X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Leganza] Po wymianie silnika na opla

Autor Wiadomość
kezman018
[Usunięty]

Wysłany: 2010-12-11, 14:02   [Leganza] Po wymianie silnika na opla

Po wymianie silnika na opla Vectra B 2.0 16v X20XEV 1997r. Śmierdzi gumą spod maski oraz ma wysokie obroty. 1500-2600. Zalezy. Oraz jak nie ma wstecznego i nie mozna wrzucic biegu 5 oraz wstecznego. Jakby cos skrzynie blokowalo. 3 i 4 chyba tez nie ma. Co moze byc przyczyna w tych problemach?
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Markon
Przyjaciel
Błota i off roadu


Auto: Grand Vitara II i Vitara
Imie: Mariusz
Pomógł: 190 razy
Wiek: 39
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 6249
Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2010-12-11, 14:22   Re: Po wymianie silnika na opla

kezman018 napisał/a:
Po wymianie silnika na opla Vectra B 2.0 16v X20XEV 1997r. Śmierdzi gumą spod maski oraz ma wysokie obroty. 1500-2600. Zalezy. Oraz jak nie ma wstecznego i nie mozna wrzucic biegu 5 oraz wstecznego. Jakby cos skrzynie blokowalo. 3 i 4 chyba tez nie ma. Co moze byc przyczyna w tych problemach?
a kto ci wymieniał silnik :myśli:



 
 
 
kezman018
[Usunięty]

Wysłany: 2010-12-11, 14:28   

Znajomy mechanik? A co?
 
 
stifff
Grupa Wielkopolska

Auto: Nexia
Imie: stefan
Pomógł: 259 razy
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 4032
Skąd: piła
Wysłany: 2010-12-11, 16:16   

A jajco- jaja sobie robisz na forum ? Mechanika swojego spytaj .Gdybyś włożył pod maskę głowę to zapewne wiedziałbyś łącznie z twoim mech.skąd smród i jaki powód niemożliwości włączenia biegów. Jeszcze tylko tego brakuje na forum jak zapytanie typu - jest mróz i nie mogę otworzyć drzwi - pomóżcie - co zrobić ?
 
 
kezman018
[Usunięty]

Wysłany: 2010-12-11, 16:24   

pytam sie to oczekuje odpowiedzi dojrzalej a nie jakiegos stefana spod monopolowego ktory sie zna tyle ile na polityce. wiec schowaj sie i uciekaj do czytania lektur bo poniedzialek masz sprawdzian z polrocza w 6 klasie.
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Volfodzio


Auto: Renault Megane 1.6 K4M
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2096
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2010-12-11, 16:28   Re: Po wymianie silnika na opla

kezman018 napisał/a:
Po wymianie silnika na opla Vectra B 2.0 16v X20XEV 1997r. Śmierdzi gumą spod maski oraz ma wysokie obroty. 1500-2600. Zalezy. Oraz jak nie ma wstecznego i nie mozna wrzucic biegu 5 oraz wstecznego. Jakby cos skrzynie blokowalo. 3 i 4 chyba tez nie ma. Co moze byc przyczyna w tych problemach?


Topiąca się tania uszczelka, lub w trakcie wymiany coś było "na chwile" łączone, znaczone izolacją i po robocie zapomniano jej zdjąć.
Nierówne złożenie, dopasowanie skrzyni ?
No ale to powinien wiedzieć mechanik, co ewentualnie spierniczył lub o czym mógł zapomnieć.



 
 
grzechu


Auto: był Lanos 1.6 SX A/C jest Omega B MV6
Imie: Grzesiek
Pomógł: 65 razy
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 945
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-12-11, 16:31   

Volfodzio napisał/a:
Nierówne złożenie, dopasowanie skrzyni ?


raczej partacz nie ustawil biegow



Nie dziękuj, kliknij Pomógł ;)
 
 
kezman018
[Usunięty]

Wysłany: 2010-12-11, 16:33   

Dziekuje ci bardzo Volfodzio. poprostu chce wiedziec co mogl spier***ic i potem z nim ustalic cene lub podyskutowac na jej temat. Lub wiedziec wstepnie czy moge sam naprawic czy nie. Jeszcze raz dzieki. Ale moze ktos ma inne koncepcje ale nie wstylu " Szefie monopolowy to otwarty" - Nie stefan dla ciebie to zamkniety juz.

[ Dodano: 2010-12-11, 16:34 ]
A moge sam ustawic biegi? I co zrobic z tymi obrotami? Programowanie biegu jalowego szukalem na forum i nie moglem znalezc dobrej instrukcji.
 
 
grzechu


Auto: był Lanos 1.6 SX A/C jest Omega B MV6
Imie: Grzesiek
Pomógł: 65 razy
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 945
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-12-11, 16:36   

programowanie raczej nic nie da, ale warto sprobowac, :cfaniaczek: co do obrotow to popatrz na wszelkie gumowe przewody od podcisnienia, czy wszystkie sa podpiete i czy dobrze sa podpiete



Nie dziękuj, kliknij Pomógł ;)
 
 
Markon
Przyjaciel
Błota i off roadu


Auto: Grand Vitara II i Vitara
Imie: Mariusz
Pomógł: 190 razy
Wiek: 39
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 6249
Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2010-12-11, 17:20   

jeśli robił to mechanik to reklamacja jeśli chcesz negocjować cene i sam kombinować to może się to okazać grą nie wartą świeczki, możliwe ze tak spartolił robotę ze nie dojdziesz i nie dasz rady tego zrobić ja sugeruje jedno reklamacja :myśli:



 
 
 
kezman018
[Usunięty]

Wysłany: 2010-12-11, 17:31   

Moze zle sprecyzowalem. Ona jest jakby zablkowana. CHodzi tylko w polozeniu 1 , 2 bieg.
 
 
Markon
Przyjaciel
Błota i off roadu


Auto: Grand Vitara II i Vitara
Imie: Mariusz
Pomógł: 190 razy
Wiek: 39
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 6249
Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2010-12-11, 17:41   

więc idzie to ustawić jeśli wszystko jest ok to fachowiec robi to w 15min :piwo:



 
 
 
kezman018
[Usunięty]

Wysłany: 2010-12-11, 19:04   

jest to do zrobienia samemu?
 
 
wnd


Auto: Leganza CDX ,Lacetti SE,Fiat Ulysse
Imie: vito
Pomógł: 489 razy
Wiek: 44
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 7763
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-12-11, 19:16   

kezman018 napisał/a:
jest to do zrobienia samemu
jest tylko jesli warsztat nie zrobil to dlaczego ty masz po nich poprawiac?
 
 
kezman018
[Usunięty]

Wysłany: 2010-12-11, 19:21   

nie moge czekac az do poniedzialku potrzebuje na jutro auta. odlicze to sobie :) :P

[ Dodano: 2010-12-11, 20:19 ]
1. Ściągnąć mieszek zmiany biegów i przesunąć do przodu tunelu.
2. Ustawić dzwignię zmiany biegów w położenie neutralne.
3.Ustawić samochód na podstawkach.
4.Poluzować śrubę na obejmie drążka zmiany biegów /w przedziale silnika/.
5. Usunąć z pokrywy zmiany biegów zaślepkę otworu do regulacji /plastikowa zaślepka jest na skrzyni przy wybieraku/.
6. Obrócić drążek zmiany biegów w lewo aż da się włożyć do oporu w otwór do regulacji specjalny przyrząd lub wiertło 5mm/w miejscu wyjętej plastikowej zaślepki usuniętej z pokrywy zmiany biegów/ .
7. Zablokować dźwignię zmiany biegów w położeniu włączania 1 i 2 biegu/drugie wiertło 5mm wkłada się po pokryciu się otworów dżwigni i ogranicznika w miejscu z którego zdieliście mieszek dżwigni/ wewnątrz kabiny samochodu/.
8. W tym położeniu dokręcić śrubę obejmy 15 N/m.
9. Odblokować dżwigne zmiany biegów wyjmując wiertło 5mm w kabinie samochodu
10. Luz między dzwignią i ogranicznikiem nie może być większy niż 3mm.
11. Wyjąć przyżąd KM 527 /lub wiertło 5mm/z pokrywy zmiany biegów i zatkać otwór plastikową zaślepką/w przedziale śilnika/
12. Założyć mieszek w kabinie samochodu. .

[ Dodano: 2010-12-11, 22:36 ]
Zapomnialem pokazuje mi blad numer 93.
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt