Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Auto: Lanos 1.5 8v + LPG
Imie: Paweł Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Paź 2009 Posty: 113 Skąd: Dębica
Wysłany: 2010-12-06, 13:52 [Lanos] Czy sonda lambda wpływa na spalanie ?
Zaczęło się od tego że po wymianie reduktora spalanie zamiast zmnieszyć się wzrosło, instalacja wyregulowana w serwisie, poczytałem trochę na forum i kązdy pisze o sondzie lambda pojechałem więc do mechanika żeby mi zmierzył napięcie czy działa poprawnie a on mi mówi że sonda tutaj nie ma nic do tego bo instalacja nie jest ustawiana elektronicznie tylko za pomocą śruby i że sonda mogła by mieć tylko wpływ na spalanie PB a nie LPG Czy to faktycznie tak jest ?
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
daniel77 [Usunięty]
Wysłany: 2010-12-06, 13:55
a na wężu od parownika do miksera masz silniczek czy śrubę do recznego ustawiania?
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2010-12-06, 13:58
daniel77 napisał/a:
a na wężu od parownika do miksera masz silniczek czy śrubę do recznego ustawiania?
przecież napisał że regulacja przy pomocy śruby
pawlos w Twoim przypadku sonda nie ma nic do spalania
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
Auto: Lanos 1.5 8v + LPG
Imie: Paweł Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Paź 2009 Posty: 113 Skąd: Dębica
Wysłany: 2010-12-06, 14:05
to co w takim przypadku może mieć wpływ na spalanie zaznaczam że pali mi około 16 litrów LPG wymieniłem reduktor na nowy, auto nawet jak jest mróz powyżej 20 stopni to pali na tyk od pierwszego strzału.
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
daniel77 [Usunięty]
Wysłany: 2010-12-06, 14:11
Spróbuj skręcić troszkę śrubę i zobaczysz różnice w jeździe tylko nie za dużo nawet ruch o 1/4 obrotu ma duży wpływ
pawlos
Auto: Lanos 1.5 8v + LPG
Imie: Paweł Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Paź 2009 Posty: 113 Skąd: Dębica
Wysłany: 2010-12-06, 14:20
daniel77 napisał/a:
Spróbuj skręcić troszkę śrubę i zobaczysz różnice w jeździe tylko nie za dużo nawet ruch o 1/4 obrotu ma duży wpływ
instalacja była regulowana na komputerze, gość regulował ją małą śrubką przy reduktorze więc myślę że jest ustawiona prawidłowo
daniel77 [Usunięty]
Wysłany: 2010-12-06, 14:28
gość gościowi nie równy a regulacja regulacji
jjmag [Usunięty]
Wysłany: 2010-12-06, 14:49
pawlos napisał/a:
nstalacja była regulowana na komputerze, gość regulował ją małą śrubką przy reduktorze więc myślę że jest ustawiona prawidłowo
a co mu dał komputer przy regulacji skoro nie masz krokowego chyba że mylisz to z emulatorem spalin
pawlos
Auto: Lanos 1.5 8v + LPG
Imie: Paweł Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Paź 2009 Posty: 113 Skąd: Dębica
Wysłany: 2010-12-06, 14:51
to chyba jednak będzie to co mówisz bo jakis czujnik wsadził do rury wydechowej
jjmag [Usunięty]
Wysłany: 2010-12-06, 15:08
czyli ustawił ci tylko według analizatora spalin to ja ci podpowiem po chłopsku wkręcasz tę śrubę która masz na przewodzie do oporu zaznaczasz sobie miejsce zerowe na registerze jak na śrubie tak i na wężu i od tego momentu wykręcasz sobie 1,5 obrotu testujesz oczywiście na rozgrzanym silniku czy nie ma muła i nie gaśnie po zdjęciu nogi z gazu coś nie tak wykręcasz dalej lecz już za każdym razem o 1/4 obrotu do uzyskania zadowalającego efektu, ma przyśpieszać w miarę swobodnie ale bez szaleństw z tą śrubą i jeśli będziesz wkręcał policz sobie ilość obrotów wtedy zobaczysz różnicę jeżeli uzyskasz mniej obrotów przy swojej regulacji to i spalanie powinno się zmniejszyć
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2010-12-06, 17:19
jjmag napisz jeszcze że przy takich zabawach wypali zawory w głowicy, zabawa mieszanką paliwową jest bez sensu
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw