Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Powidzcie, jak można sprawdzić, czy sprzedawany pojazd był taksówką, czy też nie?
Są jakieś miejsca, które na to wskazują?
Dowód rejestracyjny odpada, bo jest nowy i w nim nie ma takowej adnotacji.
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
CapsLock [Usunięty]
Wysłany: 2010-12-16, 11:22
Po przebiegu?
Koenig Weteran Moher Power
Auto: Audi A6 V6, Citroen C5 X7, Rover 75 V6
Imie: Janusz
Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 6281 Skąd: Miechów
Auto: Audi A6 V6, Citroen C5 X7, Rover 75 V6
Imie: Janusz
Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 6281 Skąd: Miechów
Wysłany: 2010-12-16, 11:56
W jakim stanie jest tylna kanapa?
lukasz 1303 dni byłem z Espero
Auto: Espero GLX '97
Imie: Łukasz
Wiek: 35 Dołączył: 05 Maj 2010 Posty: 1821 Skąd: WI
Wysłany: 2010-12-16, 12:19
Jeżeli jest to z jakiejś mniejszej miejscowości to może jeszcze jak by zadzwonił do korporacji w danym mieście i np. złożyć reklamację/zażalenie na "taksówkarza" który jeździ tym i tym samochodem o danych numerach...
nie wiem czy skuteczne ale można spróbować
No i oczywiście to o czym mówili koledzy
tylna kanapa, ślady na kokpicie, karoserii oraz czy nie było nic podłączane bez pośrednio do akumlatora ( może zostać jakaś instalacja )
człowieku auto które jeździło jako zeta może być w lepszym stanie i zazwyczaj jest niż auto to przysłowiowego pana jana ponieważ nawet na przeglądach bardziej się czepiają szczegółów w takich autach a po drugie ten samochód ma zarabiać na siebie i wszystkie naprawy są robione na bieżąco a nie tak jak się tutaj czyta że dopiero jak stanie albo mocno już coś nie halo to się robi i to najtańszym kosztem bo jeszcze się poturla
Markon Przyjaciel Błota i off roadu
Auto: SGV2, Ford Escape, M Pajero2
Imie: Mariusz
Wiek: 42 Dołączył: 24 Lis 2007 Posty: 6249 Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2010-12-16, 14:46
ziemniak napisał/a:
Sprawdz dokladnie czy nie ma sladow po naklejkach/tym kogucie na dachu /numerach bocznych. Inaczej raczej ciezko bedzie
w tych czasach to są magnesy wiem bo mój znajomy ma taxi i w 5 min nie poznasz ze to Taxi
Marcin_1998
Auto: Nie Deawoo
Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 419
Wysłany: 2010-12-16, 14:59
Jeśli ma kartę pojazdu, to tam jest to wbite, że było TAXI. Problem w tym, że kartę zawsze można wymienić, a przy wydawaniu nowej wpisują tylko aktualny stan, czyli nie masz historii. Ale wymieniona karta pojazdu, to podejrzenie, że sprzedajacy chciał cos zatuszować.
Po przebiegu jeżeli założymy że nic nie było robione z licznikiem lub jeżeli mamy uzupełnioną książkę serwisową, a tak to nie ma żadnej recepty. Najlepiej jest wybrać się z kimś na oględziny a jeszcze lepiej przejechać, posłuchać silnika sprawdzić luzy etc. Jeżeli to Merc C to o ile nie był bity powinien posłużyć bez problemu do 0,5 mln.