła
Wysłany: 2010-12-05, 19:18   

Typowy objaw niesprawnego immobilizera
 
 
grzechu


Auto: był Lanos 1.6 SX A/C jest Omega B MV6
Imie: Grzesiek
Pomógł: 65 razy
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 945
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-12-05, 19:41   

shadow25 napisał/a:
ak pompka paliwa poda krótko paliwo samochód nie zostanie uruchomiony


ona z reguly krotko pracuje po tym jak przekrecisz kluczyk, ona wtedy tylko "dobija" paliwa w ukladzie, zeby sie latwiej odpalilo, skoro sadzicie, ze to przez ta niby krotka prace to podlczacie ja na krotko i sprobojcie odpalic, a jak nie to tak jak mowili koledzy dioda immo, masz jakis alrarm w nim ?



Nie dziękuj, kliknij Pomógł ;)
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Markon
Przyjaciel
Błota i off roadu


Auto: SGV2, Ford Escape, M Pajero2
Imie: Mariusz
Pomógł: 190 razy
Wiek: 42
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 6249
Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2010-12-05, 20:00   

stifff napisał/a:
Typowy objaw niesprawnego immobilizera
:myśli: lub problem z kompem



 
 
 
shadow25

Auto: Daewoo Lanos 1.6 16 V
Imie: Krzysiek
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 3
Wysłany: 2010-12-05, 21:28   

grzechu napisał/a:
shadow25 napisał/a:
ak pompka paliwa poda krótko paliwo samochód nie zostanie uruchomiony


ona z reguly krotko pracuje po tym jak przekrecisz kluczyk, ona wtedy tylko "dobija" paliwa w ukladzie, zeby sie latwiej odpalilo, skoro sadzicie, ze to przez ta niby krotka prace to podlczacie ja na krotko i sprobojcie odpalic, a jak nie to tak jak mowili koledzy dioda immo, masz jakis alrarm w nim ?



W samochodzie nie mam żadnego alarmu. Jeśli słychać długą pracę pompki to samochód zapalał za każdym razem.



Pozdrawiam
Krzysiek
 
 
szkatulnik

Auto: lanos 1.6 16V LPG
Wiek: 40
Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 36
Skąd: suwałki
Wysłany: 2011-03-05, 23:29   

choć dawno już ten temat był ale podłącze się!
mam dokładnie to samo. często ostatnio tak mi się dzieje jak koledze. Mam alarm i imo i coś tam jeszcze/ jakiś antywłam(po otwarciu drzwi trzeba nacisnac głupie ustrojstwo by przygasła lampka czerwona, jak nie, to będzie wył, a po przejechaniu 500m zgaśnie silnik). może ktoś wie jak to naprawić, co zrobić/ Ja już martwiłem się , że pomka paliwa pójdzie do wymiany.



SZKATULNIK ;)
 
 
stifff
Grupa Wielkopolska

Auto: Nexia
Imie: stefan
Pomógł: 259 razy
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 4032
Skąd: piła
Wysłany: 2011-03-06, 08:32   

Wyrzucić to wszystko i powrócić do stanu pierwotnego instalacji , a następnie pomyśleć o zabezpieczeniu pojazdu urządzeniami nowej generacji i odpowiedniej jakości
 
 
piter1575

Auto: Nissan primera p12 , p11.144 dieselkombi
Imie: Piotr
Pomógł: 28 razy
Wiek: 36
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 802
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-03-06, 10:28   

Mój dziadek jakieś 3 lata temu miał identyczny problem. Jak pompka pracowała długo to było ok jak krótko albo wcale to kaszana zostawały autonogi ;) . Napisze może co zrobiłem.
1 sprawdziłem iskre i dopływ paliwa - wszystko było.
wiec powykrecałem wszystkie świece odpiołem przewody wn i ten moduł. Powyciągałem wszystkie (tak mi się wydaje) bezpieczniki przekaźniki widoczne złączki również przy pompie paliwa. Reset kompa też był ale nie programowałęm wolnych obrotów (wtedy nie wiedziałem że takie coś istnieje) i lanosik jakimś cudem ozdrowiał.Czyszczenie filtrów itp nic nie daje. Do dziś nie wiem co było dokładną przyczyną ale zapewne coś z jakimś stykiem. Nie jest to wina również kluczyka bo sprawdzalem na dwóch. Pompa paliwa napewno jest sprawna. Od tamego czasu dziadek śmignął jakieś 40tys bez problemu :D A lanos 1.5 16v wersja se z immo i alarmem . Nie było różnicy czy silnik ciepły czy zimny zapalał jak chciał. sprawdzdźe wszystkie styki :piwo: :myśli:
 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt