X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Matiz] kreci ma prad ale nie pali

Autor Wiadomość
jacekkrysztofiak@gmail.co
[Usunięty]

Wysłany: 2010-12-16, 14:15   [Matiz] kreci ma prad ale nie pali

Hej mam pytanie dzisiaj sobie odpalilem jezdzilem od 6 rano do 11 i nagle gdy ponownie odpalilem po krodkim postoju samochod ruszyl przejechal 200m i zgasl i nie chce odpalic .prad jest, pomy slychac jak pompuja ,silnik kreci tak jak powinien, mam pelen zbiornik ,filtry zmieniane 8 tys km temu ,olej tez ,stan bdb . czy ktos moze mi pomoc?
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Lucyfer32
Niepokorny

Auto: Daewoo Tico SX 0.8
Imie: Tytuł
Wiek: 46
Dołączył: 16 Gru 2010
Posty: 13
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-12-16, 14:19   

Może trafiła Ci się woda w przewodach i czopek lodu zatkał dopływ :myśli:



Nie dyskutuj z głupolem,bo najpierw sprowadzi Cię do swego poziomu ,a później pokona doświadczeniem
 
 
Destab
[Usunięty]

Wysłany: 2010-12-16, 14:23   

sprawdź sobie czy nie masz wilgoci na przewodach bo jak dobrze rozumiem to kręci ale nie chce odpalić
 
 
jacekkrysztofiak@gmail.co
[Usunięty]

Wysłany: 2010-12-16, 14:24   

kreci jak ta lala ale na tym sie konczy

[ Dodano: 2010-12-16, 14:26 ]
wilgoc wilgoc jest - 5 stopni
 
 
Destab
[Usunięty]

Wysłany: 2010-12-16, 14:27   

noi co z tego że jest -5 stopni ? lodu na przewodach mieć nie powinieneś ani wody
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
steyr
steyr


Auto: Matiz Life 03r PB/Punto 2 FL 04r. 1.2 16v
Imie: Pawel
Pomógł: 193 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 3813
Skąd: Kalwaria Z.
Wysłany: 2010-12-16, 14:43   

błędy zczytaj...
 
 
Destab
[Usunięty]

Wysłany: 2010-12-16, 14:48   

co do czytania błędów to odrazu masz tu temat do tego http://daewooforum.pl/vie...?t=2869&start=0
 
 
jacekkrysztofiak@gmail.co
[Usunięty]

Wysłany: 2010-12-16, 17:22   

odczytalem bledy :brawo: i mechanik mowi ze jest to blad imobilajzera ktory zgubil kody :myśli: ? moje pytanie czemu tak sie stalo ? i co teraz trzeba zrobic .chevrolet mowi ze tylko wpisac nowe ? ale ja jestem ciekaw co to spowodowalo i czy czasem znowu sie nie pojawi :zły:
 
 
steyr
steyr


Auto: Matiz Life 03r PB/Punto 2 FL 04r. 1.2 16v
Imie: Pawel
Pomógł: 193 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 3813
Skąd: Kalwaria Z.
Wysłany: 2010-12-16, 17:49   

jesli immo sie rozkodowało trzeba zakodowac kluczyk od nowa,próbowałeś drugim kluczykiem odpalic?
 
 
jacekkrysztofiak@gmail.co
[Usunięty]

Wysłany: 2010-12-16, 18:00   

tak tez lipa :zły: Ale dlaczego sie obydwa kluczyki rozkodowaly :myśli: :myśli: jakim cudem
 
 
steyr
steyr


Auto: Matiz Life 03r PB/Punto 2 FL 04r. 1.2 16v
Imie: Pawel
Pomógł: 193 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 3813
Skąd: Kalwaria Z.
Wysłany: 2010-12-16, 18:01   

jacekkrysztofiak@gmail.co napisał/a:
tak tez lipa :zły: Ale dlaczego sie obydwa kluczyki rozkodowaly :myśli: :myśli: jakim cudem


mogła sie centralka od immo zwalic..
 
 
jacekkrysztofiak@gmail.co
[Usunięty]

Wysłany: 2010-12-16, 18:11   

stacyjka (centralka) ma ze 3 miesiace i byla zakladana w chevrolecie sciagana orginalna od importera wiec powinno tam byc wszystko ok
 
 
stifff
Grupa Wielkopolska

Auto: Nexia
Imie: stefan
Pomógł: 259 razy
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 4032
Skąd: piła
Wysłany: 2010-12-16, 19:16   

jeśli sprawdzano kody błędów i zdiagnozowano błąd immo to osoba obsługująca skaner powinna wejść w opcje immo w skanerze i dokładnie je sprawdzić . Skaner powie dokładnie co mu dolega, ale zapewne tego nie zrobiono. Nie ma pojęcia zgubienia kodów czy rozkodowania immo - coś takiego nie istnieje [ zapamiętajcie ] W 99 % usterki immo są spowodowane brakiem stabilnych złącz , usterką mechaniczną cewki transpondera lub samym transponderem . Moduł immo baaaardzo rzadko ulega uszkodzeniu
 
 
jacekkrysztofiak@gmail.co
[Usunięty]

Wysłany: 2010-12-16, 19:46   

czyli jak jutro rano chevrolet wezmie go pod comp to powinni wiedziec co jest nie tak? ile taka naprawa przecietnie miejwiecej kosztuje sa to drogie zeczy te co opisales, jak wyglada ta cewka :myśli:
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt