Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2010-12-16, 14:15 [Matiz] kreci ma prad ale nie pali
Hej mam pytanie dzisiaj sobie odpalilem jezdzilem od 6 rano do 11 i nagle gdy ponownie odpalilem po krodkim postoju samochod ruszyl przejechal 200m i zgasl i nie chce odpalic .prad jest, pomy slychac jak pompuja ,silnik kreci tak jak powinien, mam pelen zbiornik ,filtry zmieniane 8 tys km temu ,olej tez ,stan bdb . czy ktos moze mi pomoc?
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Lucyfer32 Niepokorny
Auto: Daewoo Tico SX 0.8
Imie: Tytuł
Wiek: 46 Dołączył: 16 Gru 2010 Posty: 13 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-12-16, 14:19
Może trafiła Ci się woda w przewodach i czopek lodu zatkał dopływ
Nie dyskutuj z głupolem,bo najpierw sprowadzi Cię do swego poziomu ,a później pokona doświadczeniem
Destab [Usunięty]
Wysłany: 2010-12-16, 14:23
sprawdź sobie czy nie masz wilgoci na przewodach bo jak dobrze rozumiem to kręci ale nie chce odpalić
odczytalem bledy i mechanik mowi ze jest to blad imobilajzera ktory zgubil kody ? moje pytanie czemu tak sie stalo ? i co teraz trzeba zrobic .chevrolet mowi ze tylko wpisac nowe ? ale ja jestem ciekaw co to spowodowalo i czy czasem znowu sie nie pojawi
steyr steyr
Auto: Matiz Life 03r PB/Punto 2 FL 04r. 1.2 16v
Imie: Pawel Pomógł: 193 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Kwi 2008 Posty: 3813 Skąd: Kalwaria Z.
Wysłany: 2010-12-16, 17:49
jesli immo sie rozkodowało trzeba zakodowac kluczyk od nowa,próbowałeś drugim kluczykiem odpalic?
jacekkrysztofiak@gmail.co [Usunięty]
Wysłany: 2010-12-16, 18:00
tak tez lipa Ale dlaczego sie obydwa kluczyki rozkodowaly jakim cudem
steyr steyr
Auto: Matiz Life 03r PB/Punto 2 FL 04r. 1.2 16v
Imie: Pawel Pomógł: 193 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Kwi 2008 Posty: 3813 Skąd: Kalwaria Z.
Wysłany: 2010-12-16, 18:01
jacekkrysztofiak@gmail.co napisał/a:
tak tez lipa Ale dlaczego sie obydwa kluczyki rozkodowaly jakim cudem
mogła sie centralka od immo zwalic..
jacekkrysztofiak@gmail.co [Usunięty]
Wysłany: 2010-12-16, 18:11
stacyjka (centralka) ma ze 3 miesiace i byla zakladana w chevrolecie sciagana orginalna od importera wiec powinno tam byc wszystko ok
stifff Grupa Wielkopolska
Auto: Nexia
Imie: stefan Pomógł: 259 razy Dołączył: 04 Gru 2006 Posty: 4032 Skąd: piła
Wysłany: 2010-12-16, 19:16
jeśli sprawdzano kody błędów i zdiagnozowano błąd immo to osoba obsługująca skaner powinna wejść w opcje immo w skanerze i dokładnie je sprawdzić . Skaner powie dokładnie co mu dolega, ale zapewne tego nie zrobiono. Nie ma pojęcia zgubienia kodów czy rozkodowania immo - coś takiego nie istnieje [ zapamiętajcie ] W 99 % usterki immo są spowodowane brakiem stabilnych złącz , usterką mechaniczną cewki transpondera lub samym transponderem . Moduł immo baaaardzo rzadko ulega uszkodzeniu
jacekkrysztofiak@gmail.co [Usunięty]
Wysłany: 2010-12-16, 19:46
czyli jak jutro rano chevrolet wezmie go pod comp to powinni wiedziec co jest nie tak? ile taka naprawa przecietnie miejwiecej kosztuje sa to drogie zeczy te co opisales, jak wyglada ta cewka